• Een Groep jongeren van 16 tot 22 mogen gratis naar een prachtig hotel op een eiland. De eigenaar van het hotel wou zeker weten of dit een goede vakantie plek zou zijn voor jongeren. Aangezien er weinig hotels zijn of villa's maar wel uitgaanscentra stranden en andere dingen die leuk zijn voor jongeren. Deze stonden er al voor de mensen die er wonen. Het eiland vrij klein, maar met de auto doe je er 5 uur over om aan de andere kant van het eiland te komen. Deze jongeren verblijven 6 weken op dit eiland. Ze mogen alles doen in hun villa. Feesten geven en nog meer.


    Regels
    - Denk na voor je een rol neemt, want er zijn er al vrij weinig. Ik hou niet van snelle stoppers dus als je denkt ik doe maar 1 topic mee sla dit dan over.
    - Ooc is met Haakjes ()[]{}
    - Geen One-Liners. Soms mag je wat minder maar het liefst meer als 4 regels.
    - Niet iedereen is perfect.
    - Sluit geen mensen buiten dat is voor niemand leuk.
    - het is niet de bedoeling dat het na 1 blik van een jongen en een meisje al meteen liefde is. Het zijn tieners ze fessen en gaan helemaal los.

    De Villa


    Zwembaden:
    Pool 1
    Pool 2
    Kamers:
    SlaapKamer
    (De kleuren mag je zelf verzinnen, maar zo is het ingedeelt)
    Keuken
    Woonkamer


    Jongens:
    - Simon Elijah Blake -> Gabumon
    - Jason Alexander Scagotti -> TheRumIsGone
    - Zachery Di'Omain -> Avenged7Fold
    - Robin Daniel Hastings -> adores
    - Jim Alex Mcarty -> LuvMustache
    - Joshua Christopher Maxwell -> Rechazame
    - Noah Nicolas Blackbund -> Macadamia

    Meisjes:
    - Katherina Alice Distiny Moon -> STwilight
    - May Violet 'Carmen Rose' Grey -> Hurtedheart
    - Lana Juana Lancaster -> RainbowShine
    - Evelyn Farah Winter -> xMarvelous
    - Chayenne Lawhead -> xIbiMalik
    - Taylor Jennifer Turner -> HarrysCats
    - Jerrilyn Milexi Rodriguez -> IHeartMusicc


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (+foto)
    Verleden:
    Extra:

    We beginnen als alles is ingevuld!!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 16:28 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Noah Nicolas Blackbund - roepnaam Noah
    Leeftijd: 17
    Karakter: zie je in de rpg, ik vind het moeilijk om me daar aan te houden
    Uiterlijk: Noah
    Verleden: Toen Noah zeven was, stierven zijn ouders. Hij en zijn broertje Finn van vijf werden geadopteerd door Peter en Alice en daar wonen ze nu nog steeds.
    Extra: Hij kan drummen en spreekt vloeiend Spaans, Frans, Engels en Duits.


    The truth may be orange!

    Ik maak hem nu aan ;D


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nice. Ik maak de RPG dan morgen als IHeartmusicc haar meisje heeft aangemaakt. Want ik zit nui op bb en dan kan het niet :S


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rol: Meisje
    Naam: Jerrilyn Milexi Rodriguez
    Bijnaam: Jer, Lynn, Rodriguez
    Leeftijd: 18
    Karakter: Jerrilyn is een meisje met twee kanten, de ene kant heb je haar verleidelijke kant die erg flirterig is. Aan de andere kant heb je haar zorgzame lieve kant die soms onzeker kan zijn. Toch is ze voor het overgrote deel erg zelfverzekerd en zie je het onzekere gedeelte bijna niet. Verder is ze een energiek, pittig meisje die wel houdt van een uitdaging. Ook kan ze wel eens fel uit de hoek komen, maar dan heeft ze er reden tot toe. Ze vind oordelen iets wat niet zou kunnen dus probeert ze niet te oordelen totdat ze een beeld van je heeft, wel kan ze wantrouwend overkomen. Je moet namelijk eerst haar vertrouwen krijgen om bij haar hartje te kunnen komen. Ze laat ook niet heel snel haar emoties zien of laat ze ermee spelen. Ze heeft al aardig meegemaakt en is qua mentaliteit verder dan een meisje van 18. Het is een slim meisje die ook wel sportief is en alles uit het leven wil halen.
    Uiterlijk: (+foto) Jerrilyn is een getint meisje met donkerbruin haar die een rode gloed heeft. Het is lang en hangt ook krullend over haar schouders. Verder is ze rond de 1.69. Haar gezicht is niet heel bol maar ze heeft wel zo gezegde knijpwangetjes. Verder heeft ze gevormde, volle lippen, een tandpasta witte lach en heeft donkerbruine ogen met een goudenrand en spikkels erin.


    Verleden: Jerrilyn komt uit een weeshuis. Haar ouders zijn beide overleden tijdens een auto-ongeluk die kleine Jerrilyn op 3 jarige leeftijd toch heeft overleefd. Jerrilyn werd in een weeshuis geplaatst en heeft daarna een moeilijke jeugd gehad, ze hoorde er op een één of andere manier toch niet bij. Toen ze wat ouder werd begon ze met zingen, iets wat ze altijd al graag deed. Het paste bij haar en ze had ook een verschrikkelijk mooie stem. Het was iets, eigens, iets wat niemand kon afpakken. Toen ze begon te puberen begon ze echt een verschrikkelijk en onhandelbaar kind te worden.Ze begon met drinken, roken, drugs en ontdekte eigenlijk het wereldje. Ze moest van weeshuis naar weeshuis, pleeggezin naar pleeggezin tot haar 17e. Op haar 17e ging ze op zichzelf wonen en begon met werken, ook kreeg ze toen een relatie met een jongen. Jammer genoeg kregen ze vaker ruzie en betrapte ze hem met iemand anders. Dit brak haar zo dat ze bijna geen enkele jongen meer zo erg vertrouwd.
    Extra: Ze is uit haar drugs wereldje gestapt en is nu weer clean, al heeft ze soms wel een terugval. Ze heeft een zangtalent en heeft nog steeds nachtmerries van haar verleden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Naam: May Violet "Carmen Rose" Grey
    Bijnaam: Mei (de maand) of gewoon may
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouwelijk
    Karakter: May is het aardigste meisje ter wereld. Ze vergeeft mensen heel snel en is vrij Naief waardoor je haar vrij veel kan zeggen tegen haar. Maar het meeste neemt ze ook vrij serieus. Ze is erg spontaan en stapt zomaar op een willekeurig iemand af. Als ze eenmaal een jongen leuk vind word ze velegen bij hem wat je soms kan merken. Ze bloost dan veel en kan zich een beetje ongemakkelijk voelen. May is ook erg slim en heeft een fotografisch geheugen. Ze mag dan Naïef zijn dat betekent niet da ze met Iedereen meegaat. Ze denkt eerst na voor ze iets doet. Ook als je May echt over zaken beledigd kan ze echt boos p je worden. Ze is niet bang om haar emoties te tonen, maar ze kan het wel.
    Uiterlijk:


    May heeft Bruine lokken wat soepel over haar schouder vals. Zomder die
    Echt zou ze krullend haar hebben. Haar ogen zijn groen, maar soms in het licht lijken ze bijna zeeblauw achtig. Ze is 1,74 en ze heeft volle Roze kleurige lippen. Ze heeft lange benen en is slank gebouwd. Ondanks ze slank gebouwd is heeft ze wel mooie ronde en grote billen en vrij grote borsten.
    Verleden: Toen May 8 jaar was stierf haar familie in een vliegtuig ongeluk. May was de enige die het van het hele vliegtuig dat het overleefde. Ze werd niet meer geadopteerd door de overvloed aan kinderen en bleef wees.
    Extra: May is heel gevoelig. Als je met de goede dingen zegt die haar echt raken slaat ze dicht en rent ze weg. e durft niemand onder ogen te komen als je haar eenmaal hebt. Ze rent weg doet haar deur op slot en huilt. Ze is twee talig opgevoed, maar ze heeft meerdere geleerd. Ze kan een beetje Duits en Portugees. Ze kan redelijk Italiaans. En goed Engels en Spaans.

    Ik zal zo de rpg maken ;)

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 18:07 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik maak anders nu wel de RPG aan!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Is goed ;d ik ben zo alleen ff eten]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik zal vanavond pas kunnen reageren aangezien ik van 5 tot 7 moet gaan werken nu.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Gabumon schreef:
    [Is goed ;d ik ben zo alleen ff eten]


    [Me too en daarna trainen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hij is er alvast. We doen nu toch alleen nog maar de aankomst. Als er wat meer mensen online zijn gaan we echt verder ;). Topic 1!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    adores schreef:
    (...)

    Kan ik hem ergens van kennen? Acteur, zanger?
    Zijn kop is zo bekend.


    Geen idee. Hij is een model/fotograaf (fotografeert zichzelf). Hij heet Rasmus Ledin.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes