• Het is misschien een beetje een onnodige en een onmogelijke suggestie, maar het leek me handig om stories over te dragen naar de co-auteur.

    Sommige hebben het vast al eens meegemaakt, je bent co-auteur van een verhaal en opeens ziet de hoofdschrijver het niet meer zitten, maar jij wel. Het probleem is dan dat de hoofdschrijver de story inactief zet of dat jij nog actief schrijft, maar alles wel bij de andere schrijver terecht komt. In de meeste gevallen gebeurt dit waarschijnlijk wel niet, maar het gebeurt.

    Daarom stel ik voor dat de hoofdschrijver de opdracht kan geven om het verhaal door te geven aan de co-auteur. Dit gebeurt dan het best wel via een wachtwoord of een code zodat bots of een flauwe plezanten niet de mogelijkheid krijgen je story over te zetten.

    Sommigen zullen deze suggestie misschien wel een beetje overbodig vinden, maar het kan volgens mij wel nog handig zijn.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 13:48 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ten schreef:
    Mhm, als het de site niet vertraagd ben ik voor.


    comfort in c h a o s

    Graag :#


    Pretty is just a pretty word.

    Cloelia schreef:
    Ik ben hoer ook voor, ja. Slim idee!


    -Leuke typfout :'3
    OT: Ik ben ook voor!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Het is op zich helemaal niet zwaar. Het enige dat gebeurd is dat in de database (waar alles in is opgeslagen) de naam van de auteur word veranderd en die van de co-auteur. (Als ik ervan uit mag gaan dat de website dat soort dingen in een database opslaat.)
    Ik denk gewoon dat credits overschrijven ietsje lichter zou zijn, maar nogmaals want ken ik van programmeren, ik geraak toch niet door dat vak.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Voor. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ten schreef:
    Mhm, als het de site niet vertraagd ben ik voor.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Errin schreef:
    (...)Ik denk gewoon dat credits overschrijven ietsje lichter zou zijn, maar nogmaals want ken ik van programmeren, ik geraak toch niet door dat vak.

    Bij credits overschrijven zou precies hetzelfde gebeuren (als ik me niet vergis natuurlijk.)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jup, voor ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Bij credits overschrijven zou precies hetzelfde gebeuren (als ik me niet vergis natuurlijk.)
    Hah ik geloof je. Het klinkt gewoon moeilijker, maar als jij zegt dat het hetzelfde is, heb ik daar de volste vertrouwen in. Nog een reden meer om het mogelijk te maken. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    voor ^^


    Life is hard, just break it with your head <3

    DarkSavior schreef:
    Ik ben voor. Heel erg voor zelfs *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Als het zou kunnen zou het erg handig zijn, ja!

    Ik zou het zelf niet nodig hebben, maar ik vind het wel een hele goede suggestie!

    Vóór. Het lijkt me wel een handig idee. (:

    Ten schreef:
    Mhm, als het de site niet vertraagd ben ik voor.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.