• I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    IrishCharm schreef:
    Like what the hell? Hier een discussie? Serieus? oO

    Niet iedereen vindt het grapje leuk..


    What by Zeus' beard is going on????

    AHAHAH.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    IrishCharm schreef:
    Like what the hell? Hier een discussie? Serieus? oO


    yup, you should read it all.
    It`s quite funny.


    -

    Ben ik de enige directioner die deze grap echt heel leuk vind?

    Awesome ;D

    Whoops, mijn reactie heeft een ruzietje opgeleverd.
    Dat was niet mijn bedoeling
    Ik snap dat mensen dit grappig vinden, hij is op zich goed gevonden
    Maar bij ons in de klas zit een stelletje bekrompen mensen die het niet leuk vinden dat wij fan van ze zijn en dit mopje dus heel vaak tegen ons roepen.
    Dus jullie kunnen wel snappen dat het dan een irritant mopje wordt
    Anyways, voordat ik teveel ga uitbreiden
    Sorry, als dit door mijn reactie komt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Lollollol (krul)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Wooow, lange discussie's hiero o.O


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Niet mijn humor dit. c:


    Me so good.

    Hardbeck schreef:
    Jap. Gay.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    MrsCarrot schreef:
    (...)
    Niet iedereen vindt het grapje leuk..


    Ik snap niet wat er zo erg aan is? oO

    @ Mobiliarbus
    Ik vond hem best wel leuk. :p


    Take me to wonderland

    Savant schreef:
    Whoops, mijn reactie heeft een ruzietje opgeleverd.
    Dat was niet mijn bedoeling
    Ik snap dat mensen dit grappig vinden, hij is op zich goed gevonden
    Maar bij ons in de klas zit een stelletje bekrompen mensen die het niet leuk vinden dat wij fan van ze zijn en dit mopje dus heel vaak tegen ons roepen.
    Dus jullie kunnen wel snappen dat het dan een irritant mopje wordt
    Anyways, voordat ik teveel ga uitbreiden
    Sorry, als dit door mijn reactie komt

    THIS
    en sorry als mijn reacties een beetje lullig overkomen, maar het ligt er idd aan dat we in onze klas al genoeg beledigd worden en internet is soms een goede uitlaatklep omdat je hier kunt zeggen wat je wilt, je kan toch niet echt gekwetst worden..


    What by Zeus' beard is going on????

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Daarom staat een van die kerels ook met zijn hand bij iemands anders lul op een cover. Omdat ze hetero zijn, hmhm. Maakt me niet uit hoe goed ik bevriend ben met een jongen, ik zou dat dus never nooit doen. En zo zijn er wel meer dingen die hun echt gay maken (cat)
    Maar ja, zo zie ik het weer. Kan zijn dat ik scheel ben :W

    Zij hebben een heel ander soort vriendschap dan ons, volgens mij? Ze moeten iedere dag met elkaar samenwerken. Ze zijn zegmaar amper van elkaar gescheiden. Ze kunnen niet meer zonder elkaar. Volgens mij hebben wij zo'n goede, hechte vriendschap niet als hun. Ik denk dat de fans het wel zouden snappen, maar de haters/neutralen gaan dan weer gewoon .. kut doen.
    Sorry. Ik zeg het maar :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Wonderaction schreef:
    (...)
    Zij hebben een heel ander soort vriendschap dan ons, volgens mij? Ze moeten iedere dag met elkaar samenwerken. Ze zijn zegmaar amper van elkaar gescheiden. Ze kunnen niet meer zonder elkaar. Volgens mij hebben wij zo'n goede, hechte vriendschap niet als hun. Ik denk dat de fans het wel zouden snappen, maar de haters/neutralen gaan dan weer gewoon .. kut doen.
    Sorry. Ik zeg het maar :')

    Zoals ik al eerder zij, ik heb niks tegen 1D. Als je die muziek wilt luisteren moet je dat lekker doen en als je fan van ze bent dan moet je dat lekker zijn. Ik persoonlijk vind de muziek gewoon vreselijk. En het is toch logisch dat ik denk dat ze gay zijn als ze dat soort dingen gaan doen?
    Maar nu ga ik zelf weer off-topic terwijl ik gezegd heb dat we on-topic moesten blijven, dus ik laat het hierbij.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wonderaction schreef:
    (...)
    Zij hebben een heel ander soort vriendschap dan ons, volgens mij? Ze moeten iedere dag met elkaar samenwerken. Ze zijn zegmaar amper van elkaar gescheiden. Ze kunnen niet meer zonder elkaar. Volgens mij hebben wij zo'n goede, hechte vriendschap niet als hun. Ik denk dat de fans het wel zouden snappen, maar de haters/neutralen gaan dan weer gewoon .. kut doen.
    Sorry. Ik zeg het maar :')

    Das juist wat ze zo gay maakt, niet dat ze dat zijn, maar ik vind het wel schattig :D


    What by Zeus' beard is going on????