• Kortste titel ooit

Iedereen moet een reactie achter laten anders wordt je vermoord door The Awesome Defender,The Sophisticated Ninja,The Amphibious Liberator,The Invincible Defender,The Fearless Surfer oftewel The One-Vengers en Hawkeye dus denk goed na en verpest het niet.You will die.

Kopie van Sarah haar tekst->levenloos

[ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 17:55 ]

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

MalikShake schreef:
    Oké, kopietje gevonden.
    Zet je schrap, ben je er klaar voor?

Ja. Kom maar op, als ik het te vies vind ofso, stop ik gewoon..

stay safe because I like being alive at the same time as you

Yail schreef:
    (...)

Bwa alles gaat wel goed zijn, behalve bio en mss chemie maar dat weet ik eigenlijk niet, m'n gevoel zegt dat gewoon.

En bij ons op school was het deze middag niet normaal warm!
    Het zweet brak me -letterlijk- uit.

Ik hoop het ook voor je! Geef je cijfers door als je ze hebt. c:

Bij ons ook, alleen buiten dan.. Binnen hield ik het nog wel uit. c;

Fuck ik hoor donder ;O

Meh, ik ben zielig ):
    Ik heb al honger sinds half 5, I'm really STARVING now.
    NEt lasagna gemaakt, nieuw recept, en die moet nu nog een uur in de oven -.-''
    Echt...ik verhonger!

"The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

MalikShake schreef:
    3....2.....1... PAMPAMPAAMMMMM

“where is he?” zayn thought. He was eager for Harry to come home. Before Harry left to go run some errands, he promised zayn for some fun later. Zayn looked at the time. Two hours had gone by. “that’s it, I can’t wait any longer.” he was so horny he could barely think. Laying next to him on the bed was his daughter lux. “I guess this will do…” zayn stripped and stared at lux. Quickly, he took off her clothes and diaper. Lux gave him a confused look, and he began to have second thoughts. Then he noticed her soft skin, little hands, and chubby rolls. Zayn felt himself harden up, and decided it was time to go. He tried to put his large cock inside her vagina, but it just wouldn’t fit. His daughter began to cry. “louder,” he whispered. He flipped her over and shoved his dick up her small bum. He heard a door closed followed by footsteps. He whipped his dick out of her and went to go put his clothes on, but he was too late. “WHAT ARE YOU DOING?!” shouted Harry. There was blood everywhere. “um well- uh you see,” began zayn. “WHY DIDN’T YOU WAIT FOR ME?” Harry winked. Zayn ran up to him and took off his shirt, sucking his nipples one by one. Next was the pants, and soon they were on the bed. “almost forgot about you,” zayn said looking at lux. Harry took zayns role and inserted his penis in her ass. They both let out a scream, which turned zayn on. Zayn put his dick in her open mouth. “suck it harder babe,” he breathed. He felt a climax on the way and suddenly exploded into her mouth. “you should give her some air,” Harry suggested. Zayn agreed, and all of a sudden they were on top of each other. As they thrusted, zayn grabbed Harry by the curls and pulled him closer. A few minutes went by when they heard a loud bang. They both peered around the bed, and saw their daughter on the floor. Zayns cum filled her mouth and she was surrounded by blood. “I think… I think she’s dead,” Harry choked. “what? How?” zayn said. “what are we supposed to do with the body?” “our daughter is dead, and the first thing you think of is where to put the body?” Harry burst into tears, and it finally sunk into zayn. “oh my god.” he put his arms around Harry and sat there. Out of nowhere, lux exploded right in front of their eyes. Harry looked up. “WHAT THE FUCK.” “There goes her ovaries,” zayn breathed.

OH MIJN FACKING GOD, HOE ZIEK BEN JE OM ZOIETS TE SCHRIJVEN? LIKE SRS.

MalikShake schreef:
    Meh, ik ben zielig ):
    Ik heb al honger sinds half 5, I'm really STARVING now.
    NEt lasagna gemaakt, nieuw recept, en die moet nu nog een uur in de oven -.-''
    Echt...ik verhonger!

N'aaahw D: poor you. Ik heb net pasta op, maar heb nu alweer honger dus ga zo even snel wat crackers maken lol.

Aero schreef:
    (...)

OH MIJN FACKING GOD, HOE ZIEK BEN JE OM ZOIETS TE SCHRIJVEN? LIKE SRS.

No shizz

Yail schreef:
    Fuck ik hoor donder ;O

Als dat hier gebeurd heb ik een probleem lol, zit ik hier met al die kussen en alles. 8D

Aero schreef:
    (...)

Als dat hier gebeurd heb ik een probleem lol, zit ik hier met al die kussen en alles. 8D

Ik dan, heb net de hele tafel buiten gedekt xD

MalikShake schreef:
    (...)
    No shizz

Ulgh --' als de boys dit lezen eh. Dan gaan ze niet zo heel erg blij worden..

MalikShake schreef:
    (...)
    Ik dan, heb net de hele tafel buiten gedekt xD

Hahaha, dat is dan echt zielig. c;

Aero schreef:
    (...)

Ik hoop het ook voor je! Geef je cijfers door als je ze hebt. c:

Bij ons ook, alleen buiten dan.. Binnen hield ik het nog wel uit. c;

Bij ons stonk het binnen, maar das altijd als die ene klas de donderdag morgen er 2 uur heeft gezeten. Vorige week rook het er naar 5 deo's waarvan er veel te veel was gespotn, D:

E, morgenavond zet ik wel ff de punten hier (;

Aero schreef:
    (...)

Ulgh --' als de boys dit lezen eh. Dan gaan ze niet zo heel erg blij worden..

Dat hebben ze dus al gedaan.
    En de ouders van Lux ook.

MalikShake schreef:
    (...)
    Dat hebben ze dus al gedaan.
    En de ouders van Lux ook.

Echt? En? Omg.

Yail schreef:
    (...)

Bij ons stonk het binnen, maar das altijd als die ene klas de donderdag morgen er 2 uur heeft gezeten. Vorige week rook het er naar 5 deo's waarvan er veel te veel was gespotn, D:

E, morgenavond zet ik wel ff de punten hier (;

N'aahw, bij ons stinkt lokaal 12 altijd zo erg, en in dat lokaal heb ik het meeste les. D:

Is good! c: