• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Rey

"Heldhaftig zeg. Twijfel er wel aan of het geloofwaardig overkomt, maar ik zal hem onthouden."
    "Tuurlijk. Als je wil maak ik er een tekening van. Of..."
    Ik denk even na.
    "Ik neem een foto van wanneer je net wakker bent. Monster-ig genoeg."
    Onschuldig kijk ik haar aan.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Faye
    "Tuurlijk. Als je wil maak ik er een tekening van. Of... Ik neem een foto van wanneer je net wakker bent. Monster-ig genoeg." Ik kijk hem aan alsof ik werkelijk beledigd ben.
    "Lekker aardig zeg," Ik trek een pruillipje en pak een stuk pizza beet.
    "Als je het trouwens waagt om echt een foto te maken." zeg ik nog even, licht dreigend en begin dan te lachen.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Rey

"Lekker aardig zeg. Als je het trouwens waagt om echt een foto te maken."
    Grijnzend kijk ik haar aan.
    "Wat ga je dan doen?"
    Ik wiebel even mijn wenkbrauwen en leg de pizza neer.
    "Ja, dat wil ik wel eens weten."
    Geinteresseerd kijk ik haar aan.

Faye
    "Wat ga je dan doen? Ja, dat wil ik wel eens weten." Ik kijk hem schouderophalend aan door deze woorden, omdat ik er nog niet over na heb gedacht en denk even kort na.
    "Iets dat je niet verwacht," zeg ik geheimzinnig en neem dan een hap van mijn pizza. Ik kijk hem lachend aan en schud dan mijn hoofd.
    "Nee, weet ik nog niet, moet nog iets verzinnen." geef ik dan eerlijk toe.
    "In ieder geval iets waardoor je zó ontzettend veel spijt gaat krijgen dat je die foto gemaakt heb." Het klinkt niet echt overtuigend, dat weet ik zelf ook wel, maar veel kan me dat eigenlijk niet interesseren.

Rey

"Iets dat je niet verwacht. Nee, weet ik nog niet, moet nog iets verzinnen. In ieder geval iets waardoor je zó ontzettend veel spijt gaat krijgen dat je die foto gemaakt heb."
    Ik grinnik.
    "Dan zou ik hem in het groot uitprinten, en boven mijn bed hangen."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Of aan de deur. Zo een bordje zoals je ziet bij honden."
    Ik grinnik even.

Faye
    "Dan zou ik hem in het groot uitprinten, en boven mijn bed hangen. Of aan de deur. Zo een bordje zoals je ziet bij honden." Ik kijk hem bedenkelijk aan.
    "Waarom een bord voor honden? Ik ben geen hond, ben ook geen fauniel die zich in een dier kan veranderen, dus waarom een bord voor honden?" vraag ik geamuseerd en haal een hand door mijn haren.
    "En trouwens, als je dat doet, dan bedenk ik nog iets veel erger en ben je nog lang niet jarig."

Rey

"Waarom een bord voor honden? Ik ben geen hond, ben ook geen fauniel die zich in een dier kan veranderen, dus waarom een bord voor honden? En trouwens, als je dat doet, dan bedenk ik nog iets veel erger en ben je nog lang niet jarig."
    Ik grinnik.
    "Een bordje met: opgepast, vriendin waakt."
    "En ik ben al een hele tijd niet meer jarig geweest."
    Ik steek mijn tong uit en neem een hap van mijn pizza.
    "Ik plaag je maar."

Faye
    "Een bordje met: opgepast, vriendin waakt. En ik ben al een hele tijd niet meer jarig geweest. Ik plaag je maar." Opgelucht haal ik adem en kijk even vlug uit het raam.
    "Dat is maar goed ook." geef ik toe, wetend dat ondanks dat het Rey zou gaan zijn, ik toch nog redelijk kwaad zal worden als het ook maar zou gebeuren. Ik houd niet van foto's met mijn eigen kop erop, nooit gedaan ook. Fotogeniek kan je me dan ook niet bepaald noemen. Elke schoolfoto was weer een hel.
    "En trouwens, eigenlijk ben je wel elk jaar jarig." zeg ik vlug en kijk hem glimlachend aan.

Rey

"Dat is maar goed ook. En trouwens, eigenlijk ben je wel elk jaar jarig."
    Ik wapper even met mijn hand.
    "Ach, dat is dan jammer. Ik ben na al die jaren de datum toch wel vergeten, zeker?"
    Jammerlijk kijk ik haar aan en neem nog een hap.

Faye
    "Ach, dat is dan jammer. Ik ben na al die jaren de datum toch wel vergeten, zeker?" Ik schud mijn hoofd en tik hem wijs op de vingers.
    "Helemaal niet, 21 juli, je zei het gisteren nog. Vijf dagen na mijn verjaardag." zeg ik verstandig en steek uitdagend mijn tong uit.
    "Jammer genoeg voor jou onthoud ik dingen." zeg ik grinnikend.

Rey

"Helemaal niet, 21 juli, je zei het gisteren nog. Vijf dagen na mijn verjaardag. Jammer genoeg voor jou onthoud ik dingen."
    Ik grinnik even.
    "Verdomme. Je hebt me door."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Heb je dat echt onthouden? Wauw."
    Ik neem nog een hap en kijk haar glimlachend aan.

Faye
    "Verdomme. Je hebt me door. Heb je dat echt onthouden? Wauw." Ik knik en haal mijn schouders op.
    "Nee, ik heb het opgeschreven." Ik rol met mijn ogen en schud dan mijn hoofd.
    "Ik heb het echt onthouden." Ik stop nog een stuk pizza in mijn mond en leun dan iets naar achteren, glimlachend kijk ik hem aan en sla mijn ene been over het andere.
    "Ik weet meer dan je denkt, hoor."

[Internet is zo kut bezig, fckk. Valt steeds uit en zo en is ook nog eens ontzettend traag.]

Rey

"Nee, ik heb het opgeschreven. Ik heb het echt onthouden. Ik weet meer dan je denkt, hoor."
    "Slimme Faye."
    "I like that."
    Ik knipoog even en neem nog een hap.
    "De pizza is echt heerlijk, echt waar."

[Geeft niet hoor ;D]

Faye
    "Slimme Faye, I like that. De pizza is echt heerlijk, echt waar." Tevreden kijk ik hem aan.
    "Hebben we inderdaad goed gedaan, samen." zeg ik glimlachend en ga weer wat rechtop zitten. Ik bekijk de pizza even en laat mijn blik dan weer omhoog glijden.
    "Één van de drie maaltijden die ik kan maken zonder magnetron." Lacherig kijk ik naar hem. Misschien dat dit wel wat overdreven is, aangezien ik nog wel verder kom dan gebakken ei, pizza en pannenkoeken, maar de rest is niet erg bijzonder.

Rey

"Hebben we inderdaad goed gedaan, samen. Één van de drie maaltijden die ik kan maken zonder magnetron."
    Ik grinnik.
    "Volgens mij kan je meer dan dat hoor."
    Lachend kijk ik haar aan en steek mijn pizzapunt naar haar uit om haar te voederen.