• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Faye
    "Maar ik lieg niet, dus ik spreek de waarheid, dus jij bent geweldig." Ik grinnik zachtjes en leun gewillig achterover, laat mijn hoofd op het kussen vallen wanneer hij me iets naar achteren duwt. Wanneer ik zijn hand tussen mijn benen voel glijden hap ik even naar adem en druk mijn lippen gretig op die van hem. Opgewonden kijk ik hem even aan.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Rey

Ik bijt zacht op haar lip en kijk haar licht grijnzend aan. Voorzichtig breng ik een vinger bij haar naar binnen, en laat mijn andere hand over haar lichaam strelen. Ik plaats mijn lippen op de hare en druk zacht mijn lichaam tegen het hare aan, zonder echt op haar te leunen. Met mijn duim teken ik cirkeltjes rond haar clitoris en bijt even op haar lip, terwijl ik haar opgewonden aankijk.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Faye
    Ik druk mijn lippen op de zijne als ik voel hoe hij een vinger naar binnen brengt om een kreun te smoren. Zijn vrije hand voel ik werkelijk overal over mijn lichaam glijden. Wanneer hij op mijn lip bijt, kus ik hem aan de ruwe kant terug en tik met mijn tong tegen zijn tanden aan. Zachtjes mompel ik zijn naam en laat mijn lippen even naar zijn hals glijden om daar willekeurig wat kusjes in te drukken.

Rey

Gretig kus ik haar terug en ril even wanneer ik haar tong in mijn mond voel. Ik druk even mijn kruis tegen het hare en kijk haar opgewonden aan. Ik fluister zacht haar naam, en til haar wat op, zodat ze half rechtop zit. Behendig werk ik haar bh uit, en druk mijn lippen op haar borsten. Voorzichtig breng ik een tweede vinger bij haar naar binnen en versnel het tempo een beetje.

Faye
    Wanneer ik hem mijn naam hoor fluisteren huiver ik even, ril van genot wanneer hij zijn lippen op mijn borsten drukt en kreun zachtjes. Wanneer hij een tweede vinger bij me binnen brengt en ik merk dat hij het tempo wat op begint te voeren, duw ik mijn heupen iets omhoog, zodat ik ze dieper in me voel. Het kippenvel komt op mijn lichaam te staan, waardoor ik zachtjes grinnik, maar daarna mijn lippen weer op de zijne plaats. Onregelmatig hap ik naar adem en laat mijn vingers bij zijn lies rusten.

[I'm offf, moet morgen vroeg me nest uit om te werken, blegh. x]

Rey

Ik kijk haar glimlachend aan en kus haar zacht terug. Een rilling loopt over mijn rug wanneer ze haar vingers bij mijn lies laat rusten. Ook bij mij giert de opwinding door mijn lichaam, en het is al duidelijk te merken. Ik fluister zacht haar naam en blijf haar liefdevol stimuleren. Mijn lippen blijven kleine kusjes op de hare drukken.

Faye
    Liefdevol beantwoord ik zijn kus en kijk hem met een glimlach in de ogen aan. Zachtjes kreunend kraam ik zijn naam uit, als aankondiging van mijn orgasme. Ik plaats mijn lippen in zijn hals om de opkomende kreunen te smoren, bijt er zachtjes en kom dan uiteindelijk kronkelend klaar. Tevreden sluit ik mijn ogen en druk nog een kusje op zijn lippen, nog hijgend laat ik me neerzakken op het kussen en kijk hem daarna glimlachend aan.

Rey

Goedkeurend luister ik hoe ze klaarkomt, en laat mijn handen even liefdevol over haar lichaam strelen. Ik ga naast haar liggen, hoewel ik zelf vrij opgewonden ben, en druk een kusje op haar lippen.
    "Heeft het nagerecht gesmaakt?" vraag ik met een klein lachje.
    Mijn hand streelt over haar arm, en ik kijk haar glimlachend aan.

Faye
    "Heeft het nagerecht gesmaakt?" Ik rol me even over, zodat ik hem beter aan kan kijken, kriebel met mijn vingers over zijn onderbuik.
    "Ja zeker, meneer." antwoord ik grinnikend en plaats mijn lippen passioneel op die van hem. Ik druk hem iets dichter tegen me aan, laat zijn kruis langs de mijne schuren en rol me dan iets om.

Rey

"Ja zeker, meneer."
    Gretig kus ik haar terug en kreun zacht wanneer ze haar kruis tegen het mijne laat schuren.
    "Faye," mompel ik zacht.
    Wanneer ze iets omrolt, ga ik boven haar hangen, en druk kusjes over haar hele gezicht.

Atreyu

Ik ril even als Fedea haar gezicht in mijn hals verbergt en haar warme adem mijn huid streelt. Er verschijnt een kleine glimlach op mijn gezicht.
    Ik maak mijn hand even los uit die van Fedea en laat de andere er in glijden. Mijn arm leg ik om haar middel heen, zodat ik haar zeker dicht bij me kan houden. De zoete geur van haar haren laat me bijna zweven.
    "Ja, en jij bent Atreyu toch? Gaat alles nu verder goed?"
    Ik schrik even als ik me bedenk dat Irial en Madeline er ook nog zijn. Ik lach even en knik.
    "Ja, ik ben Atreyu," grinnik ik. "En geloof me alsjeblieft als ik zeg dat ik normaal niet zo agressief ben. Zeker niet als Fé in de buurt is."
    Ik druk een klein kusje op haar voorhoofd terwijl ik onbewust mijn hand op haar buik leg.

Camargue

Ik lach zachtjes als hij me in een vlotte beweging op tilt. Verliefd kijk ik hem aan. Het duurt niet lang voor ik zijn zachte matras onder mijn rug voel. Als hij naast me komt liggen, vlei ik me tegen hem aan. Ik haal snel mijn mobiel uit mijn broekzak en stel een wekker in. Vervolgens leg ik het ding op zijn nachtkastje.
    "Best wel jammer, aan de ene kant, dat ik je nu slechts nog twee dagen mijn verloofde kan noemen," fluister ik slaperig. "Het klinkt zo leuk."
    Ik verberg mijn gezicht in zijn hals en trek de lakens over ons heen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Colfer schreef:
    Rey

"Ja zeker, meneer."
    Gretig kus ik haar terug en kreun zacht wanneer ze haar kruis tegen het mijne laat schuren.
    "Faye," mompel ik zacht.
    Wanneer ze iets omrolt, ga ik boven haar hangen, en druk kusjes over haar hele gezicht.

Faye
    "Faye," Ik begin zachtjes te lachen als hij kusjes op verschillende plekken op mijn gezicht drukt, uiteindelijk verlies ik mijn geduld en druk hem ietwat ruw op zijn lippen. Mijn handen plaats ik rondom zijn nek en druk hem door middel van mijn benen rond zijn middel te plaatsen dicht tegen me aan. Ik voel mijn hart bonzen en vraag me ergens af of Rey het ook hoort, maar negeer dit.

Liam

Best wel jammer, aan de ene kant, dat ik je nu slechts nog twee dagen mijn verloofde kan noemen, Het klinkt zo leuk." Ik grinnik. 'Ik kan niet wachten tot ik je straks mijn vrouw kan noemen.' Grijns ik en leg mijn armen rond haar lichaam en sluit vermoeid mijn ogen. 'Ik hou van je.' Prevel ik slaperig voor ik haar kruin kus.

Madeline

"Ja, ik ben Atreyu, En geloof me alsjeblieft als ik zeg dat ik normaal niet zo agressief ben. Zeker niet als Fé in de buurt is." Ik glimlach een beetje opgelaten. 'Goed om te weten.' Ik neem Irial zijn hand wat steviger vast en ga met mijn vingers vlug door mijn haar. In het bijzijn van Fedea denk ik dat ieder meisje wel onzeker zou zijn. Ze was echt heel mooi.

Rey

Haar gelach doet mijn hart iets sneller slaan, en gewillig kus ik haar terug. Wanneer ze me tegen zich aantrekt, kreun ik zacht. Voorzichtig ga ik bij haar naar binnen, en druk zacht mijn lippen op de hare, in contrast met de ruwe kus van net. Langzaam beweeg ik mijn heupen, en verstrengel onze vingers.

Fedea

"Ja, ik ben Atreyu. En geloof me alsjeblieft als ik zeg dat ik normaal niet zo agressief ben. Zeker niet als Fé in de buurt is."
    Ik geeuw even en sluit mijn ogen. Ik kan elk moment in slaap vallen. En dan te bedenken dat we straks nog weg moeten. Bij het beseffen daarvan, ga ik even rechtop zitten en kijk Trey aan.
    "Waarom vragen we niet of ze meegaan? Ik denk niet dat de anderen het erg zouden vinden, of wel?" vraag ik aan Trey, doelend op de karaoke van vanavond.