• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Santana

    'Dat is waar, gaat het wel beter' mompel ik,en leg mijn nagelvijl weg.
    Tja, ik heb heel hun gesprek gevolgd. Zat nu eenmaal achter ze.


    El Diablo.

    Jesy Brown
    'deed iedereen dat soort nummers?' vraag ik. Ik zit namelijk nu echt heel erg te twijfelen over mijn nummer, en tot nu toe vind ik het hier best gezellig. Iets wat ik heel moeilijk vind om toe te geven.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Quinn

    "Hoe bedoel je?" Vroeg ik en keek haar vriendelijk aan. "Liedjes waar je echte gevoelens in liggen? Dan is het antwoord ja, de meeste hier wel. Zo laten we zien wat we denken en hoe we ons voelen op een creatieve manier."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jesy Brown
    'nee, ik bedoel meer van de iets oudere klassiekere nummers. Maar niet zoals klassieke muziek, meer als dat iedereen ze wel kent en die als eerste opnoemen als je ernaar vraagt,' zeg ik. Ik ben echt heel slecht in uitleggen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Quinn

    "Ik denk dat ik wel weet wat je wilt zeggen," Lachte ik en wreef even over mijn arm. "We doen inderdaad vaak iets oudere nummers die iedereen kent, alhoewel we ook wel eens moderne muziek durven kiezen. We hebben zo al bijvoorbeeld Lady Gaga gehad, maar dan ook liedjes van Michael Jackson."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jesy Brown
    'Mooi zo, want ik ken maar heel weinig oudere nummers,' zeg ik met een glimlach. 'Hoelang zit jij al in Glee?'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Quinn

    "Ze geven je hier altijd een lijst met de tekst op dus geen zorgen." Ik stak een blonde lok weer op zijn plek. "En ik zit net zoals de meesten hier onder ons sinds vorig jaar bij Glee."
    Ik herinnerde me nog dat Glee toen werd overgenomen door Mister Schue en alles plots veel leuker leek.
    Hoewel ik hier eigenlijk bij was om te spioneren voor Coach Sylvester en om Rachel in het oog te houden zodat ze niet met Finn zou gaan lopen, hoewel ik daar niet bepaald in geslaagd was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jesy Brown
    'weet je, tot nu toe vind ik het hier best leuk,' zeg ik. 'en dat is handig, zo leer ik ze vast wel snel genoeg. Jullie treden toch elk jaar op, na de cheerleaders, bij die saaie preken van principal Figgins?' Optreden vind ik leuk, het middelpunt van de aandacht zijn.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Quinn

    Ik knikte instemmend en lachte. "Dat doen we inderdaad, maar we doen ook wedstrijden voor het geval je het niet wist."
    Onbewust beet ik lachend op mijn onderlip terwijl ik voelde hoe mijn ogen trots twinkelden.
    "Je zou het vast niet zeggen van iemand als mij," Begon ik terwijl ik mijn ogen neersloeg. "Maar ik ben van Glee club beginnen houden."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jesy Brown
    'ja, dat zei Finn ook al, Nationals, geloof ik,' zeg ik, een beetje trots dat ik dat al wist. 'En ergens snap ik dat best. Ze zijn hier, voor zover ik heb gezien, zo liefdevol en accepterend. Al ben ik Rachel en Finn samen nu al een beetje zat,' Ik lach even kort.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Misery:

    Ik kijk even rond. "Ik kan hem nu wel zingen, ik kan het piano spel uit mijn hoofd." Lach ik. Ik was er heel trots dat ik dat kon en speelde het ook heel graag.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Quinn

    "Jij niet alleen," Lachte ik, maar vervolgde op zachte toon. "Ik mag Rachel niet zo erg."
    Mijn ogen gleden naar Rachel, dan naar Finn en kwamen uiteindelijk weer bij Jesy terecht.
    "Het is geen geheim, maar het is beter dat ze het niet hoort, anders is er weer een drama."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt
    'Graag.' glimlach ik naar haar terwijl ik naar de piano loop en plaats neem op de vleugel. 'The piano is all yours.' grinnik ik terwijl ik haar afwachtend en nieuwsgierig aankijk. Ik mag Mis, ik denk ook wel dat we vrienden kunnen worden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Ik ga slapen :) Ciao]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Misery:

    Ik ga vrolijk zitten en zoek in een schrift op wat de eerste noot is. Vanaf daar weet ik wel. Ik begin The Hanging tree te spelen en voel me gelijk lichter. Zingen was een soort van ontvluchting voor me geworden.
    re you, Are you
    Coming to the tree
    Where they strung up a man they say murdered three
    Strange things did happen here
    No stranger would it be
    If we met up at midnight in the hanging tree
    Are you, Are you
    Coming to the tree
    Where the dead man called out for his love to flee
    Strange things did happen here
    No stranger would it be
    If we met up at midnight in the hanging tree

    Are you, Are you
    Coming to the tree
    Where I told you to run, so we'd both be free
    Strange things did happen here
    No stranger would it be
    If we met up at midnight in the hanging tree.

    Are you, Are you
    Coming to the tree
    Wear a necklace of rope, side by side with me.
    Strange things did happen here,
    No stranger would it be,
    If we met up at midnight in the hanging tree.


    We've lived in the shadows for far too long.