• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

El Diablo.

Rachel
    Ik schoot in de lach "en me helpen om kleden" fluister ik zag.
    Ik wiebel nogmaals met mijn wenkbrauwen.
    Dit kon leuk worden

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Rachel.
    Ik hoorde iemand zingen en luisterde even, het was een nieuw meisje, toen z klaar was klapte ik. "dat wasa goed" complimenteerde ik

Misery:

"Dankje, ik doe mijn best." Zei ik verlegen. Ikkon niet zo goed tegen complimentjes. "Dat is het liedje wat ik wil gaan doen voor de opdracht. Als ik bij de glee-club mag natuurlijk."

We've lived in the shadows for far too long.

Rachel.
    Ik knikte "tuurlijk als je maar een beetje kunt zingen of kunt dansen, het gaat niet om creme de la creme" grinnikte ik

[ben stiekem op school online dus mocht ik ff niet reageren]

Misery:

"Dat is mooi, want jij en dat andere meisje zijn wel heel goed." I streek mijn haar achter mijn oor en speelde een random richeltje. "Weet jij al welk liedje jegaat zingen?"

Rachel
    Ik grinnikte "maar ik zit heir al een jaar bij en in preciepe blijf je er gewoon bij zonder auditie als je je inschrijft. Ik ben trouwens Rachel en dat was Mercedes" ik kijk haar even aan. Ze was best knap. "ik ga Eyes Open van Tayler Swift zingen"

Misery:

"Dat is een heel mooi liedje." Zei ik lachend. Mercedes, dat was nog best een mooie naam. "Die kan ik trouwens ook op de piano, alles van 'THE Hunger games'. Ik ben een beetje vrslaafd, klein beetje maar hoor."

Rachel
    "echt ik ook" lach ik "Ik kan opzich piano spelen maar dat hebben mijn ouders geleerd" ik grinikte ouders... papa's

Misery:

"Ik wou dat mijn ouders me is een keer iets leerde.Zelfs voor leren fietsen hebben ze iemand ingehuurd." Zei ik hoofd schuddend. "Dus jij heb wek leuke ouders?"

Rachel
    "echt waar? Ik heb ouders nouja vaders en die willen alles met mij doen, het voelt voor ze alsof ik hun echte kind ben en ze voelen voor mij als echte ouders" geef ik eerlijk toe

Misery:

Het moest even tot me doordringen, vaders.... vaders. Toen ginghet lamje branden. "Ah, zo."Mompelde ik. "Dan heb jij het al een stuk beter dan ik." Lachte ik en pakte mijn schriftje. Eens even kijken of we nog een liedje hadden. "Treden jullie ook nog op? Voor veel mensen?"

(IK moet gaan. Op naar sportdag. Bye)

Rachel3.
    IUk grinnik even "achja soms is het irritant, toen finn kwam logeren gingen ze heel e tijd luisteren of we je weet wel aan het doen waren" ik schiet in de lach "verschillend met kerst vaak en soms voor goede doelen ofzo"

[bye bye succes]