• owkejj, dit is ht probleem ^^

    ik ben dus op iemand verliefd en die heb ik dus vandaag gevraagd.
    zei die nee.
    maar nu blijkt dus, dat mijn beste vriend tegen hem had gezegd datie nee moest zegge.

    wat zijn da nu voor maniere? o_o

    Okee het kan goed bedoeld zijn en slecht bedoeld zijn,Likee Of hij is gewoon een Lul Of hij deed het om je te beschremen&&Misschien vindt hij je wel leuk,Klinkt raar maar kan-.-


    Pictures fade away, but memories are forever

    Omg Dat Is Vet erg Voor je.Dat Noem Ik geen Beste Vriend


    Ice-cream Rockt more than you x3

    neej, hij vind me niejt leuk, because hij is op de grootste seut van onze manege :')

    Als u beste vriend dat zegt tegen die jongen is dat het teken dat hij verliefd op je is.. raar maar het is mss wel zo..
    Ik zou het hem eens vragen maar niet via msn ofzo..
    gwn rechtstreeks dan zie je ook de look in de ogen..
    x

    hij doet het denk ik voor je eigen bestwil, maar dat zou je ff voor de zekerheid aan hem vragen

    neej, hij vind me niejt leuk, because hij is op de grootste seut van onze manege :')

    Als het echt je best vriend is,Zou het kunnen zijn dat hij wat weet,Like misschien is die jongen een grote player?En anders weet ik het ook niet,dan noem ik het geen goede vriend..


    Pictures fade away, but memories are forever

    Lekkere vrienden heb je dan. o__O


    we were young but we were blind.

    dat is heel raar. ik zou snel met die vriend gaan praten, waarschijnlijk heeft hij er wel een goede reden voor. en als hij dat niet heeft: DUMPEN DIE ''BESTE'' VRIEND!!!!!


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    Wow waarvoor zegt die zoiets o.O
    das wel ergb gmeen van dei vriend:o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    weet je het wel zeker, dat je beste vriend da heeft gezegt

    weet je het wel zeker, dat je beste vriend da heeft gezegt
    ja, dt weet ik zeker :') anders zou ik het toch niet zegge, wel?