• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga slapen. Ik antwoord morgenochtend wel ;3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Okidoki, welterusten! x]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "En vanavond karaoke-duo? Dat wordt wat hoor."
    Ik grinnik.
    "Denk je dat het dan niet gaat opvallen?"
    Ik neem een hap van de pizza en kijk haar aan.
    "Voor mij maakt het niet uit, maar ik dacht gewoon..."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Nee, ik bedoel jawel. Ik vertrouw je wel. Het zijn de anderen die ik niet vertrouw. Voor je het weet doen ze iets inn je drankje, of hebben ze je bijna-"
    Als ze haar zin afbreekt, weet ik meteen waarover ze het heeft. Ik trek haar in mijn armen en streel zachtjes door haar haren.
    "Dat zou ik je nooit aan doen. En ik ben zelf ook slimmer dan drankjes aan te nemen van mensen die ik niet ken. Ik neem überhaupt niet graag drankjes aan. Maak je geen zorgen, Fedea."
    Ik druk mijn lippen zachtjes op de hare omdat mijn woorden op zijn. Ik weet niet wat ik nog kan zeggen om haar te troosten.

    Camargue

    "Net als jij."
    Ik giechel even als hij me glimlachend aankijkt na me gekust te hebben. Ik ben even verbaasd dat nog niemand hem weg gekaapt heeft toen ik nog niet door had wat er tussen ons speelde. Die jongen weet namelijk altijd wat hij moet zeggen om me te doen blozen. Ik kan me inbeelden dat hij toch wel een aantal harten gebroken heeft als het op niets uitdraaide.
    Ik druk zelf mijn lippen nog een keer op die van hem.
    "Je maakt me gelukkig, Liam, weet je dat?" vraag ik zacht.
    Ik kruip zo mogelijk nog wat dichter tegen hem aan.

    Irial

    "Nog bedankt voor de kleren en de schoenen," zegt Madeline terwijl ik haar hand in de mijne voel. Ik knijp er even in en knipoog naar haar.
    "Nogmaals, het was geen moeite. Ik deed het met plezier."
    Ik druk nog een kusje op haar wang en kan me niet inhouden er eentje op haar lippen te drukken.
    Glimlachend kijk ik haar aan.
    "Zal ik trouwens bellen naar Atreyu om iets te doen vanavond of liever niet?" vraag ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Dat zou ik je nooit aan doen. En ik ben zelf ook slimmer dan drankjes aan te nemen van mensen die ik niet ken. Ik neem überhaupt niet graag drankjes aan. Maak je geen zorgen, Fedea."
    Ik sluit even mijn ogen en probeer mijn hoofd leeg te maken.
    "Kom, laten we gewoon een gsm gaan kopen," zeg ik zacht.
    Ik adem eens diep in en trek me voorzichtig los uit zijn greep. Ik heb even geen zin in klef gedoe. Ik neem gewoon zijn hand in de mijne en druk een kusje op zijn wang.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Denk je dat het dan niet gaat opvallen? Voor mij maakt het niet uit, maar ik dacht gewoon..." Ik knik en neem een slok van mijn drinken.
    "Daar doelde ik ook op," zeg ik vlug en wrijf even in mijn handen.
    "Ik weet niet of het dan wel gaat werken en buiten dat, dan zouden we al het acteerwerk voor niets gedaan hebben, toch?" vraag ik nog aan hem en bijt even onzeker op mijn lip.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Daar doelde ik ook op. Ik weet niet of het dan wel gaat werken en buiten dat, dan zouden we al het acteerwerk voor niets gedaan hebben, toch?"
    Ik grinnik.
    "Tuurlijk. Je hebt gelijk. Geen zingen."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "We hebben onze douche wel."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Kom, laten we gewoon een gsm gaan kopen."
    Voor ik kan antwoorden, maakt ze zich van mijn armen los. Stil wacht ik af wat ze zal doen of zeggen. Ze neemt mijn hand vast en drukt een kusje op mijn wang. Ik glimlach zachtjes en weet met heel wat moeite te verbergen dat ik me ietwat gekwetst voel. Het draait nu namelijk niet om mij.
    Ik knik zachtjes en loop naast haar mee door de winkelstraat. Ik heb geen idee wat ik nu moet zeggen, en of ik wel iets hoor te zeggen of dat het haar van streek zou maken. Uiteindelijk hou ik gewoon mijn mond.
    Het duurt niet lang of we hebben een electrozaak gevonden. Ik wandel naar binnen, achter Fedea aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik glimlach een beetje verlegen. 'Ik hou van je Cam en jij maakt nij ook heel gelukkig. ' ik zucht even. 'Je bent altijd de ware voor me geweest zelfs toen ik nog maar een broekkie was wist ik dat ik van je hield.' Mijn lippen strijken over die van haar.

    Madeline

    Ik knik opgetogen. 'Ja lijkt me leuk. Ik ken hem en Fedea niet zo goed maar ze lijken me erg aardig. ' antwoord ik en neem een slokje thee. 'Wat wil je eigenlijk met ze doen? '

    Faye
    "Tuurlijk. Je hebt gelijk. Geen zingen. We hebben onze douche wel." Ik trek mijn wenkbrauw even op en friemel aan het stuk pizza.
    "Douchen, ja." zeg ik lachend en schud even met mijn hoofd.
    "Misschien dat we dat zo nog wel even moeten doen." zeg ik bedenkelijk en kijk even naar mijn kleren. Hier en daar nog wat bloemresten zichtbaar.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Ik loop achter hem aan de winkel binnen en begin een beetje rond te kijken.
    "Ken jij iets van al die dingen?" vraag ik zacht.
    Ik kijk Trey even aan en druk nog een kusje op zijn wang.
    "Sorry," fluister ik even.
    Zonder hem los te laten kijk ik een beetje verder tussen de mobieltjes, maar ze zijn allemaal redelijk duur.
    "Hé, Fedea, was het niet?"
    Ik verstar even en draai me om. Ik kan wel gaan gillen nu.
    "T-trey, ik wil naar huis," zeg ik zacht.
    Het kan gewoon niet waar zijn. Net nu ik er al een hele dag aan denk. Met gebogen hoofd probeer ik Trey mee naar de uitgang te trekken. De tranen branden in mijn ogen. Ik wil hier gewoon weg. Mijn ademhaling versnelt een stuk, en ik voel hoe het lijkt alsof mijn luchtpijp wordt dichtgeknepen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Sorry, de bel ging :W]


    Rey

    "Douchen, ja. Misschien dat we dat zo nog wel even moeten doen."
    Lachend bekijk ik haar.
    "Echt? Waarom? Ik vind dat je er mooi uitziet, zo."
    Grinnikend neem ik een hap van mijn pizza.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Echt? Waarom? Ik vind dat je er mooi uitziet, zo." Ik trek mijn shirt even op en kijk hem serieus aan, wijs naar de vlekken.
    "Dat vind ik heel erg lief van je, maar kijk eens." zei ik en grinnikte even.
    "En ik kan je vertellen dat niet alleen mijn shirt wit van de bloem zit."
    Ik liet mijn shirt naar beneden zakken en pakte een willekeurig plukje haar beet, waar de vlekken zich gemend hadden met mijn bruine lokken.
    "Tenzij jij natuurlijk een goede en logische reden vind om aan de rest zo te vertellen?" vraag ik grijnzend en neem een hap van mijn pizza.
    "Hoewel de waarheid nog best onschuldig is, eigenlijk."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dat vind ik heel erg lief van je, maar kijk eens. En ik kan je vertellen dat niet alleen mijn shirt wit van de bloem zit. Tenzij jij natuurlijk een goede en logische reden vind om aan de rest zo te vertellen? Hoewel de waarheid nog best onschuldig is, eigenlijk."
    Ik grinnik even.
    "Nou, dat ik je heb gered van het bloemmonster. Vreselijk wezen."
    Serieus kijk ik haar aan en neem nog een paar happen van mijn pizza, waardoor mijn stukje op is, en ik een nieuw neem.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Nou, dat ik je heb gered van het bloemmonster. Vreselijk wezen." Lachend rol ik met mijn ogen en wrijf even over mijn polsen.
    "Heldhaftig zeg," Ik grinnik en neem nog een laatste hap van mijn stuk pizza.
    "Twijfel er wel aan of het geloofwaardig overkomt, maar ik zal hem onthouden." Lachend schud ik mijn hoofd en kijk hem aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.