• Jup, dat was wel het laatste wat ik van mezelf verwacht had.
    Ik heb dus een vriend en hij deed ineens heel raar.. dus dat heb ik ook tegen hem gezegd, toen zei hij dat hij er wat aan zou doen, okee, dat snap ik. Nu gaan we volgende week op hetzelfde schoolkamp, en zit ik bij hem in het groepje en hij deed weer heel geheimzinnig, Ik zit hier echt mee. Mijn beste vriend, voor het gemak X weet ik van dat ie me leuk vind. En ik ga elke keer als ik ookmaar uitval heb bij hem langs. Hem vertrouw ik, maar ik vertrouw m'n vriend dus niet meer. Nu was ik vanmiddag bij X en zei hij dat hij wist dat er iets mis was met mij en m'n vriend, en dat is er ook. En naja, we waren aan het gamen en ineens zet hij het spel stop en zoent ie me, en eerlijk gezegd voelde dat beter dan als ik bij m'n vriend ben.
    Ik ga dus volgende week op kamp en wil het niet met hem uitmaken omdat ik bij hem in het groepje zit, ik stel het dus uit. Maar ik weet dus ook niet goed HOE ik het uit moet maken. En of ik hem moet vertellen dat ik vreemdgegaan ben.

    iemand advies?

    Edit: dat kamp groepje bestaat uit ik en zijn beste vriend en hij...

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 17:09 ]


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    En ik vind simpelweg dat je hier wel heel makkelijk over doet :')


    To infinity and beyond •

    Wacht - je ging vreemd met je vriend omdat hij 'geheimzinnig' deed?


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Edit: dat kamp groepje bestaat uit ik en zijn beste vriend en hij...

    Nou, dan mogen jullie alle drie gaan loneren, right? Denk niet dat je vriendje/toekomstige ex het goed zal vinden met je beste vriend.. :'DDD


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Clouded schreef:
    Hoe langer je wacht, des te harder komt het aan. En hij zal zelf ook wel iets aan jouw merken. Dus ik zou het hem vertellen.
    Op dat kamp moet je wel met hem om gaan, en eerlijk gezegd denk ik dat het vervelender is om daar rond te lopen met de gedachte dat je het uit wil maken vanwege het vreemdgaan, dan met het feit dat het uit is.
    Zowel voor hem als voor jou.


    hehe, een reactie waar ik iets mee kan!
    Dankje, Tja, ik snap het natuurlijk ook wel dat het niet goed is wat ik deed.. K ga sws morgen met hem praten...


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    PAPAROACH schreef:
    Edit: dat kamp groepje bestaat uit ik en zijn beste vriend en hij...

    Nou, dan mogen jullie alle drie gaan loneren, right? Denk niet dat je vriendje/toekomstige ex het goed zal vinden met je beste vriend.. :'DDD


    niet mijn beste vriend, zijn beste vriend..


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    LessLove schreef:
    (...)

    niet mijn beste vriend, zijn beste vriend..

    Is die beste vriend (waar je nu dus mee gezoend hebt) en zijn beste vriend één en dezelfde persoon? Ik heb namelijk het gevoel dat meer mensen deze fout maken :X


    Deep inside, I've never felt alive

    LessLove schreef:
    (...)

    niet mijn beste vriend, zijn beste vriend..


    Ow, lolol. Achja, ik raad je een ding aan; níet uitstellen en de waarheid vertellen. Enne, wat denk jij dat je beste vriend nu van jou verwacht? Nadat je met 'm hebt gezoent.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik zou me echt diep schamen :O

    Ik zou het maar vlug uitmaken als ik jou was, dat is heel oneerlijk tegenover je vriend.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    mag ik vragen waarom je een topic hierover aan hebt gemaakt?
    je had deze reacties wel moeten zien aankomen. Iedereen weet toch wel hoe iedereen over mensen die vreemdgaat denkt.
    wou je echt een tip ofzo? ik bedoel: dacht je echt een nuttige tip hier te krijgen?
    Sorry, maar voor hulp zal je nu eigenlijk bij je beste vriend moeten zijn.


    -

    Nimh schreef:
    Heh? Ik snap er niks van :')
    Je vriend doet geheimzinnig en daarom zoen je met een ander?


    comfort in c h a o s

    Wil je iets met zijn/jou beste vriend (ik weet het even niet meer)? Want zo ja dan heb je een groot probleem als je nog een week langer bij je huidige vriend blijft. Hij zal namelijk ook niet eeuwig op je blijven wachten en hij zal het je kwalijk nemen als je je vriend 'gebruikt' om geen loner te zijn, zoals jij het noemt. Alles wat je je vriend aan doet zou je hem ook aan kunnen doen.
    Naja, dit is voor àls je iets met jou/zijn beste vriend zou willen, iets wat ik aan neem omdat je het uit wilt maken in plaats van je te excuseren bij je vriend en alle problemen uitpraten over zijn geheimzinigheid etc.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik zou maar even eerlijk zijn tegen hem en tegen je beste vriend, en een van beiden kiezen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ga geen haat-reactie plaatsen
    Ik zou hem wel de waarheid vertellen, maar of het een slim plan is om het voor dat kamp te doen... Het komt wel harder aan als je het erna verteld, maar als je het ervoor verteld gaat hij ongelukkig dat kamp in en jij ook. Je kan beter je relatie op een pauze zetten, en dan tegen je vriend zeggen dat je goed na wilt denken over de situatie voordat je het schoolkamp in gaat met je ex. Misschien heb je hier wat aan?


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Als ik eerlijk mag zijn vind ik dat iedereen wel een beetje hard is.. Ze vraagt om advies wat ze nu moet doen en niet om afgezeikt te worden. Ja tuurlijk is dit een rotstreek voor haar vriend en natuurlijk kan je niet zomaar iemand bedriegen maar haar helpen zou wel fijn zijn hè lieve mensen :Y)
    OT; Aan hem vertellen voor dat je op kamp gaat en dan maar zien wat je daar gaat doen. Gewoon als goede vrienden behandelen en ik zou zeker nog even met je beste vriend afspreken en er met hem over praten..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wow. Da's een kutstreek.


    No growth of the heart is ever a waste