• Copyright © AlwaysKlaine



    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Gereserveerd; RainbowShine
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall annemellark
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10- Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;

    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arrow

    "Wat is er?" Vraagt Joshua zacht.
    Ik kijk van zijn ogen naar zijn shirt met kleine oogjes.
    "Die is er." Zeg ik en laat mijn hand naar de onderkant van zijn shirt gaan en trek er zachtjes aan.
    Ik trek hem ietje omhoog en kijk Joshua met een vragende blik aan, of ik hem uit mag doen.
    Mijn andere hand ligt nogsteeds tegen zijn arm.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Joshua Adams

    'Die is er,' zei hij en hij had gekeken naar mijn shirt. Ik lachte eventjes en zijn hand ging naar de onderkant van mijn shirt waar hij zachtjes aan trok. Zijn andere hand zat nog steeds op mijn arm. Ik glimlachte en knikte toen ik zag dat hij mij vragend aankeek.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Hij knikte en ik deed zijn shirt omhoog, voor zover het mij lukte trok ik zijn shirt uit.
    Gelukkig werkte het allemaal mee en kreeg ik hem uit.
    Ik laat mijn hand even over zijn borstkas gaan.
    Ik krijg weer even een rilling, weer verlaat een klein kreuntje mijn mond. Opnieuw geraak ik rood en ik kijk Joshua onschuldig aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Joshua Adams

    Ik hield voor een moment mijn adem even in. Net zoals hij zenuwachtig was voor zijn lijf, zo was ik nu. Mijn lijf was dan niet zo dun als hem, maar je kon bij mij nog aardig de ribben zien. Ik schrok een beetje toen zijn hand over mijn borst heen ging. Al gauw kon ik weer een beetje ontspannen door het lichte kreun geluid dat bij Arrow vandaan kwam. Ik lachte zachtjes en keek naar hem. 'Gaat het te vlug?' vroeg ik zachtjes. Ik ging voorzichtjes van hem af en ging naast hem op mijn rug liggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Gaat het te vlug?" Vraagt hij zachtjes. Hij ging van me af en ging naast me op zijn rug liggen.
    "Ik w-weet het niet." Zeg ik zacht. "Het lijkt o-of ik geen c-controle over mijn lichaam heb, maar erg v-vind ik het niet." Zeg ik en draai me op mijn zij naar Joshua toe met mijn gezicht.
    Ik kijk hem aan en leg mijn hand weer op zijn borstkas.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Joshua Adams

    Ik glimlachte. Ik keek Arrow eventjes aan, maar ik bleef op mijn rug liggen. Ik vouwde mijn armen onder mijn hoofd, maar ik keek wel uit dat ik Arrow niet raakte. 'Het is goed,' zei ik zachtjes en glimlachte vriendelijk naar hem. 'Dan stop ik nu wel, dan kan jij er eventjes aan wennen. Als je iets wilt doen, doe het.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik schudde mijn hoofd.
    "Je hoeft niet te stoppen." Zeg ik snel en kom overeind waarna ik boven hem ga hangen.
    "Ik vond het eerlijk gezegd wel spannend." Zeg ik dan.
    Wel hallo, waar is de brave Arrow?
    Ik kijk hem aan en glimlach even.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Joshua Adams

    Ik lachte eventjes, dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht van hem. Ik keek hem uitdagend aan. 'Waar wacht je dan nog op?' vroeg ik uitdagend. 'Doe wat je niet laten kunt.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Doe wat je niet laten kunt."
    Hij kijkt me uitdagend aan.
    Ik breng mijn gezicht naar het zijne en druk mijn lippen op die van hem.
    Zoals hij eerder deed geef ik hem een likje over zijn lippen.
    Ondertussen zit ik op hem met mijn benen aan de weerskanten van zijn lichaam.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Joshua Adams

    Een klein kreuntje verliet mijn mond toen ik zijn tong over mijn lippen voelde. Ik haalde mijn handen onder mijn hoofd vandaan en ging een beetje steunen op mijn onderarmen zodat ik iets overeind kon. Hij zat op mijn benen en dat vond ik alles behalve erg. Ik opende mijn mond een stukje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [En toen ging ik slapen xd Zak steeds weg. xXx tm :)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Tot morgen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik hoorde hem zacht een keer een kreuntje maken.
    Hij kwam iets overeind. Zijn mond opent hij een stukje, wat moest ik ookalweer doen? Oja, ik opende mijn mond ook een stukje en ik laat mijn tong naar die van hem gaan.
    Ik druk mezelf tegen hem aan. Ik voel onze lichamen tegen elkaar, het voelt vertrouwelijk.
    Ondertussen laat ik mijn tong rondjes om die van gem gaan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Joshua Adams

    Er was eventjes geen beweging. Wou hij het niet? Ik wachtte rustig af en voelde zijn mond ook een stukje open gaan. Zo beetje vrijwel gelijk voelde ik zijn tong langs die van mij gaan. Het voelde goed. Een kreuntje verliet mijn mond toen Arrow zich tegen mij aandrukte. Het voelde goed wat hij met zijn tong deed. Ik beantwoorde het maar al te graag en deed hetzelfde bij hem. Mijn handen liet ik voorzichtjes over zijn rug heen gaan. Ik voelde zijn shouderbladen en ruggengraat duidelijk onder mijn vingers. Hier en daar dacht ik ook zijn ribben nog te voelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik voel Joshuas handen over mijn rug gaan.
    . Ik legde mijn hand op zijn wang en brak de kus af om hem even aan te kijken, ik glimlachte even en leg mijn hoofd op schouder.
    Weer glimlachte ik even. Ik liet mijn hand van zijn wang lanfs zijn zij gaan.


    Ich liebe dich 27.12.23