• Jup, dat was wel het laatste wat ik van mezelf verwacht had.
    Ik heb dus een vriend en hij deed ineens heel raar.. dus dat heb ik ook tegen hem gezegd, toen zei hij dat hij er wat aan zou doen, okee, dat snap ik. Nu gaan we volgende week op hetzelfde schoolkamp, en zit ik bij hem in het groepje en hij deed weer heel geheimzinnig, Ik zit hier echt mee. Mijn beste vriend, voor het gemak X weet ik van dat ie me leuk vind. En ik ga elke keer als ik ookmaar uitval heb bij hem langs. Hem vertrouw ik, maar ik vertrouw m'n vriend dus niet meer. Nu was ik vanmiddag bij X en zei hij dat hij wist dat er iets mis was met mij en m'n vriend, en dat is er ook. En naja, we waren aan het gamen en ineens zet hij het spel stop en zoent ie me, en eerlijk gezegd voelde dat beter dan als ik bij m'n vriend ben.
    Ik ga dus volgende week op kamp en wil het niet met hem uitmaken omdat ik bij hem in het groepje zit, ik stel het dus uit. Maar ik weet dus ook niet goed HOE ik het uit moet maken. En of ik hem moet vertellen dat ik vreemdgegaan ben.

    iemand advies?

    Edit: dat kamp groepje bestaat uit ik en zijn beste vriend en hij...

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 17:09 ]


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    vreemdgaan is zwakste weg die je kunt nemen.Dat je vriend zo doet is geen excuus om vreemd te gaan. je kunt beter ook vertellen dat je gedaan hebt.


    I solemny swear i am up to no good

    Misschien kan je er eerst met hem over praten waarom zo raar doet


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    SmileLullaby schreef:
    tja, dat is een vervelende situatie.
    ik zal maar eerlijk tegen hem zijn, hoe creepy het ook klinkt.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik heb het mijn ex ook nooit verteld :'D Maargoed, ik zou het gewoon uitmaken. Dikke pech als je dan bij hem in het groepje zit.


    -

    Frodo schreef:

    Dat vind ik echt niet kunnen. Je gaat het toch uitmaken, dus doe het dan snel, zodat je die jongen niet moet voorliegen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife