• Normaal slaap ik uit tot een uur of half 10, 10 uur, kom ik beneden, eet ik eens wat en ga ik tv kijken en achter mijn laptop zitten.
    Vandaag niet, vandaag ging ik met mijn moeder stoelen kopen. Ja, tuinstoelen en ligstoelen. We gingen naar het tuincentrum, kochten daar twee krukjes om je voeten op te leggen en kussens voor op de stoelen, maar ze hadden niet de juiste kléur stoelen. Dus toen gingen we naar de Marskramer, die had dan wel de juiste kleur stoelen, maar alleen geen ligstoel. Wij hebben de stoelen meegenomen en gingen naar de Blokker voor de ligstoel, die ze natuurlijk niet hadden. Boodschappen gedaan bij de Lidl en weer terug naar het tuincentrum om een goede ligstoel te kopen.
    Nu heb ik net heerlijk liggen zonnen op de ligstoel, zit ik nu op de nieuwe stoel met kussens en een voetenbankje met mijn voetjes in de zon en de rest in de schaduw. Heerlijk! We hebben nog kersen en aarbeien erbij.
    Hebben jullie ook een leuk dagje?

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 15:12 ]


    Your make-up is terrible

    Uuuuh, ik was even op school en zit nu weer thuis. Mijn dag was dus noch leuk, noch slecht. Hoewel hij eerder leuk dan slecht was omdat ik met jou praat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uhm... Geslapen tot half 10, naar de bakker, naar de supermarkt, schoonmaken met Disney films op de achtergrond en nu schrijven. So not really busy.

    Lijkt me wel lekker weer om buiten te zijn. But I hate the sun so I'm sitting in a dark room. 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Uhm... Geslapen tot half 10, naar de bakker, naar de supermarkt, schoonmaken met Disney films op de achtergrond en nu schrijven. So not really busy.

    Lijkt me wel lekker weer om buiten te zijn. But I hate the sun so I'm sitting in a dark room. 8D


    Ja, met zo min mogelijk kleren en in de schaduw. Ik zat in mijn bikini, 20 minuutjes in de zon en toen ben ik ook weer gevlucht naar de veilige schaduw hoor haha.


    Your make-up is terrible

    Ik moet er niet aan denken te shoppen voor stoelen.. Veel te warm.. Of ligt dat aan mij?


    Tonight is the night.. (Dexter)

    Leren, leren, leren. Maar wel heerlijk in de zon =D
    Al mag het weer nu wat verslechteren tot juli

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 15:40 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Xandia schreef:
    Ik moet er niet aan denken te shoppen voor stoelen.. Veel te warm.. Of ligt dat aan mij?


    Om de tijd dat wij gingen was het echt heerlijk buiten. En in het tuincentrum was het bijna koud haha.


    Your make-up is terrible

    Naar 't gemeentehuis geweest om m'n rijbewijs aan te vragen dusja, ben wel redelijk vrolijk :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Assassin schreef:
    (...)

    Om de tijd dat wij gingen was het echt heerlijk buiten. En in het tuincentrum was het bijna koud haha.


    Dan hebben jullie geluk gehad!! Word bijna geroosterd hier :P


    Tonight is the night.. (Dexter)

    Xandia schreef:
    Ik moet er niet aan denken te shoppen voor stoelen.. Veel te warm.. Of ligt dat aan mij?


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Ik heb geslapen tot 10 uur, toen ben ik naar mijn omie gegaan om een nieuwe hulp te ontvangen en daarna ben ik met mijn vader op het dak gezeten en in het zwembad gelegen. Heerlijk. :Y)


    Til hug og blod.

    Het is naar mijn mening prachtig weer, dus ik ben blij. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Klinkt super leuk :)

    Ik ben vandaag 2 maanden samen met mijn vriend (H)
    Leuke verrassing gehad van hem. :D

    En verder (nog steeds) bezig met het leren van mijn examen economie dat ik morgen heb.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik had mijn laatste examen vanochtend, en daarna heb ik geluncht en nog even geshopt met 2 vriendinnen om te vieren dat we zomervakantie hebben (:

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 16:01 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nimh schreef:
    Ik had mijn laatste examen vanochtend, en daarna heb ik geluncht en nog even geshopt met 2 vriendinnen om te vieren dat we zomervakantie hebben (:


    Nu al zomervakantie? En ik moet nog beginnen met mijn examens D:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nah, valt mee tot kwart over vier op school gezeten en nu hoor ik eigenlijk te leren..


    stay safe because I like being alive at the same time as you