• Vorig jaar was er zoveel ophef over de Mexicaanse griep en waren er zoveel doden, maar dit jaar hoorde je er bijna niks meer over, bijna niet. De Mexicaanse griep is er nog gewoon en zorgt ook nu nog voor doden..
    Ik kreeg namelijk net van m'n moeder te horen dat er iemand die we kenden, die hier in het dorp woonde, gisteren is overleden aan de Mexicaanse griep..
    Hij was nog helemaal niet oud en was vorige week ineens ziek geworden en de Mexicaanse griep is hem dus gisteren fataal geworden..
    Ik vind het echt heel zielig voor hem en hoop dat hij in vrede mag rusten..

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 16:43 ]


    “Love is a contradiction.”

    Wat had je dan gedacht? Het is een gewone variant van de griep virus.

    Wel erg voor hem en zijn familie/vrienden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    en ziekte stopt niet nadat het een jaar is rondgegaan hoor :'D. Maar toen was het nieuw en onbekend.

    Maar het is wel erg! Veel sterkte voor de familie/vrienden!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Het is nog niet helemaal de wereld uit, het is alleen maar oud nieuws geworden.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Tja, 't was gewoon dat je er zo weinig van hoort, dus ik dacht dat het deels wel bestreden was, maar niet dus.. ik vind het wel heel zielig voor hem.. en ook voor z'n familie en vrienden (onder andere mijn ouders dus)..


    “Love is a contradiction.”

    Marshmellow schreef:
    en ziekte stopt niet nadat het een jaar is rondgegaan hoor :'D. Maar toen was het nieuw en onbekend.

    Maar het is wel erg! Veel sterkte voor de familie/vrienden!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Goldilocks schreef:
    Tja, 't was gewoon dat je er zo weinig van hoort, dus ik dacht dat het deels wel bestreden was, maar niet dus.. ik vind het wel heel zielig voor hem.. en ook voor z'n familie en vrienden (onder andere mijn ouders dus)..


    Food.

    LMessi schreef:
    Het is nog niet helemaal de wereld uit, het is alleen maar oud nieuws geworden.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Mexicaanse griep is gewoon de overdraagbare varkenspest hoor. De overheid gaf er enkel een nieuwe naam aan om mensen op te fokken en bang te maken. Maar, inderdaad zoals al gezegd wordt, zoiets gaat niet zomaar weg naar een jaar. Het blijft rondgaan maar mensen raken er immuun voor omdat ze er bijvoorbeeld al mee in aanraking zijn gekomen zonder dat ze bijvoorbeeld ziek zijn geworden.

    Ik vind het trouwens wel heel erg voor die persoon die je kende, gecondoleerd.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 23:12 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    ja het is er inderdaad nog wel...
    de vrouw van onze bakker heeft het ook is zwanger van een tweeling en licht aan de beademing en wordt in coma gehouden...

    ik weet niet of ze nog leeft.
    maar nu weten ze wat het is misschien omdat er daarom minder ophef is


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    KirstenSnaps schreef:
    Mexicaanse griep is gewoon de overdraagbare varkenspest hoor. De overheid gaf er enkel een nieuwe naam aan om mensen op te fokken en bang te maken. Maar, inderdaad zoals al gezegd wordt, zoiets gaat niet zomaar weg naar een jaar. Het blijft rondgaan maar mensen raken er immuun voor omdat ze er bijvoorbeeld al mee in aanraking zijn gekomen zonder dat ze bijvoorbeeld ziek zijn geworden.


    We accept the love we think we deserve.

    Er zijn ook mensen die dood gaan aan normale griep hoor. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*