• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Misery:

    "Ja, maar of ik het kan vinden is een tweede." Zei ik en schudde met mijn Ipod. "Ik luister gewoon teveel muziek." Zei ik schouder ophalend. Ik keek naar Kurt en zwaaide vrolijk. "Een jaar hé, dan zoou jij wel weten wat een leuk liedje is." Ik lag mijn Ipod weg en stak mijn handen in de lucht. "Help me. Alsjeblieft."

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 20:01 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    {Wil iemand Santana of Sebastian meeten?}


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    "Ja, maar of ik het kan vinden is een tweede." Zei ze. Ik knikte dat het waar was, mijn eerste keer was ook zenuwslopend en ik wist toen ook niet wat voor liedje ik had. "Ik luister gewoon teveel muziek." Zei ze schouder ophalend. Ik lachte, ik namelijk ook. "Een jaar hé, dan zou jij wel weten wat een leuk liedje is." Ze legde haar Ipod weg en stak haar handen in de lucht. "Help me. Alsjeblieft." zeg ze smekend. 'uummhhh' denk ik. 'Wat dacht je van een katy perry liedje, die zijn altijd wel leuk of van pink' zeg ik en kijk haar aan en hoopte dat ze toch een van die liedjes zou kiezen, die vond iedereen wel goed.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 20:03 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    [Mijn personages staan altijd open voor een meeting.]

    Kurt
    'Hi Blaine.' glimlach ik vriendelijk terug waarna ik achterover ga zitten en rustig luister naar het gesprek tussen Misery en Blaine.

    Finn
    Ik zucht teleurgesteld als Rachel de zoen beeinigd, maar als ze ''vanavond'' fluistert begin ik weer te glimlachen en neem ik weer plaats. Ik kijk afwachtend naar Rachel en Mercedes.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik moet eten! Kom straks terug!)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Quinn heeft niets om handen :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Misery:

    Ik dacht even na. 'waking up in vegas' en 'dear Mr. president' waren hele leuke liedjes. En ik had ze al vaker gezongen. "Dat zou nog is heel goed kunnen." Zeg ik nadenkend en staar even voor me uit. "Mijn eerste gedachte was iets van ''The Fray" of 'The Wombats. Vooral 'Walking disasters.' Maar een bekender liedje is misschien wel at makkelijker ja.'


    We've lived in the shadows for far too long.

    [mercedes ik had nog gereageerd, cannonball als idee]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesy Brown
    Ik stop met zingen als ik merk dat ik overal door wordt afgeleid. Ik ga zitten en kijk naar de rest. Finn en Rachel zijn net klaar met nog een zoenpartij, en Rachel gaat nu naast Mercedes staan. Afwachtend kijk ik hen aan.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Rachel
    Met een ondeugende blik in mijn ogen leunde ik naar Finns oor "Je gaat me naar huis brengen en weer weg" ik keek hem aan of hij er mee in zou stemmen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mercedes

    "Bring it on, sister" Lachte ik opgewekt en keek van Rachel naar het 'publiek'. "Als je er klaar voor bent, ben ik dat ook."
    Ik wachtte geduldig tot Rachel de eerste noten zou zingen.


    [Sorry mijn internet is plots erg traag waardoor ik altijd wat later reageer. Ik ga snel eventjes mijn computer opnieuw opstarten dus ga alsjeblief niet vooruit lopen want daar kan ik absoluut niet tegen als ik mensen verwittig :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [pis goed met finn maak ik het ff af en dan we going singing baby]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn
    Mijn glimlach verdwijnt weer van mijn gezicht als ze dat zegt. 'Maar.. Ik dacht dat we..-' ik slik mijn laatste woord in. 'Ik dacht dat we samen zouden eten.' zeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik schiet in de lach "kindje toch je zult toch slaapspullen en kleding voor de volgendedag thuis moeten halen of niet soms?" ik schiet in de lach.

    [is mercedes klaar want dan doe ik na deze post zingen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ben er weer]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.