• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Je bent echt onvoorstelbaar, Faye." Ik druk hem iets dichter tegen me aan en haal mijn schouders op.
    "Is dat een ja of een nee?" vraag ik lachend, nog steeds niet wetend waar hij hiermee op doelt. Ik wurm mezelf iets uit zijn greep en druk snel nog mijn lippen op de zijne voordat ik naar de slaapkamer toe wandel.
    "Anders ga ik nu gewoon douchen," deel ik nog mee en draai me even om.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Is dat een ja of een nee? Anders ga ik nu gewoon douchen."
    Gedwee volg ik haar naar de slaapkamer.
    "Denk je nu echt dat ik daar nee op zou antwoorden?"
    Lachend trek ik haar mee op bed en druk passioneel mijn lippen op de hare.
    "We hebben nog tijd genoeg."
    Grijnzend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Denk je nu echt dat ik daar nee op zou antwoorden?" Ik beantwoord gewillig zijn kus en grinnik zachtjes.
    "We hebben nog tijd genoeg." Ik knik instemmend en kijk hem lipbijtend aan.
    "Meer dan tijd," vul ik hem aan, wetend dat nu ik zijn wachter ben, we hier in feite voor een eeuwenlange tijd kunnen liggen.
    Ik druk mijn lippen teder op de zijne en kriebel met mijn vingers over zijn armen heen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Meer dan tijd."
    Ik grinnik en laat mijn hand onder haar shirt glijden.
    "Er hangt inderdaad nog bloem in je haar."
    Lachend haal ik mijn hand er even door en druk mijn lippen weer op de hare.
    "Je bent geweldig, Faye," fluister ik.

    [I'm off]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Er hangt inderdaad nog bloem in je haar." Ik voel zijn hand onder mijn shirt glijden en volg dan zijn andere hand met mijn ogen. Ik grinnik en haal lachend mijn schouders op. Zo direct zal ik toch douchen, dan is het eruit gespoeld.
    "Je bent geweldig, Faye," Ik beantwoord zijn kus teder en druk hem iets dichter tegen me aan, vrijwillig trek ik mijn shirt uit en bijt dan even op mijn onderlip.
    "Ik ben geweldig?" vraag ik aan hem, niet wetend waaruit dit ineens komt en plaats mijn lippen dan zachtjes in zijn hals.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Ik kijk toe hoe ze haar shirt uittrekt.
    "Ik ben geweldig?"
    Grinnikend knik ik, en trek het mijne ook uit.
    "Ja, jij bent geweldig."
    Lachend druk ik mijn lippen op de hare en ga iets dichter tegen haar aan zitten.
    "Geloof je me niet?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ja, jij bent geweldig. Geloof je me niet?" Ik kijk hem glimlachend aan en laat mijn vingers even over zijn borstkas glijden.
    "Nou, ik vind het zelf wel mee vallen eerlijk gezegd." zeg ik zachtjes en kijk hem glunderend aan, ik beantwoord zijn kus nog van zonet en druk mijn lippen passioneel op de zijne.
    "Maar als jij het zegt." vervolg ik me in mijn woorden en haal mijn schouders even op. Mijn handen klem ik rondom zijn nek en plaats mijn lippen ietwat ruw op die van hem.

    [I'm off to wooork, ben rond 9 uur wel terug, of zo. (: x]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Nou, ik vind het zelf wel mee vallen eerlijk gezegd. Maar als jij het zegt."
    "Hmm, en ik lieg nooit," mompel ik tegen haar lippen aan.
    Ik duw haar al kussend zachtjes achteruit, zodat ze neer komt te liggen, en blijf even boven haar hangen.
    Plagerig druk ik kusjes op haar lippen en kijk haar grijnzend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik ook van jou, Trey. Niet wenen, lieverd, waarom...?"
    Ik trek haar dichter tegen me aan als ik haar hand in mijn haren voel. Normaal zou ik hevig protesteren mocht iemand me in het openbaar zo zitten sussen, of doen alsof er niets aan de hand is, maar niet bij haar en niet nu.
    "Omdat je me vroeg niet te- En ik heb het toch gedaan," fluister ik. Eerlijk gezegd schaam ik me rot dat ik me niet heb kunnen beheersen. Normaal lukt me dat altijd als Fedea in de buurt is. Alleen ging het nu om haar. Volgens mij komt het door dat Wachter-gedoe.
    "En omdat ik nog veel meer aangericht had, had Irial me niet tegen gehouden. Ik kan niet tegen dat soort types."
    Ik zucht even en kijk op, in haar ogen. Voorzichtig druk ik mijn lippen op de hare. Ik haal mijn vingers door haar haren waarop ik ze met de hare verstrengel. Met mijn vrije hand veeg ik de laatste tranen weg en ik kijk dankbaar naar Irial, die zachtjes knikt. Ik richt me op het meisje naast hem.
    "Bedankt dat je Fé bij dat gevecht weg haalde," zeg ik rustig. "Dat betekent veel voor me. Madeline, is het niet? Onze nieuwe zangeres, toch?"
    Terwijl ik wacht op haar antwoord, glijden mijn ogen weer naar Fedea's gezicht. Ik druk een kusje op haar wang.

    Camargue

    "Wil je slapen? Ik wil je best naar bed brengen als je zo moe bent."
    Ik glimlach als hij een kusje op mijn kruin drukt en denk even na over zijn vraag. Ik wil niet slapen, maar ik begin zo'n beetje het gevoel te krijgen dat ik het niet veel langer volhoud. Ik zucht even.
    "Kom je dan bij me liggen?" vraag ik zacht. Misschien kunnen we gewoon samen even rusten. "Dan zetten we de wekker zodat we op tijd wakker zijn om ons klaar te maken voor de karaoke," voeg ik er stil aan toe.

    Irial

    "Dat is lief van je."
    Ik glimlach tegen haar lippen aan als ze een kusje op mijn lippen drukt. Vanuit mijn ooghoeken kijk ik even naar Atreyu en Fedea. Ik knik zachtjes als hij dankbaar naar me knikt. Iedereen gaat wel een keer door het lint.
    Ik luister aandachtig als hij Madeline bedankt en vertel niet dat ik haar dat gevraagd had. Het doet er ook niet echt toe.
    Ik grinnik en knik opnieuw als hij vraagt of ze de nieuwe zangeres is, maar gezien hij het woord aan haar gericht heeft, laat ik haar ook antwoorden. Ik streel zachtjes met mijn duim over de rug van haar hand.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Omdat je me vroeg niet te- En ik heb het toch gedaan. En omdat ik nog veel meer aangericht had, had Irial me niet tegen gehouden. Ik kan niet tegen dat soort types."
    Zacht kus ik hem terug en kijk hem even aan.
    "Ik verwijt je niets," fluister ik.
    "Ik zou hetzelfde gedaan hebben."
    Nog even druk ik een kusje op zijn lippen en neem zijn hand in mijn beide handen. Ik zak een beetje onderuit, zodat ik beter op zijn schoot kan blijven zitten en begraaf mijn gezicht in zijn hals.
    "Bedankt dat je Fé bij dat gevecht weg haalde. Dat betekent veel voor me. Madeline, is het niet? Onze nieuwe zangeres, toch?"
    Oh ja, we zitten hier niet alleen. Ik was het al even vergeten. Toch blijf ik tegen Trey aangeleund. Ik heb momenteel geen behoefte aan andere mensen, voor ze vragen gaan stellen wat er was gebeurd. Het was al moeilijk genoeg het tegen Trey te zeggen. Met mijn duim streel ik wat afwezig over de rug van zijn hand.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik knik wat verlegen. 'Ja, en jij bent Atreyu toch?' Ik was vreselijk met namen dus als ik het fout had zou me dat niets verbazen. 'Gaat alles nu verder goed?' vraag ik voor de zekerheid.

    Liam

    Ik knik. 'Ja.' Voeg ik er aan toe en til Camargue met een swierig gebaar in mijn armen op en loop met haar naar mijn bed. Ik leg haar zachtjes op de lakens en ga dan naast haar liggen.

    Faye
    "Hmm, en ik lieg nooit," Ik grinnik en nadat hij een aantal kusjes op mijn lippen gedrukt heeft, plaats ik mijn handen rondom zijn nek en druk heb iets dichter tegen me aan.
    "Ik heb nooit gezegd dat je loog." zeg ik vlug en druk mijn lippen dan passioneel op de zijne, bijt zachtjes op zijn lip en laat mijn handen door zijn haren glijden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik heb nooit gezegd dat je loog."
    Ik grinnik.
    "Ik ontkende het al voor je nog maar iets kon zeggen."
    Lachend laat ik mijn handen over haar lichaam glijden, en afdwalen naar haar broeksknop, die ik moeiteloos open weet te krijgen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik ontkende het al voor je nog maar iets kon zeggen." Zachtjes bijt ik op zijn lip wanneer ik zijn hand naar mijn broek voel glijden. Behendig help ik hem me te ontdoen van dit kledij en help hem dan met de zijne.
    "En ook al zou je liegen, waarschijnlijk zou ik je dan nog geloven, misschien." Grinnikend kijk ik hem kort aan en voel mijn hart in mijn keel kloppen. Deze jongen maakt me werkelijk helemaal gek. Nog snel druk ik mijn lippen teder op die van hem.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "En ook al zou je liegen, waarschijnlijk zou ik je dan nog geloven, misschien."
    Ik grinnik.
    "Maar ik lieg niet, dus ik spreek de waarheid, dus jij bent geweldig."
    Glimlachend druk ik mijn lippen op de hare. Zachtjes duw ik haar achterover zodat ze weer helemaal neerligt, en laat mijn hand zachtjes tussen haar benen glijden, en streel over haar kruis, zonder haar gevoelige plekje aan te raken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.