• Copyright © AlwaysKlaine

Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.

Wil je ook mee doen klik dan Hier

Vampieren;
    1- Gereserveerd; RainbowShine
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall annemellark
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10- Joshua Adams ; Gabumon

Rules;

*Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.

De opoffering;

Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.

Soort Vampieren;

Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.

Ontsnappen;

Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

Omkoping;

Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

De keuken;

Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

Ich liebe dich 27.12.23

Arrow

"Ja, waarom zou ik daarover gaan liegen?"
    Vraagt hij met een glimlachje.
    Hij drukt een zacht kusje op mijn mondhoek.
    Ik bloosde even en kijk hem aan. Ik buig naar hem toe en druk mijn lippen op de zijne.

Ich liebe dich 27.12.23

Joshua Adams

Ik hield mijn handen stil toen zijn lippen de mijne raakte. Ik duwde hem wat dichter tegen mij aan en glimlachte tegen zijn lippen aan. Zo goed. Mijn glimlach werd iets groter waardoor ik een stukje van mijn tanden ontblootte.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Arrow

Ik lach even wanneer ik merk dat Joshua nogal glimlacht.
    Even stop ik en kijk hem aan.
    "Ben je zo blij?" Vraag ik met een klein lachje en kus hem weer.
    Ik voel mezelf opgelaten en vrij.

Ich liebe dich 27.12.23

Joshua Adams

'Shhtt,' zei ik tegen zijn lippen aan. Speelse likte ik eventjes vlug over zijn lippen.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Arrow

Ik voelde Joshua over mijn lippen likken en ik grinnikte even.
    Ik doe mijn hoofd weer wat schuin en open mijn mond een beetje.
    Nog nooit heb ik iemand gekust tot vandaag, niemand wilde het, maar Joshua wel.
    Ik geniet hier zo van.

Ich liebe dich 27.12.23

Joshua Adams

Ik glimlachte weer een beetje toen hij zijn mond een stukje opende. Ik deed hetzelfde en liet mijn tong weer gaan naar de zijne. Één hand bewoog ik rustig over zijn rug heen en weer.

Arrow

Ik voelde zijn tong weer naar de mijne gaan.
    Zijn hand voel ik heen en weer gaan over mijn rug.
    Ik beweeg mijn tong om die van hem.
    Ik ga iets achteruit leunen en trek Joshua mee.

Ich liebe dich 27.12.23

Joshua Adams

Ik glimlachte. Ik verschoof mijn handen van zijn rug naar zijn borst. Ik duwde zachtjes met min handen, waardoor hij helemaal plat lag op het bed. Mijn lippen hielt ik op de zijne en ging voorzichtjes op hem liggen.

Arrow

Joshua duwde tegen mijn borstkas zodat ik plat op het bed lig.
    Hij houd zijn lippen op mijne en ik voel hem op mij gaan liggen.
    Een paar rillingen gaan over mijn lichaam en ik voel me wat zenuwachtig.
    Mijn handen laat ik rusten op zijn rug, maar ik merk dat ze een beetje trillen.

Ich liebe dich 27.12.23

Joshua Adams

Eventjes zoende ik hem verder, maar ik voelde zijn handen op mijn rug een beetje trillen. Langzaam verbrak ik de kus en liet mijn hoofd rusten bij zijn schouder. Één hand legde ik bij zijn nek neer en ging er voorzichtjes figuurtjes tekenen met mijn wijsvinger.

Arrow

Toen Joshua de kus verbrak keek ik hem eventjes aan met een klein glimlachje.
    Ik voelde hoe hij figuurtjes bij mijn nek tekende met zijn wijsvinger.
    Ik voelde de zenuwen al iets afnemen en merkte dat mijn handen ook al minder trilden.
    "Dat kriebelt." Zeg ik met een klein lachje en ik ga even heen en weer met mijn handen over zijn rug.

[Ik ga off. ;) Miss vanavond weer. :)]

Ich liebe dich 27.12.23

Joshua adams

Ik lachte zachtjes. 'Maar je word er kalm van,' zei ik toen ik merkte dat zijn handen niet meer trilde. Zijn hand ging heen en weer over mijn rug heen. 'Goeie kriebels,' zei ik zachtjes en bleef met mijn vinger figuurtjes tekenen.

Arrow

"Maar je word er kalm van. Goeie kriebels." zegt Joshua en gaat verder met figuurtjes tekenen.
    Ik knikte langzaam en kijk hem aan.
    "Die prikkels zijn ook goed?" Vraag ik dan voor de zekerheid over dat onder in mijn buik.

Ich liebe dich 27.12.23

Joshua Adams

Ik dacht eventjes na. Welke prikkels? Wou ik vragend, maar ik hoefde niet lang na te denken om over welke prikkels hij het nou had. Ik haalde lichtjes mijn schouders op. 'Het voelt fijn, toch? Dan is het toch goed?' zei ik zachtjes. 'En het komt toch alleen bij goeie dingen?'

Arrow

"Het voelt fijn, toch? Dan is het toch goed? Het komt toch alleen bij goeie dingen?"
    Ik knikte en kijk hem aan.
    "Alleen bij bepaalde dingen, ja." Zeg ik en denk na.
    "Net als eerder, wanneer je me kust en bepaalde aanrakingen." Zeg ik dan/

Ich liebe dich 27.12.23