• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Finn
    Ik kijk verbaasd naar Kurt en laat het even tot me doordringen. Zou Sebastian het ook tegen hem verteld hebben? Sinds wanneer zijn die twee zulke goede vrienden? 'Heb je het over Sebastian?' fluister ik, nog net hard genoeg voor Rachel, Kurt en Misery om het te horen.

    Kurt
    Ik knik en sla mijn ogen even neer. 'Ik weet dat we geen vrienden zijn, maar toch maak ik me zorgen. Niemand verdient dit, zelfs Sebastian niet.' zeg ik.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 9:14 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Misery:

    Ik luister aandachtig naar het gesprek. Ik had geen idee over wie ze het hadden. "Als ik vragen mag, wie is Sebastian?" Zei ik en keek op van mijn schriftje.

    (Hoera voor mobiel internet.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik ben vandaag thuis gebleven van school omdat ik me niet zo lekker voel. Dus ik ben nog thuis (; ]

    Kurt

    'Als ik vragen mag, wie is Sebastian?' vraagt Misery. 'De jongen die daar in de hoek zit.' zeg ik terwijl ik gebaar naar Sebastian.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Misery:

    Ik bekijk de jongen even en kom tot de conclusie dat ik hem eerder heb gezien. "Dat is de jongen die Bennet vanmorgen meenam." Zeg ik verbaasd. Toch zag hij er vanmorgen een stuk beter uit. "Hij ziet er net zo slecht uit als mijn neef toen ze hem te pakken kregen." Mompelde ik en hoopte dat niemand me gehoord had. "Hij leek me nou net zo slim en sluw."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Kurt
    'Dat is hij ook, en hij zou zo iets kunnen bedenken maar hij doet het niet.' zucht ik waarna ik Misery bezorgd aan kijk. 'Wat is er met je neef gebeurt als ik vragen mag?' vraag ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Misery:

    "Niks, helemaal niks. Hij wou mijn vader een keertje helpen." Zeg ik druk knikkend.Mijn vader had een aparte baan en 'gevaarlijk'. Daarom had ik gewoon mijn moeders achternaam. "Het stelt niet zo heel veel voor. En trouwens, kunnen we hem niet overtuigen dat wij hem wel willen helpen." Zeg ik aarzelend.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Kurt
    Ik besluit om er niet verder op in te gaan en te knikken. 'Ik heb het al geprobeerd, maar misschien kunnen we met hem zijn allen overtuigen.' zeg ik terwijl ik Misery, Finn en Rachel nog een keer aankijk.

    [Ik ga eten, heb echt superveel honger xD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik ga sporten, heb er alleen geen zin in. Bye, bye)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rachel
    Ik knik even "waarom veranderd hij niet zijn naam en verhuisd hij?" stel ik voor en kijk even medelevend naar sebastiaan. "arme jongen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn
    'Omdat ze hem altijd weten te vinden.' beantwoord ik de vraag voor haar. 'En het ergste is nog,' ik stop meteen met praten en kijk de andere kant op.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik had echt medelijden met hem, dan zul je je afvragen rachel en medelijden naar wat hij me aangedaan heeft ja je hoort het goed. "arme arme jongen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt
    'Dus wat kunnen we voor hem doen?' vraag ik. 'De hele tijd bij hem blijven, de politie inschakelen of doen we helemaal niets nu we dit weten?' vraag ik terwijl ik iedereen even één voor één aankijk. 'Geen politie,' zegt Finn. 'Sebastian zei dat dat geen nut heeft.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    RAchel
    "we blijven in zijn buurt, we maken een schemawanneer allemaal, en in tussentijd verzinnen e iets"s temde ik in


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Wat heb ik toch een slimme vriendin.' glimlach ik naar haar. 'Maar we houden onze mond dan tegen Sebastian, hij keurt het nooit goed.' zeg ik. 'Goed idee, Rach. Je word nog slim.' grapt Kurt.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    raachel
    Ik schoot in de lach door Finn en Kurt "Maar goed dat je vriendin slim is want anders was ze de dingen voor vanavond vast vergeten" ik kuste hem op zijn wang


    Change is for weirdos ~ Niall Horan