• Copyright © AlwaysKlaine



    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Gereserveerd; RainbowShine
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall annemellark
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10- Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;

    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Joshua Adams

    Ik glimlachte en ging verder met het zachtjes wrijven over zijn rug. Mijn adem stokte even toen zijn hand vanaf mijn wang langs mijn zij omlaag ging. Ik voelde zijn vingers over mijn ribben waar ik eventjes van schrok. Al gauw herstelde ik me en deed mijn beide armen om hem heen. Zachtjes trok ik hem wat dichter tegen mij aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik merkte dat hij even schrok maar ik voel al snel zijn armen om me heen gaan en hij trekt me tegen zich aan.
    "Ik dacht eerlijkgezegd dat je Hetero was." Beken in en til mijn hoofd op om hem aan te kijken.
    Ik haalde mijn hand uit zijn zij en legde hem op zujn svhouders.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Joshua Adams

    Ik glimlachte eventjes en ging met één hand zachtjes door zijn haren. 'Verkeerd gedacht,' zei ik met een lachje en drukte een klein kusje op zijn lippen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Verkeerd gedacht." Zegt hij en drukt een kusje op mijn lippen.
    "Wat ben je dan?" Vraag ik doelend op zin geaardheid.
    Ik laat mijn hand even door zijn nek gaan en weer terug.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Joshua Adams

    Ik lachte weer eventjes en deed als of ik na dacht. 'Hmm, wat ik ben..' dacht ik zo gezegd hard op. 'Ik kan geen hetero zijn, want ik heb met jou gezoend,' zei ik en ik keek Arrow eventjes met een glimlachje aan. 'Homo kan ik ook niet zijn want ik had tot gisteren met een meisje waar ik van alles deed. Wat zou ik toch zijn?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik kijk hem even aan en lachte zachtjes.
    "Bi." Grinnik ik en druk mijn lippen op die van hem.
    Ik leg mijn hand op zijn wang en kus hem verder.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Joshua Adams

    'Hhmm,' zei ik toen zijn lippen op de mijne kwamen en knikte. Ik voelde zijn hand op mijn wang en ik beantwoorde liefdevol zijn kus. Ik legde mijn handen op zijn onderrug en duwde hem dichter tegen mij aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Hij kuste me terug en ik voel zijn handen op mijn onderrug en voel hoe hij me tegen zich aantrok.
    Ik rilde even en kuste hem iets ruwer zonder dat ik het zelf deed.
    Zie je mijn lichaam reageert vanzelf!
    Ik ging met mijn hand door zijn haar.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Joshua Adams

    Ik glimlachte en kuste hem op dezelfde ruwe manier als hoe hij het bij mij deed. Een klein kreuntje verliet mijn mond en drukte hem wat meer tegen mij aan. Mijn heupen kantelde ik iets zodat die nog dichter tegen de zijne aankwamen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik voelde hem ruwer terug kussen en hoorde hem zacht kreunen.
    Ik voelde dat hij zijn heupen kantelden en dat ze dichter tegen mijne kwamen.
    Het voelde raar maar lekker.
    Een zacht kreuntje verliet nu ook mijn mond en ik voel minn ademhaling toenemen.
    De prikkels in mijn onderbuik worden ook steeds erger.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Joshua Adams

    Het voelde heerlijk. Alles wat hij deed. Ik hoorde hoe zijn ademhaling versnelde, net zoals de mijne. Mijn hart ging ook aardig tekeer. Met één duw duwde ik hem naast me neer en ging boven op hem liggen. Mijn lippen zochten de zijne en zoende hem iets wilder dan zo net. Mijn heupen duwde ik weer tegen de zijne aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    En toen lag Joshua bovenop mij.
    Hij kuste me wilder en ik voelde zijn heupen weer tegen de mijne duwen.
    Ik deed mij benen iets wijd en merkte dat hij er tussen zakte.
    Heel even likte ik over zijn lippen.
    Ik legde mijn armen om zijn nek.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Joshua Adams

    Ik glimlachte tegen zijn lippen aan toen hij zijn benen ietsjes wijder deed. Voorzichtjes wurmde ik mijn benen tussen de zijne. Ik voelde zijn tong over mijn lippen gaan. Een kleun kreuntje verliet mijn mond. Ik opende mijn mond een stukje en kon haast niet wachten tot hij het ook deed.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik hoorde een kreuntje en voelde dat Joshua zijn mond opende.
    Ik deed het ook en liet mijn tong naar de zijne gaan.
    Mijn armen leg ik iets strakker om zijn nek en ik daag zijn tong uit.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Joshua Adams

    Ik glimlachte en ging spelletjes spelen met zijn tong. Voorzichtjes bewoog ik mijn heupen tegen de zijne aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you