• Payton Rae? De beste vriendin van Caitlin Beadles? Ik vind 'Not your cinderella & Sidelines' het mooiste ;3.


    To infinity and beyond •

    Zij word echt áltijd beschreven in die stories met JB.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Zij word echt áltijd beschreven in die stories met JB.


    *Steekt hand op* schuldig (aa)


    To infinity and beyond •

    Ik heb haar naam eens voorbij zien komen in Justin bieber intervieuws en hij moet ook goed bevriend met haar zijn.

    Echt raar al die vrienden van jb zijn ook ineens beroemd terwijl de meeste geen reet uitvoeren.

    Omg sinds wanneer zingt echt íédereen (cat)


    -

    Genius schreef:
    Omg sinds wanneer zingt echt íédereen (cat)


    Hale schreef:

    Ik heb haar naam eens voorbij zien komen in Justin bieber intervieuws en hij moet ook goed bevriend met haar zijn.

    Echt raar al die vrienden van jb zijn ook ineens beroemd terwijl de meeste geen reet uitvoeren


    Zij zingt al heel lang hoor.


    To infinity and beyond •

    Nee, nog nooit van gehoord.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik ken haar niet, ik heb haar naam wel een keer gehoord in een verhaal van Justin Bieber. Volgens mij jou verhaal, aangezien ik maar een paar JB verhalen lees.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik vind echt dat ze een vreselijke stem heeft :O


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Barbiedoll schreef:
    (...)

    Zij zingt al heel lang hoor.


    Weetik maar bevoorbeeld Chaz somers en Christian beadless zijn ook ineens beroemd alleen door hun vriendschap met justin.

    Hale schreef:
    (...)

    Weetik maar bevoorbeeld Chaz somers en Christian beadless zijn ook ineens beroemd alleen door hun vriendschap met justin.


    Ja klopt! Nja, Christian door zijn youtube filmpjes ;p Dus niet door Bieber.
    RYANNNN. <3


    To infinity and beyond •

    Ik kende haar niet.Ik vind ze best doorsnee zingen, en daar houd ik niet van, maar ik heb al slechter gehoord. --'


    comfort in c h a o s

    Lekker weer over de rug van een ander bekend proberen te worden. Gadver, dat vind ik zo smerig. _O_


    ars moriendi

    Barbiedoll schreef:
    (...)

    Ja klopt! Nja, Christian door zijn youtube filmpjes ;p Dus niet door Bieber.
    RYANNNN. <3


    En Ryan ook idd.

    Taraluis schreef:
    Ik vind echt dat ze een vreselijke stem heeft :O


    Ik vind dat ze lelijk is, zingen kan ze nog enigzins.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Ik vind dat ze lelijk is, zingen kan ze nog enigzins.


    Wil jij een beetje respect tonen!

    We zeggen ook niet dat jij lelijk bent.