• Gisteravond ging ik naar bed toe rond een uur of elf, ik had al een boek gepakt en was net bezig met het lezen van de eerste pagina toen ik opeens iets horen kraken onder mijn bed. Ik schrok me natuurlijk dood. Twee van de katten zaten buiten, ééntje binnen omdat zij een kitten heeft. Toen hoorde ik weer gekraak. Dus ik dacht echt zo van: "Fuck, wat nu weer?" Maar de laatste dagen had alles open gestaan bij ons in huis; ramen, deuren. Wie weet wat er naar binnen was gekomen. Die middag had mijn deur ook weer open gestaan. Toen ik nog een keer iets hoorde kraken besloot ik op te kijken en zag op dat moment net iets verdwijnen achter een stuk hout. Ik dacht dus: Misschien wel een vogeltje, of zo? Het was van me geschrokken dus ik was weer gaan liggen en wachtte tot het weer kraakte (het bleek een plastisch papier-ding te zijn waar het beestje overheen liep) en toen het dus weer kraakte keek ik meteen en begon bijna meteen te huilen. Het bleek dus de kitten te zijn! De moeder had hem waarschijnlijk die middag al naar boven gebracht. Maar mijn deur had ik rond drie uur al weer dicht gedaan dus dat arme beestje heeft daar haast heel de dag gezeten! We miste het ook niet echt omdat we er aan gewend zijn dat het er is, en de moeder kat zou normaal gaan staan miauwen maar dat deed ze ook niet. Heb het kleine beestje gelijk naar zijn mama gebracht...


    Believe in yourself.

    Awh, het klinkt cute en zielig tegelijk.

    Ook voor jou nachtrust was het zielig, ofc. :3

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 19:50 ]

    Ik zou nog niet eens durven kijken ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik zou nog niet eens durven kijken ;D


    You can’t force love,but when you let it find you, it’s phenomenal. - Khloe Kardashian

    Frodo schreef:
    Ik zou nog niet eens durven kijken ;D


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Frodo schreef:
    Ik zou nog niet eens durven kijken ;D

    Hahaha je hebt echt geen idee hoe bang ik was! Maar uiteindelijk toch maar slim dat ik heb gekeken (:

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 20:05 ]


    Believe in yourself.

    Moet je je voorstellen dat je ongeveer om 1 uur wakker word van een zacht gepiep aan het voeteneinde van je bed, je zoekt een paar minuten en hoort het dan weer, je gaat zoeken en je vind een heeel klein pasgeboren poesje, je vriendin slaapt in een logeer bed naast jouw en voelt iets kriebelen in haar deken..

    Eén keer raden wat er aan de hand was, mijn kat had bevallen in mijn kamer (cat) dat was vorig jaar btw.. Dit jaar heeft ze weer jonge kittens XD

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 20:10 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ahw dat is zielig!


    Food.

    Och gossie D:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    TheRumIsGone schreef:
    Moet je je voorstellen dat je ongeveer om 1 uur wakker word van een zacht gepiep aan het voeteneinde van je bed, je zoekt een paar minuten en hoort het dan weer, je gaat zoeken en je vind een heeel klein pasgeboren poesje, je vriendin slaapt in een logeer bed naast jouw en voelt iets kriebelen in haar deken..

    Eén keer raden wat er aan de hand was, mijn kat had bevallen in mijn kamer (cat) dat was vorig jaar btw.. Dit jaar heeft hij weer jonge kittens XD


    Hij heeft kittens, nou dát vind ik knap. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Na'awhh..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ten schreef:
    (...)

    Hij heeft kittens, nou dát vind ik knap. (cat)

    Ik dacht precies hetzelfde! :9~

    Maar daar zou ik ook van schrikken, ja! Al vind het ik minder erg dan als je opeens iets ander je bed hoort. (Al die kinderverhalen over monsters onder je bed komen dan plotseling tot leven, haha!)


    Believe in yourself.

    Ten schreef:
    (...)

    Hij heeft kittens, nou dát vind ik knap. (cat)

    This.

    Ten schreef:
    (...)

    Hij heeft kittens, nou dát vind ik knap. (cat)



    Sorry verkeert getypt


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)


    Sorry verkeert getypt


    It's okay, I just thought it was funny. :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ten schreef:
    (...)

    It's okay, I just thought it was funny. :'D


    Indeed, Ik zou het ook heel knap vinden


    Don't be like the rest of them, darling