• Jup, dat was wel het laatste wat ik van mezelf verwacht had.
    Ik heb dus een vriend en hij deed ineens heel raar.. dus dat heb ik ook tegen hem gezegd, toen zei hij dat hij er wat aan zou doen, okee, dat snap ik. Nu gaan we volgende week op hetzelfde schoolkamp, en zit ik bij hem in het groepje en hij deed weer heel geheimzinnig, Ik zit hier echt mee. Mijn beste vriend, voor het gemak X weet ik van dat ie me leuk vind. En ik ga elke keer als ik ookmaar uitval heb bij hem langs. Hem vertrouw ik, maar ik vertrouw m'n vriend dus niet meer. Nu was ik vanmiddag bij X en zei hij dat hij wist dat er iets mis was met mij en m'n vriend, en dat is er ook. En naja, we waren aan het gamen en ineens zet hij het spel stop en zoent ie me, en eerlijk gezegd voelde dat beter dan als ik bij m'n vriend ben.
    Ik ga dus volgende week op kamp en wil het niet met hem uitmaken omdat ik bij hem in het groepje zit, ik stel het dus uit. Maar ik weet dus ook niet goed HOE ik het uit moet maken. En of ik hem moet vertellen dat ik vreemdgegaan ben.

    iemand advies?

    Edit: dat kamp groepje bestaat uit ik en zijn beste vriend en hij...

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 17:09 ]


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Heh? Ik snap er niks van :')
    Je vriend doet geheimzinnig en daarom zoen je met een ander?

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 17:05 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ga dus volgende week op kamp en wil het niet met hem uitmaken omdat ik bij hem in het groepje zit, ik stel het dus uit.


    Dat vind ik echt niet kunnen. Je gaat het toch uitmaken, dus doe het dan snel, zodat je die jongen niet moet voorliegen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien



    You man up and go tell him what happened, honestly, to his face. Hoe langer je het uitstelt, des te slechter het allemaal lijk en hoe slechter hij reageert. Zou jij ook niet liever de waarheid horen? Ga naar hem toe, leg het uit, praat er over, en besluit zelf met wie je verder wil gaan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nimh schreef:
    Heh? Ik snap er niks van :')


    Ik ben vreemdgegaan op m'n vriend, met m'n beste vriend.


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Tja, dom. Duh, tuurlijk moet je het vertellen dat je bent vreemdgegaan! En ik zal het als ik jou was niet uitstellen, worden de problemen alleen groter van.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Handig :') Gewoon eerlijk zijn. Het komt toch wel uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hoe hangt het eerste deel van je verhaal samen met het bedriegen? :') Maar je moet het sowieso zeggen en ik vind hoe eerder hoe beter. Hij heeft het recht dat te weten


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ten schreef:



    You man up and go tell him what happened, honestly, to his face. Hoe langer je het uitstelt, des te slechter het allemaal lijk en hoe slechter hij reageert. Zou jij ook niet liever de waarheid horen? Ga naar hem toe, leg het uit, praat er over, en besluit zelf met wie je verder wil gaan.


    Dat vind ik echt niet kunnen. Je gaat het toch uitmaken, dus doe het dan snel, zodat je die jongen niet moet voorliegen.


    weet ik, maar ik zit in het kamp groepje met hem, en zijn beste vriend. Dus dat is best wel balen. Dat zou betekenen dat ik het hele kamp een loner ben..


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    tja, dat is een vervelende situatie.
    ik zal maar eerlijk tegen hem zijn, hoe creepy het ook klinkt.


    -

    LessLove schreef:
    (...)

    weet ik, maar ik zit in het kamp groepje met hem, en zijn beste vriend. Dus dat is best wel balen. Dat zou betekenen dat ik het hele kamp een loner ben..


    Well that sucks but it's not a reason to lie. Sorry maar dat vind ik een belachelijk excuus.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    LessLove schreef:
    (...)

    weet ik, maar ik zit in het kamp groepje met hem, en zijn beste vriend. Dus dat is best wel balen. Dat zou betekenen dat ik het hele kamp een loner ben..


    Dan ben je dat. Ergens heb je het ook wel verdiend naar mijn mening. Dit kan niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    LessLove schreef:
    (...)

    Ik ben vreemdgegaan op m'n vriend, met m'n beste vriend.

    Ik bedoelde meer de reden waarom? Je vriend doet geheimzinnig dus jij zoent maar met een ander?

    Ik vind dat je dat hem gewoon moet vertellen, dat je dan op kamp alleen bent is je eigen probleem, had je maar niet moeten gaan zoenen met je beste vriend? :W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    LessLove schreef:
    (...)

    weet ik, maar ik zit in het kamp groepje met hem, en zijn beste vriend. Dus dat is best wel balen. Dat zou betekenen dat ik het hele kamp een loner ben..


    Dat is geen reden.
    Stel je voor dat je vriend JOU bedroeg met zijn beste vriendin en dat is al weken bezig. Dan zou jij het liever eerder hebben gehoord.
    Je kan het op z'n minst snel tegen hem zeggen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hoe langer je wacht, des te harder komt het aan. En hij zal zelf ook wel iets aan jouw merken. Dus ik zou het hem vertellen.
    Op dat kamp moet je wel met hem om gaan, en eerlijk gezegd denk ik dat het vervelender is om daar rond te lopen met de gedachte dat je het uit wil maken vanwege het vreemdgaan, dan met het feit dat het uit is.
    Zowel voor hem als voor jou.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    LessLove schreef:
    (...)

    weet ik, maar ik zit in het kamp groepje met hem, en zijn beste vriend. Dus dat is best wel balen. Dat zou betekenen dat ik het hele kamp een loner ben..


    Hoezo ben je dan een loner, als ik vragen mag?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.