• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Quinn

    "Vertel mij wat," Zuchtte ik en keek in de richting van de deur toen ik Blaine hoorde praten tegen Rachel. "Daarstraks had ik even een kleine woordenwisseling met onze Coach."
    Met een kleine glimlach wendde ik mijn hoofd af van de deur en keek Jesy weer aan.
    "Ik weet niet goed wat er mis is met die vrouw, maar het lijkt wel alsof ze het woord vriendelijkheid niet kent."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Ik keek even naar de andere, ik vond zelf dat ik veranderd was, minder nou ja niet arrogant masar ik gunde andere het wel. "goed hoor, de nieuwe zijn ook erg goed"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesy Brown
    'inderdaad, ik heb ook het gevoel dat ze niet helemaal naar talent kijkt, maar naar hoeveel je bereid betn te betalen,' zeg ik. Dat heb ik al gemerkt door wat sebastian die arme jongen liet doen, maar het is al langer zo. Sue heeft gewoon een zwak voor geld en dure spullen krijgen, zonder er iets voor te hoeven doen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Blaine Anderson:

    "Goed hoor, de nieuwe zijn ook erg goed" zeg ze. Ik voelde dat iemand naar mij keek en keek even het lokaal in, dan wend ik mijn blik weer naar rachel. 'Mooizo, dat het goed met jou gaat. Ja, de nieuwe zijn inderdaad goed' glimlachte ik naar haar en deed mijn haar weer goed.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    "en het beste van dit alles is dat Finn ozo bezorgd is dat ik gevraagd heb om te slapen bij me dusja" wiebel ik met mijn wenkbrauwen.
    "we hebben grote kans om te winnen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    "Ik denk zelf dat Coach Beiste veel vriendelijker is, ook al ziet ze er eh...anders uit." Lachte ik en probeerde het zo vriendelijk mogelijk te verwoorden. "Maar ik denk eerlijk gezegd dat onze coach alleen maar een muur heeft opgebouwd en dat ze haar ware kant niet laat zien, snap je?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jesy Brown
    'dat verklaart wel een hoop, en Beiste is aardig, totdat je haar boos maakt. Dan moet je ervoor zorgen dat je minimaal 100 meter van haar vandaan bent,' zeg ik met een klein lachje. 'nouja, coach Sylvester zorgt er wel voor dat we ons werk allemaal doen, dus dat is iets goeds, denk ik,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Blaine Anderson:

    "En het beste van dit alles is dat Finn ozo bezorgd is, dat ik gevraagd heb om te slapen bij me dusja" wiebelt ze met haar wenkbrauwen. Ik lach even en schudde mijn hoofd. Rachel toch! "We hebben grote kans om te winnen" zeg ze dan. 'Ik denk het ook, maar onderschat de andere gleeclubs niet, Rach' zeg ik waarschuwend en glimlach dan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    "Ik weet het"zucht ik. Eigenlijk was ik best niewsgierig naar de andere kluppen maarja.

    [miss. zou het leuk zijn als 1 of 2 mensen iets kregen met iemand van een andere club bv. warblers]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    "Stel je eens voor dat Beiste voor een dagje de cheerios onder handen neemt, we halen vast het einde van de dag niet met haar zware trainingsessies." Grinnikte ik. "Sue kan je vergelijken met een blaffende hond...Veel lawaai, maar ze zal uiteindelijk niet bijten."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    "Ik weet het" zucht ze. Ik knik en keek het lokaal rond. 'We kunnen gewoon ons best doen en we zien het wel' zeg ik tegen haar en staar wat voor mij uit.

    (Kan leuk zijn ja! XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    "Ik denk dat ik daar eens een keer ga kijken" stel ik voor

    [net als jessie.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesy Brown
    'mmm, da's waar. Ik denk wel dat het leuk zou zijn, gewoon om een keer uit te proberen,' Ik probeer het me voor te stellen, allemaal zwetende cheerios die op de grond liggen, smekend om water. Ik begin te giechelen. 'Ja,dat zou zeker leuk zijn,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Quinn

    Lachend sloeg ik mijn hoofd in mijn nek. "Dat zou vre-se-lijk zijn."
    Ik zette mijn hoofd weer recht en keek haar met twinkelende oogjes aan. "Ik vraag me eigenlijk af wie er dan het eerste af zou vallen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    "Ik denk dat ik daar eens een keer ga kijken" stelt ze voor. 'Kan je doe, ja' zeg ik glimlachend naar haar.


    One Who Travels A Higher Path.