• Hallo, ik zoek iemand die trailers kan maken, en dat ook al vaker hebben gedaan, of er wel goed in zijn. Ik heb van alles uitgeprobeerd, maar het lukt me echt niet. Of mijn computer vliegt uit het raam :D, Het gaat om deze story. het is een beetje titanic achtig, iedereen kent vast wel dat verhaal over die boot. Zo moet hij een beetje worden.

    Ik wil wel, wil je voorbeeldje zien?
    Maar dit weekend ben ik er niet, dus dan moet je ongeveer een weekje wachten op je trailer


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Spotvogel schreef:
    Ik wil wel, wil je voorbeeldje zien?
    Maar dit weekend ben ik er niet, dus dan moet je ongeveer een weekje wachten op je trailer


    Is goed :) Ik kan wel wachten haha.. x

    Het valt mij op dat je nu al regelmatig veel topics over hetzelfde thema hebt geopend. Ik zou oppassen als ik jou was. Zet de volgende keer alles in 1 topic.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?


    Dat is mijn meest recente


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Spotvogel schreef:

    Dat is mijn meest recente


    Wow, die is echt leuk!

    Errin schreef:
    Het valt mij op dat je nu al regelmatig veel topics over hetzelfde thema hebt geopend. Ik zou oppassen als ik jou was. Zet de volgende keer alles in 1 topic.


    ja, klopt sorry! Het valt mij op dat je gelijk hebt haha, de volgende keer zou ik gewoon alles in een doen. daar kom ik eigenlijk laat achter x


    Dit was mijn allereerste
    Wil je een lange of korte?
    Heb je een bepaald nummer dat je erin wilt? Bepaalde filmpjes?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Spotvogel schreef:

    Dit was mijn allereerste
    Wil je een lange of korte?
    Heb je een bepaald nummer dat je erin wilt? Bepaalde filmpjes?


    Wow haha, jij bent er echt goed in =D
    Lange, Eh.. Birdy - shelter & stukjes van de titanic zelf, One direction - one thing & what makes you beautifull
    een nummer: celine dion - my heart will go on

    Komt Birdy overeen met jouw idee van je hoofdpersonage?
    Want dan kan ik meerder filmpjes van haar gebruiken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Spotvogel schreef:
    Komt Birdy overeen met jouw idee van je hoofdpersonage?
    Want dan kan ik meerder filmpjes van haar gebruiken


    Ja, best wel.

    Het kan wel zijn dat YouTube de audio gaat claimen van Celine Dion. Ik kan het maar zeggen


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Het kan wel zijn dat YouTube de audio gaat claimen van Celine Dion. Ik kan het maar zeggen


    Aha, als dat gebeurt doe dan.. ehm -Justin bieber - boyfriend- ofzoiets

    xMrsStyles schreef:
    (...)

    Aha, als dat gebeurt doe dan.. ehm -Justin bieber - boyfriend- ofzoiets
    Je neemt het best wat onbekende muziek tenzij je met iMovie werkt, dan heb je geen problemen. Covers van Glee zijn meestal ook wel safe.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Je neemt het best wat onbekende muziek tenzij je met iMovie werkt, dan heb je geen problemen. Covers van Glee zijn meestal ook wel safe.


    ohw zo

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 19:00 ]

    Ik heb nu mijn filmpjes, maar wat is je verhaallijn?
    Dan weet ik in wat voor vorm ik de trailer moet gieten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one