• Een Groep jongeren van 16 tot 22 mogen gratis naar een prachtig hotel op een eiland. De eigenaar van het hotel wou zeker weten of dit een goede vakantie plek zou zijn voor jongeren. Aangezien er weinig hotels zijn of villa's maar wel uitgaanscentra stranden en andere dingen die leuk zijn voor jongeren. Deze stonden er al voor de mensen die er wonen. Het eiland vrij klein, maar met de auto doe je er 5 uur over om aan de andere kant van het eiland te komen. Deze jongeren verblijven 6 weken op dit eiland. Ze mogen alles doen in hun villa. Feesten geven en nog meer.


    Regels
    - Denk na voor je een rol neemt, want er zijn er al vrij weinig. Ik hou niet van snelle stoppers dus als je denkt ik doe maar 1 topic mee sla dit dan over.
    - Ooc is met Haakjes ()[]{}
    - Geen One-Liners. Soms mag je wat minder maar het liefst meer als 4 regels.
    - Niet iedereen is perfect.
    - Sluit geen mensen buiten dat is voor niemand leuk.
    - het is niet de bedoeling dat het na 1 blik van een jongen en een meisje al meteen liefde is. Het zijn tieners ze fessen en gaan helemaal los.

    De Villa


    Zwembaden:
    Pool 1
    Pool 2
    Kamers:
    SlaapKamer
    (De kleuren mag je zelf verzinnen, maar zo is het ingedeelt)
    Keuken
    Woonkamer


    Jongens:
    - Simon Elijah Blake -> Gabumon
    - Jason Alexander Scagotti -> TheRumIsGone
    - Zachery Di'Omain -> Avenged7Fold
    - Robin Daniel Hastings -> adores
    - Jim Alex Mcarty -> LuvMustache
    - Joshua Christopher Maxwell -> Rechazame
    - Noah Nicolas Blackbund -> Macadamia

    Meisjes:
    - Katherina Alice Distiny Moon -> STwilight
    - May Violet 'Carmen Rose' Grey -> Hurtedheart
    - Lana Juana Lancaster -> RainbowShine
    - Evelyn Farah Winter -> xMarvelous
    - Chayenne Lawhead -> xIbiMalik
    - Taylor Jennifer Turner -> HarrysCats
    - Jerrilyn Milexi Rodriguez -> IHeartMusicc


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (+foto)
    Verleden:
    Extra:

    We beginnen als alles is ingevuld!!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 16:28 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    xMarvelous schreef:
    Ik zou wel nog een meisje willen doen maar dan heb ik wel twee rollen...

    ik wacht nog wel even om iemand diegene wil en anders mag iemand 2 rollen ;)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Iemand die nog geen rol heeft de laatste meisjes rol?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    :D


    I'm a fighter, let me go.

    Rol: Meisje
    Naam: Evelyn Farah Winter
    Bijnaam: Eve
    Leeftijd: 17
    Karakter: Zie ik in RPG
    Uiterlijk:



    Eve is rond de 1.68m, wat ze zelf aan de kleine kant vindt maar ze is er ook wel weer blij mee omdat ze nu nog gemakkelijk hoge hakken kan dragen zonder boven iedereen uit te steken. Ze heeft een tenger figuur maar wel met mooie rondingen. Haar kastanjebruine lokken vallen tot halverwege haar rug (op de foto krult haar niet maar in het 'echt' wel) Haar ogen hebben een prachtige diepblauwe kleur en worden omlijst door lange zwarte wimpers.
    Verleden: komt zo
    Extra: -Ze is vegetariër
    -Ze is gek op surfen

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 22:14 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    STwilight schreef:
    :D

    Lol randomness xD


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik zet haar erbij. :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik heb misschien een meisje die een rol wil spelen ;D @HarrysCats


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    adores schreef:
    Ik heb misschien een meisje die een rol wil spelen ;D @HarrysCats
    kan je het vragen? Dan vul ik namelijk ook mijn rol in en kunnen we misschien vanavond beginnen :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik wil wel meedoen!
    Ik moet ff naam enzo bedenken!
    Ik zit nu op m'n iPod dus je krojgt zo nog wel reactie met welk persoon enzo, maar dit isf voor dat je weet dat als je nog iemand nodig hebt, dat ik wel wil meedoen ;) x


    Adventures Are There, Because You Make Choices

    Ik reserveer een meisje voor je ;)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rol:Jongen
    Naam: Joshua Christopher Maxwell
    Bijnaam: Josh, Chris
    Leeftijd: 19
    Karakter: Josh is een gang maker. Hij is altijd vrolijk, vaak ook wel een beetje druk. Hij houd van feesten, dansen, alcohol en vrouwen. Hij weet dat hij word gezien als een knappe jongen en maakt daar ook volop gebruik van. Hij weet precies hoe hij moet kijken of wat hij moet doen om zijn zin te krijgen van een meisje. Hij weet hoe hij een meisje moet verleiden en doet dat dan ook zonder schaamte want zoals hij zelf altijd zegt: "ik ben nou eenmAal een man en ik houd van sex" hij heeft moeite om zich te binden en het is ook zeer moeilijk om zijn hart te veroveren.
    Uiterlijk: (+foto)


    Hij heeft een licht getinte huid, volle lippen en spierwitte tanden hij heeft puppy bruine ogen. Hij is vrij lang zo 1.87. Hij sport om zijn body in shape te houden dus hij is vrij gespiert en dankzij het dansen ook nog eens vrij lenig. Hij heeft een aantal tattoages op zijn armen en borst. Zijn kleding style is altijd een beetje baggy en "swag". Hij zorgt er altijd voor dat hij er goed en verzorgt uit ziet. Zijn haar houd hij gemilimetert en hij draagt vaak en new era pet.
    Verleden:Josh is opgegroeit in een liefdevolle familie met zijn jongere broertje. Hij is pas zo aan het feesten en vrouwen jagen geslagen sinds zijn vader een paar jaar geleden overleden is waar hij een goede band mee had. Die band heeft hij met zijn moeder totaal niet. Hij is brutaal en luistert totaal niet naar haar en haar nieuwe vriend. Dat doet hij omdat ze verloofd zijn en hij dat schandalig vind aangezien zijn vader slechts een paar jaar dood is. Hij ziet het als verraad en praat met niemand over hen of zijn vader. Hij heeft zijn dood nog niet verwerkt en nog met niemand over gesproken
    Extra: Hij is gek op dansen, doet het het liefst elk moment van de dag, en soms doet hij dat ook gewoon. tijdens het lopen, het koken, het douchen maakt niet uit.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Leuk :) nu allen mijn en HarrysCats zijn rol nog en dan gaan we beginnen :) ik zet je erbij :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    -Drukte verkeerd..-

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 21:45 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    @harrysCats kun je hem invullen dan kunnen we beginnen :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Taylor Jennifer Turner
    Bijnaam: ik denk eigenlijk geen....
    Leeftijd: 17
    Karakter: betrouwbaar, houdt van feesten en muziek luisteren,
    Uiterlijk: Net zoals Nina Dibrev:

    (+foto)
    Verleden: was vaak alleen, doordat haar ouders veel werken, is dat goed? Is daarom veel uitgegaan, en is een beetje verslaafd aan feesten, met drank enzo....
    Extra: niet dat ik zo snel weet
    is dit genoeg? of meot ik nog wat meer verzinnen?
    enne, het is dus gwn tieners die feesten, maar moet er nog wat meer gebeuren ? :$
    xx


    Adventures Are There, Because You Make Choices