• I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Starships schreef:
    Zucht, gaan we nou serieus een discussie aan of ze homo zijn? Ze zijn NIET homo, al twijfel ik over Louis af en toe wel heel erg maar goed, dat er buiten :') We zeggen voor de 'grap' dat ze homo zijn, omdat ze gewoon heel close zijn, soms een beetje te. Maar goed, de reden dat ik dit plaatje niet zo grappig vind is omdat ik hem te vaak al ben tegen gekomen (':
    Anyways, dit dus.


    THIS.


    The universal language of art.

    MrsCarrot schreef:
    (...)

    Volgens mij is de hele bedoeling van dit topic en dit forum dat je hierop kunt reageren. En of het nou zielige of normale reacties zijn maakt dan niet uit toch? Als jij geïrriteerd raakt van de reacties van Directioners, dan hoor jij hier niet thuis. Want tja, wie aan me boys komt, komt aan mij!


    God Dammit. *houd zich in*


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Clouded schreef:
    (...)
    Nee, okay. Maar het is gewoon een grapje. Bij mij op school worden er ook grappen/opmerkingen over hun gemaakt en soms gaat dat ook wel ver.
    Maar iedereen schiet ook wel verdedigend tegenover je idool als iemand daar iets over zegt, ik ook hoor. Alleen in dit geval niet.. :')

    Ik eerst wel maar ik heb zo'n idee dat ze het zelf niet erg vinden xD
    Ze gedragen zich ook best wel gay, maar das juist zo leuk aan ze ^^


    What by Zeus' beard is going on????

    stiekem zit ik te lachen om de reacties i.p.v wat ik eigenlijk erom moet lachen.


    -

    MrsCarrot schreef:
    (...)

    Volgens mij is de hele bedoeling van dit topic en dit forum dat je hierop kunt reageren. En of het nou zielige of normale reacties zijn maakt dan niet uit toch? Als jij geïrriteerd raakt van de reacties van Directioners, dan hoor jij hier niet thuis. Want tja, wie aan me boys komt, komt aan mij!

    -gaat plat- You are funny (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    SmileLullaby schreef:
    stiekem zit ik te lachen om de reacties i.p.v wat ik eigenlijk erom moet lachen.


    Yeah, me too.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    PAPAROACH schreef:
    (...)

    Jij bent toch een Directioner? Mag ik vragen waarom je Niall vergeet/ buitensluit? Of wordt hij niet 'geshipt'? :Y)
    OT; Geniaal!


    Ik vergeet Niall niet en ik sluit hem ook niet buiten maar hij is gewoon heel goed bevriend met de andere vier jongens, hij heeft niet een echte beste vriend omdat ze met vijf zijn


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik vergeet Niall niet en ik sluit hem ook niet buiten maar hij is gewoon heel goed bevriend met de andere vier jongens, hij heeft niet een echte beste vriend omdat ze met vijf zijn

    I still think Niam is pretty close. :p


    Take me to wonderland

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik vergeet Niall niet en ik sluit hem ook niet buiten maar hij is gewoon heel goed bevriend met de andere vier jongens, hij heeft niet een echte beste vriend omdat ze met vijf zijn


    Huh, da's nieuw voor mij. Maar ja, zielig voor hem.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    MrsCarrot schreef:
    (...)

    Volgens mij is de hele bedoeling van dit topic en dit forum dat je hierop kunt reageren. En of het nou zielige of normale reacties zijn maakt dan niet uit toch? Als jij geïrriteerd raakt van de reacties van Directioners, dan hoor jij hier niet thuis. Want tja, wie aan me boys komt, komt aan mij!




    Ik klikte er gewoon op en ik wist niet dat het van 1D was. En hou asjeblieft je mond dicht, wat je zegt slaat nergens op. Als je mijn reactie niet leuk vindt reageer je gewoon niet?

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 18:18 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Haha genius ik zag hem ook op 9gag. I love those trolls :W


    Shoganai i ne~

    Hahahahahahahahahaha


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    SmileLullaby schreef:
    stiekem zit ik te lachen om de reacties i.p.v wat ik eigenlijk erom moet lachen.


    Ja, klopt.
    Ik ook x'D.
    Stiekem vind ik al die reacties heel erg lachwekkend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik ga niets over het engels zeggen

    Loooll!


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    xDesire schreef:
    (...)



    Ik klikte er gewoon op en ik wist niet dat het van 1D was. En hou asjeblieft je mond dicht, wat je zegt slaat nergens op. Als je mijn reactie niet leuk vindt reageer je gewoon niet?

    ahummmm je zit in ht 1D forum en je wist niet dat je daar dingen over 1D kon lezen? Duhh logisch -_-
    maar je snapt toch ook wel dat als jij reageert in een topic, dat mensen daar op reageren? Lijkt me nogal logisch :p


    What by Zeus' beard is going on????