• I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

OMG die is geniaal, ik zag m niet aankomen ^^

Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

Eyes schreef:
    (...)

Uhm, misschien omdat vier van de vijf een vriendin hebben? We zeggen altijd dat 1D homo is vanwege Harry & Louis en Liam & Zayn die heel goed bevriend zijn. Maar dat wist je vast allang en veel meisjes lopen niet achter hun kont aan.

Daarom staat een van die kerels ook met zijn hand bij iemands anders lul op een cover. Omdat ze hetero zijn, hmhm. Maakt me niet uit hoe goed ik bevriend ben met een jongen, ik zou dat dus never nooit doen. En zo zijn er wel meer dingen die hun echt gay maken (cat)
    Maar ja, zo zie ik het weer. Kan zijn dat ik scheel ben :W

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Daarom staat een van die kerels ook met zijn hand bij iemands anders lul op een cover. Omdat ze hetero zijn, hmhm. Maakt me niet uit hoe goed ik bevriend ben met een jongen, ik zou dat dus never nooit doen. En zo zijn er wel meer dingen die hun echt gay maken (cat)
    Maar ja, zo zie ik het weer. Kan zijn dat ik scheel ben :W

Mag ik vragen welke cover? En ze zijn heel goed bevriend en al zouden ze gay zijn en het bekend maken dan zou het me echt niks uit maken want ik hou van hun muziek.

Physics is awesome

Eyes schreef:
    (...)

Mag ik vragen welke cover? En ze zijn heel goed bevriend en al zouden ze gay zijn en het bekend maken dan zou het me echt niks uit maken want ik hou van hun muziek.

Dat is een echte fan. *O* Maar ik zag dat plaatje ook ergens, weet alleen niet meer waar.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Dat is een echte fan. *O* Maar ik zag dat plaatje ook ergens, weet alleen niet meer waar.

Ja, nadat ik op twitter had gelezen dat ze in elkaars kont knijpen om beter om een foto te staan, had ik ook zoiets van misschien klopt er toch wel iets van Larry Stylinson

Physics is awesome

Assassin schreef:
    Loool, hier moest ik echt keihard om lachen, die had ik niet zien aankomen hahaha.

Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

Eyes schreef:
    (...)

Geen idee welke. Ik zag hem eens langskomen. Ik zou het el zielig vinden voor hun vriendinnen als ze toegeven dat ze gay zijn.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Geen idee welke. Ik zag hem eens langskomen. Ik zou het el zielig vinden voor hun vriendinnen als ze toegeven dat ze gay zijn.

Ik zou alleen medelijden hebben met Danielle en Eleanor, de andere twee ken ik nog niet goed genoeg om medelijden met ze te hebben als hun vriendjes toe geven dat ze homo zijn en eigenlijk zou dat wel goed zijn, er zijn al zoveel hetero's in de muziekbusiness

Physics is awesome

Tigger schreef:
    *do

^
    This.

No growth of the heart is ever a waste

Zerefu schreef:
    (...)
    ^
    This.

Here take my grammar hammer:

hahaha xD sorry maar ik vind m grappig :')

Life is hard, just break it with your head <3

Eyes schreef:
    (...)

Uhm, misschien omdat vier van de vijf een vriendin hebben? We zeggen altijd dat 1D homo is vanwege Harry & Louis en Liam & Zayn die heel goed bevriend zijn. Maar dat wist je vast allang en veel meisjes lopen niet achter hun kont aan.

True :Y)

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Hardbeck schreef:
    Jap. Gay.

"like i'd follow you around like a dog that needs water."

Goh, wat grappig
    Doe alsjeblieft niet zo kinderachtig
    Gister werd die ook tegen mij verteld, maar dan met de bedoeling om mij te pesten
    Het zijn ook gewoon jogens, mensen, wat zou jij er van vinden als iemand zoiets over jou zou doen?

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Savant schreef:
    Goh, wat grappig
    Doe alsjeblieft niet zo kinderachtig
    Gister werd die ook tegen mij verteld, maar dan met de bedoeling om mij te pesten
    Het zijn ook gewoon jogens, mensen, wat zou jij er van vinden als iemand zoiets over jou zou doen?

Vat het niet zo serieus op zeg, het is een geintje meer niet.