• Copyright © AlwaysKlaine



    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Gereserveerd; RainbowShine
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall annemellark
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10- Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;

    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Joshua Adams

    Ik glimlachte en merkte dat ik begon te blozen. Ik was blij dat hij het niet kon zien. Wat hij zei waren goeie dingen. Ik had het gevoel alsof ik als een idioot glimlachte. 'Die prikkels zijn goed,' zei ik zachtjes en drukte een kus in zijn nek.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Die prikkels zijn goed." Zegt Joshua en ik voelde zijn lippen even in mijn nek.
    Het gaf me rillingen en ik vond het lekker.
    "D-dat was appart." Zeg ik met een trillende stem.
    Ik glimlachte even en pak even zijn shirt vast.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Joshua Adams

    Ik lachte zachtjes en drukte nog een paar kleine kusjes in zijn nek. Ik hield mijn lippen stil op zijn nek. 'Apart op wat voor manier?' fluisterde ik zachtjes tegen zijn nek aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik rilde even van de kusjes in mijn nek.
    "Apart op wat voor manier?" Vraagt Joshua ineens.
    "E-een goede manier." Zeg ik en pak zijn shirt weer vast.
    Ik voelde de prikkels weer onder in mijn buik.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Joshua Adams

    Ik lachte weer eventjes om zijn reactie. 'Dan is het goed,' zei ik met een glimlachje. 'Wat wil jij eigenlijk met mijn shirt doen?' vroeg ik toen ik merkte dat hij mijn shirt weer vast had.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Wat wil jij eigenlijk met mijn shirt doen?" Vraagt Joshua.
    Ik kijk even vragend en bezef dat ik nogal aan zijn shirt trek.
    "Eh, weet ik niet, het ging perongeluk, denk ik." Zeg ik dan en bloos.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Joshua Adams

    'Haha, het geeft niet,' zei ik zachtjes. 'Doe wat denk wat goed is,' zei ik nog wat zachter. Ik liet mijn handen via zijn zij omlaag gaan tot aan het uit van zijn shirt. Langzaam en voorzichtjes trok ik hem omhoog.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Doe wat denk wat goed is." Zegt Joshua zacht.
    Ik voel zijn handen via mijn zij omlaag gaan en ik voel dat hij mijn shirt wat omhoog doet.
    Ik beet even op mijn lip, straks ziet hij hoe dun ik ben. Ik slikte even en sloot mijn ogen een paar seconde.
    "J-je bent leuk." Zeg ik om hem proberen af te leiden. Hopelijk werkt het.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ben ff douchen]

    Joshua Adams

    Ik glimlachte en stopte eventjes met mijn handen. Ik ging een klein stukje omhoog zodat ik hem aan kon kijken. 'Dank je,' zei ik zachtjes en drukte mijn lippen op die van hem. Ik trok weer zachtjes zijn shirt verder omhoog. Ik gleed met mijn vingers over zijn lichaam en vernam de ribben onder mijn vingers.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Dank je." zegt Joshua zacht en drukte zijn lippen op de mijne.
    Ik voelde mijn shirt verder omhoog gaan en ik voelde zijn vingers over mijn lichaam gaan.
    Ik draaide mijn hoofd beschaamd weg en beet op mijn bovenlip, weer sloot ik mijn ogen even en slikte weer.
    Alles wat hij deed voelde goed, maar wat hij nu deed maakte me heel erg ongemakkelijk.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Joshua Adams

    Zodra ik met mijn vingers over zijn lichaam heen ging draaide hij zijn hoofd weg. Ik keek hem vragend aan, maar hij had zijn ogen gesloten en zag dat hij slikte. Ik beet eventjes op mijn lip en wist vrij wel gelijk wat het was. Ik kende het maar al te goed. Ik kreeg een ideetje en kroop een beetje omlaag. Op elke rib die ik kon zien gaf ik een klein kusje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik voelde Joshua omlaag gaan en voelde dat hij kusjes gaf op mijn ribben.
    Ik opende mijn ogen en til mijn hoofd op en kijk naar hem.
    Het fijne gevoel komt weer terug.
    Ik slikte weer even en blijf naar Joshua kijken.
    Een zacht geluidje kwam uit mijn mond, het leek op een kreuntje.
    Ik voelde dat ik rood word en leg snel mijn hoofd neer.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Joshua Adams

    Ik lachte zachtjes toen ik het zachte kreun geluidje hoorde van Arrow. Ik ging weer omhoog en keek hem vragend aan toen ik zijn shirt weer verder omhoog deed. Voorzichtjes probeerde ik hem uit te doen bij hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Joshua keek me vragend aan terwijl hij mijn shirt omhoog deed.
    Ik ging iets overeind zodat hij hem uit kon trekken.
    Ik ging weer naar achter.
    Nu kijk ik hém vragend aan.
    Ik leg mijn hand even op zijn arm en blijf hem aankijken.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Joshua Adams

    Ik trok zijn shirt voorzichtjes uit toen hij naar voren ging. Hij keek mij vragend aan toen hij weer lag. Op dezelfde manier keek ik hem aan. Wat was er? Zijn hand lag op mijn arm en hij bleef mij aan kijken. 'Wat is er?' vroeg ik zachtjes. Mijn shirt bleef ik aanhouden. Ik wou kijken of Arrow het lef had om het zelf te doen. Ik deed mijn hoofd een beetje schuin en bleef naar hem kijken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you