• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 15:49 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    "Klinkt goed," Glimlachte ze, ze wandelde traag naar de boom en ik volgde haar. Ze leunde met haar rug tegen de stam en strekte haar benen uit. Ik ging tegenover haar zitten en deed heel even mijn ogen dicht om van de warmte te genieten. "We moeten nog genieten van dit weer nu het nog kan." zegt ze tevreden en zucht even. Mompelend stemde ik erin en zucht ook zachtjes en ga in het gras liggen.

    (Ja ^^ Als nog vindt ik ze wel schattig samen. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    Een rilling liep even over mijn rug toen ik nadacht over het plannetje dat Santana en ik gingen uitvoeren vanavond.
    Ergens was ik niet bepaald zeker ofdat het wel een goed plan was, maar aangezien ik niet wilde onderdoen voor Santana, krabbelde ik niet terug.
    "Aan wat denk je?" vroeg ik plots.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Even geen les en lekker genieten van het weer. Tussen Quinn en mij, was het aangenaam stil, beiden genoten we van het weer. Er was een klein brisje en dat gaf heel even een rilling, maar het was wel koelte. "Aan wat denk je?" vroeg ze plots en ik schrok op en kijk haar met mijn bruine ogen aan. Aan wat denk ik, gewoon aan het weer. 'Gewoon aan het lekkere weer' zeg ik dan maar en kijk even naar haar.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    Een kleine 'o' vormde zich op mijn lippen ten teken dat ik het begreep.
    Uit verveling trok ik wat gras uit en speelde er mee tussen mijn vingers.
    Toen dat echter de verveling niet weghaalde, sloot ik mijn ogen en leunde ik met mijn hoofd tegen de boom.
    "En hoe zit het in de liefde?" Vroeg ik om het gesprek wat gaande te houden.
    Mijn ogen waren nog steeds gesloten, maar mijn mond had zich wel tot een lichte glimlach gekruld.


    [Ik moet even naar het huis van mijn zus, ik zal proberen om snel terug te zijn.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Ze maakt een kleine 'o' met haar lippen, ten teken dat ze het begreep. Ik keek even rond en dan naar haar, ze lag met haar ogen dicht tegen de boom en ik glimlachte. Ze zit er schattig bij en ik schud lachend mijn hoofd. "En hoe zit het in de liefde?" Vroeg ze plots, maar heeft haar ogen nog steeds dicht. Met de liefde, nouja gewoon denk ik. Er zijn geen leuke jongens op school, maar meiden ook niet echt behalve Quinn. Ze is altijd wel goed gekleed en ik vidn haarzelf schattig en leuk. 'Ja, gewoon, denk ik' zeg ik nu verlegen en kijk naar het gras die zachtjes omver geblaast word door het brisje.

    (Is goed, hoor! Oke! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik merk dat finn bijna op zijn hoogte punt is en hij gaat harder stoten, bij mezelf voel ik het ook bijna komen.
    " we doen het veilig dus laat maar komen" zei ik kruenend en hijgend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn
    Ik begraaf mijn gezicht in haar haren en kom daarna tot mijn hoogte punt. Schokkend en kreunend kom ik klaar. 'Holy fuck.' fluister ik daarna hijgend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Hij kwam klaar en even later kwam ik ook klaar.
    Ik kreunde nog even. " dat was zo lekker en goed, dus we zijn weer samen?" ik wiebelde mijn wenkbrauwen.



    In de serie was tochndat ie dan een ongeluk voor zich zag


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn
    'Tuurlijk,' zeg ik uitgeput terwijl ik haar haren even streel. 'Het spijt me dat ik je niet meteen geloofde.'

    [Hahaha, ja met die postbode ofzo om ''af te koelen'' XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    " mhamm" mompe
    De ik ennkuste hem.
    " laten we maar pauze gaan houden ofzo" grinnik ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn
    'Goed idee.' glimlach ik terwijl ik mijn kleren weer aan doe en wacht tot Rachel weer helemaal aangekleed is en daarna de bezem die de deur blokkeerde weer weg haal.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik nam Sebastian mee naar de gang.
    'Kijken of Finchel eindelijk klaar is' mompel ik.
    Ik voelde dat Sebastian zijn arm om mijn middel sloeg, en eigenlijk wou ik hem slaan. Maarja.
    Speel het spel mee San..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik grinnik even " hadden we geen betere plaats kunnen hebben voor de eerste keer" ik kijk hem grijnzend aan.
    Een paar leerkingen kijken even raar naar ons maar ik pak zijn hand. Ineens uit he niets borrelt er misselijkheid op.
    Ik trek mijn hand los.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Het had wel iets romantisch, toch?' lach ik terwijl ik haar even in haar hand knijpt. Maar al snel trekt Rachel haar hand los. 'Wat is er?' vraag ik verbaasd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachell
    Ik wil antwoorden maar dan ging ik de wc's niet halen snel rende ik naar de toiletten en ging snel bij een wc staan waar nik net op tijd was. Ik gaf best luid overnen er kwam heel wat uit terwijl ik amper gegeten had.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan