• Sorry voor de slechte kwaliteit, maar ik wou heel erg graag jullie mening over mijn tekening, wees eerlijk, hij is nog niet helemaal af. Tadaa!

    :$

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 20:50 ]


    I'd rather have you, cursed or not.

    niks te zien??


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik kan 'm niet zien.



    Voor de mensen die hem niet zien...

    Not bad. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nu staat hij er, geloof ik


    I'd rather have you, cursed or not.

    Dit is dus echt zo'n moment waarop ik denk; "Waarom heb ik geen leuk talent" ):.
    Supermooi!

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 20:51 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 20:51 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    ik vind alleen het hoofd alleen een beetje raar


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Wauw, wat een goede tekening! Is hij met potlood getekend? Want 't kan aan mij liggen, maar zijn krullen zijn niet zo duidelijk vooraan?

    Hij is wel mooi, alleen weinig schaduwen in het gezicht.. En ik snap dat witte vlak in zijn haar niet echt. Maar verder is hij heel goed gelukt (:


    Believe in yourself.

    Mooie tekening!


    The universal language of art.

    En je moet zijn jukbeenderen nog tekenen. Er missen inderdaad nogal wat dingen, maar die komen nog neem ik aan? Voor de rest is het wel OK.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Cardew schreef:
    Wauw, wat een goede tekening! Is hij met potlood getekend? Want 't kan aan mij liggen, maar zijn krullen zijn niet zo duidelijk vooraan?


    Hij is met potlood, ja. Mijn potlood is mijn alles <3. Ja, hij is nog niet af en ik moet er nog wat aan doen, waaronder het haar dus :$


    I'd rather have you, cursed or not.

    Je ziet wel dat hij het is, en dat vind ik heel knap gedaan, maar sommige details kloppen toch niet helemaal.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Daarom: Hij is nog niet af, dat verklaart de missende details, het haar en de nog niet afgemaakte schaduwen...


    I'd rather have you, cursed or not.

    Ziet er heel herkenbaar uit, leuk (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.