• Een Groep jongeren van 16 tot 22 mogen gratis naar een prachtig hotel op een eiland. De eigenaar van het hotel wou zeker weten of dit een goede vakantie plek zou zijn voor jongeren. Aangezien er weinig hotels zijn of villa's maar wel uitgaanscentra stranden en andere dingen die leuk zijn voor jongeren. Deze stonden er al voor de mensen die er wonen. Het eiland vrij klein, maar met de auto doe je er 5 uur over om aan de andere kant van het eiland te komen. Deze jongeren verblijven 6 weken op dit eiland. Ze mogen alles doen in hun villa. Feesten geven en nog meer.


    Regels
    - Denk na voor je een rol neemt, want er zijn er al vrij weinig. Ik hou niet van snelle stoppers dus als je denkt ik doe maar 1 topic mee sla dit dan over.
    - Ooc is met Haakjes ()[]{}
    - Geen One-Liners. Soms mag je wat minder maar het liefst meer als 4 regels.
    - Niet iedereen is perfect.
    - Sluit geen mensen buiten dat is voor niemand leuk.
    - het is niet de bedoeling dat het na 1 blik van een jongen en een meisje al meteen liefde is. Het zijn tieners ze fessen en gaan helemaal los.

    De Villa


    Zwembaden:
    Pool 1
    Pool 2
    Kamers:
    SlaapKamer
    (De kleuren mag je zelf verzinnen, maar zo is het ingedeelt)
    Keuken
    Woonkamer


    Jongens:
    - Simon Elijah Blake -> Gabumon
    - Jason Alexander Scagotti -> TheRumIsGone
    - Zachery Di'Omain -> Avenged7Fold
    - Robin Daniel Hastings -> adores
    - Jim Alex Mcarty -> LuvMustache
    - Joshua Christopher Maxwell -> Rechazame
    - Noah Nicolas Blackbund -> Macadamia

    Meisjes:
    - Katherina Alice Distiny Moon -> STwilight
    - May Violet 'Carmen Rose' Grey -> Hurtedheart
    - Lana Juana Lancaster -> RainbowShine
    - Evelyn Farah Winter -> xMarvelous
    - Chayenne Lawhead -> xIbiMalik
    - Taylor Jennifer Turner -> HarrysCats
    - Jerrilyn Milexi Rodriguez -> IHeartMusicc


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (+foto)
    Verleden:
    Extra:

    We beginnen als alles is ingevuld!!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 16:28 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik reserveer een jongen! Vul hem morgen middag in!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 22:44 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Naam:Jim Alex Mcarty
    Bijnaam:Jim'
    Leeftijd:18
    Karakter:Jim is een stoere jongen die niet snel zijn gevoelens laat zien. Hij loop altijd achter de meisjes aan en laat het goed merken als hij haar leuk vind. Hij kan ook heel behulpzaam zijn en staat open voor nieuwe dingen. Hij is niet van het kleffe gedoe. Zijn stoere imago moet hij altijd boven houden, dat heeft namelijk met zijn verleden te maken.
    Uiterlijk: (+foto)


    Verleden:Jim heeft twee oudere broers en een daarvan is homo, hij heeft ook een klein zusje. Toen zijn homo-broer vertelde dat hij homo was brak de hel los. Zijn vader was woest en vroeg hij hij dat nou kon doen. Niemand in het huis was veilig zelf Jim en zijn zusje niet. Ze zijn de jongsten thuis. Jim heeft een klap voor zijn zusje opgevangen en heeft daardoor nu een groot litteken op zijn rug. Hij heeft zijn broer uit huis geholpen. Hij en zijn zusje waren de enigste die hem respecteerden. Zelf zijn moeder respecteerde hem niet. Zijn broer is gevlucht en goed terecht gekomen. Een jaar lang was er nog onrust in huis. Zijn vader is zijn zoon vergeten en het leven ging weer "normaal" verder. Samen met zijn zusje denkt hij nog vaak aan zijn broer en denken ze samen even aan hem. Hij verteld zijn zusje vaak over zijn broer want dat vindt ze fijn. Toen hij een keer over zijn broer begon kreeg hij een klap met de pollepel op zijn arm. Een jaar geleden heeft zijn vader hem verboden om een homo te worden en als hij dat zou doen zou het hem het leven kosten. Hij is er zo van geschrokken dat hij even het spoor bijster was. Een half jaar lang heeft hij proberen zelfmoord te plegen. Nu na een jaar verborgen therapie heeft hij zijn leven op de rails gekregen en is hij weer zichzelf geworden.
    Extra:Niks


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    ik vul mijn rol morgen in


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik reserveer een meisje (:


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Er zijn nog 2 rollen vrij! Iedereen die gereserveerd heeft. Je hebt 24 uur om hem in te vullen anders vervalt je reservering!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Simon Elijah Blake
    Bijnaam: Eli -Spreekt uit als Elai, eerste stukje van Elijah-
    Leeftijd: 19
    Karakter: Simon is apart typetje. Hij is meelevend al laat hij dat niet altijd merken. Zijn gedachtes zijn altijd wel meelevend, maar hij zegt dat dan niet. Simon is meer van de harde kant en laat niet vaak zijn zachte kant zien. Simon heeft ook zo zijn kinderlijke kant die hij wel eens laat zien. Ondanks zijn harde kant is hij wel een betrouwbaar iemand. Wat er ook gebeurd, een geheim blijft een geheim. Ongeacht of hij diegene nog mag of niet. Op gebied van liefde is nog niet zo veel duidelijkheid. Wat hij zoekt in iemand is onduidelijk. Hij vind een meisje of jongen -hij is biseksueel-gauw leuk, maar of dat houden van word is altijd maar de vraag. Hij test eerst uit hoe ze op zijn handelingen reageren, meestal reageren ze niet zoals hij wilt en dat vind hij jammer.
    Uiterlijk:

    Simon is 1.90m lang. Hij heeft donkerbruin haar met heldere groene ogen. Hij is normaal gespierd met een bescheiden six-pack. Simon heeft ook een tattoo. Een tattoo dat de helft van zijn buik en borst bedekt. De tattoo loopt door tot over de linker schouderblad en stukje over de zij van zijn rug. De bovenarm word ook gedeeltelijk gebruikt, voor en achter.
    Verleden: Simon is een reizer. Hij houd van reizen en vooral naar warme landen. Hij was geboren in Madrid en heeft daardoor een Spaanse accent. Zijn beide ouders zijn overleden toen hij 10 jaar oud was. Daarna verhuisde hij naar zijn tante in Parijs. Daar bleef hij 6 jaar. Hij had het daar helemaal niet naar zijn zin. Verkeerde vrienden die hem slechte gewoontes aanleerde en verkeerde dingen liet doen. Stelen, blowen, mensen in elkaar rossen. De afgelopen 3 jaar heeft hij lopen reizen. Paar maandjes hier een paar maandjes daar. Overal, als er maar zee was.
    Extra: Sinds hij op zijn 16e ging verhuizen probeerde hij af te kicken. Nu blowt hij niet meer dan 1 per dag. Meestal blowt hij alleen om er rustig van te worden.

    [Tattoo heel professioneel bedekt.. Ghehe, op het orgineel is de onderarm ook gebruikt maar dat wou ik niet.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    He's handsome ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hij is echt leuk ik zet hem erbij (:!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Je kan mijn reservering wel weghalen hoor, ik red het echt niet meer met invullen.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Oké jammer, maar ik haal hem al weg. Iemand anders nog?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik denk er nog even over na
    Lijkt me wel leuk maar ik weet nog niet jongen of meisje


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Even die van mij aanmaken:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Naam:Lana Juana Lancaster
    Bijnaam:/
    Leeftijd: 18
    Karakter:Lana is vaak het zonnetje in huis. Ze heeft een vrolijke karakter en andere nemen dat vaak over wanneer ze dat is. Ze lacht vaak en is optimistisch. Ze soms ook een beetje gek doen en houd er van om anders te zijn dan andere. Ze is best slim, want ze is nieuwsgierig. Soms is haar nieuwsgierige kant minder goed en kan het haar in lastige situaties brengen. Naast haar vrolijkheid zit er ook een sombere kant. Ze is erg gevoelig en de gevoelens van andere kunnen haar snel beïnvloeden. Ze is open, maar voor sommige dingen is ze wel gesloten. Ze vertrouwd snel mensen en mensen zien haar ook niet snel als een vijand.
    Uiterlijk: (+foto)


    Lana is 1.65m lang en daarmee vrij kort. Ze heeft een blanke huid en verbrand daarom ook wel eens in de zon. Ze heeft zwarte wimpers en doet daarom vaak maar een beetje mascara op. Ze heeft grijsblauwe ogen. Haar haar is donker blond en golvend. Vaak heeft ze het in een vlecht aan de zijkant. De vlecht komt dan over haar schouders heen, want haar haren zijn vrij lang. Vaak heeft ze ook nog een kleurtje in haar haren zitten. Nu heeft ze blauwe plukjes erin.
    Verleden:Haar verleden is best somber. Ze had een klein broertje. Een keer onderweg naar school met de auto was het aan het stormen. Haar broertje, zij en ouders zaten in de auto toen het verongelukte. Haar broertje kreeg een klap op zijn kop en heeft niet meer normaal kunnen functioneren. Lana vrolijkt hem sinds dien op. Lana zelf belande tijdelijk in het ziekenhuis. Een snee aan haar arm herinnerde haar eraan. Een paar jaar later is ze zelfs helemaal opgeknapt en weer haarzelf geworden. Ze deed veel dingen op haar school en is ook gelukkig afgestudeerd.
    Extra:/

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 16:26 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Rechazame schreef:
    Ik denk er nog even over na
    Lijkt me wel leuk maar ik weet nog niet jongen of meisje

    Ik denk dat een jongen beter is omdat ik anders nog wel mensen ken die meisje willen. veel mensen vinden het niet leuk om een jongen te spelen dus als je wilt?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Robin Daniel Hastings
    Bijnaam: Robbie
    Leeftijd: 18 (01-02-1994)
    Karakter: Robin is een erg rustige jongen die graag mensen observeert. Hij is emotioneel en wil zijn vrienden altijd helpen. Dat wil niet zeggen dat hij niet voor zichzelf opkomt. Hij is erg beschermend over de mensen die hij lief heeft wat natuurlijk een goede eigenschap is maar hierdoor is zijn vertrouwen ook erg snel te breken en moeilijk terug te winnen. Robin is erg open en uit zichzelf vaak door muziek te maken.
    Uiterlijk:


    Robin heeft bruin/zwart haar dat hij meestaal omhoog heeft staan. Zijn ogen hebben een heel donkerbruine keur die erg weinig voorkomt. Hij is niet abnormaal lang 1.82 en heeft een normaal tot licht gespierd postuur. Zijn kleding is vaak basic. Een jeans met een wit t-shirt wel gecombineerd met wat klasse dus vaak een blazer.
    Verleden: Robin heeft eigenlijk een doorsnee jeugd gehad. Zijn ouders hebben hem vrij luchtig opgevoed met het motto wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten waardoor hij nu ook heel nuchter tegen dingen aankijkt. Robin is na zijn basisschool naar het vwo gegaan waarvoor hij dit jaar zijn eindexamen heeft gehaald. Hierna wil hij rechten en psychologie gaan studeren.
    Extra: Hij draagt altijd een leren armbandje hij van zijn zusje Alli heeft gekregen voor zijn 15e verjaardag.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 19:03 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor