• Aangezien er heel veel van mijn rpgs snel dood vallen heb ik lang zitten denken over een origineel idee,

    Nou las ik vroeger heel vaak een boek dat heette 'weg uit de peel'
    Dat gaat over een meisje dat in een heel arm dorp woont waar de meeste mannen in 'de peel' weerken waar ze houtskool steken voor de haardvuren. Er wonen een aantal rijke mensen maar over het algemeen zijn ze arm

    Nou zat ik te denken er een rpg van te maken maar dan dat er een paar arme mensen gespeeld worden en wat rijke mensen.
    Ook voor vrouwen dat als ze 18 zijn ze in het huishouden moeten helpen en uitgehuwelijkt worden. Maar dan wil ik ook wat jongens aan wie ze dan uitgehuwelijkt worden de arme vrouwen worden dan uitgehuwelijkt.

    Goed idee of niet?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hmm... ik twijfel. Het klinkt wel apart, maar met twee personen kom je niet ver. Er moeten meer mensen zijn die het leuk vinden.

    Blanche schreef:
    Hmm... ik twijfel. Het klinkt wel apart, maar met twee personen kom je niet ver. Er moeten meer mensen zijn die het leuk vinden.

    Blanche schreef:
    Hmm... ik twijfel. Het klinkt wel apart, maar met twee personen kom je niet ver. Er moeten meer mensen zijn die het leuk vinden.


    + The orphans loopt toch nog goed?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    + The orphans loopt toch nog goed?


    Klopt. Er hoeven niet teveel roleplay's te zijn, dus ik zou het idee bewaren. Anders dan lopen straks beide roleplay's dood.