• Hey! Mijn vrienden en ik hebben bedacht dat we binnenkort een drinkspel gaan doen, in de herfstvakantie. Nou kan ik niet heel goed tegen alcohol, Het is vrijwillig dat ik meedoe maar ik wil niet na 4 potjes al dronken zijn. Hebben jullie misschien tips of juist verhalen over wat je beter niet kan doen om toch lang vol te houden?
    Wat ik tot nu toe heb:
    Zorgen dat je goed gegeten hebt
    Niet verliezen :p
    Tussendoor water drinken en zoutjes eten
    Niet moe zijn
    Niet eerst een maand niks drinken en dan zoiets gaan doen, dus paar dagen van tevoren ook alcohol drinken

    Alvast bedankt voor de hulp :p

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 19:24 ]

    Een mixdrankje kiezen waarbij je zelf kan bepalen hoeveel alcohol er in een glas gaat en dan niet zoveel nemen.


    Your make-up is terrible

    Ehm, ik drink geen alcohol dus ik kan je niet helpen. Succes ermee. :'D

    Mijn enige tip is eigenlijk: niet meedoen, want zulke spellen zijn gewoon dom.

    Maar goed, daar heb je vast niks aan.


    26 - 02 - '16

    haha nee niet zoveel :p het is gwn met een groep goeie vrienden, en degene bij wie ik blijf slapen is scheidsrechter dus die zorgt ervoor dat ik geen al te domme dingen doe en veilig thuiskom

    En hatsumomo, twee andere meiden gaan inkopen dus heel veel te kiezen valt er waarschijnlijk niet

    Dan kan je toch wel zelf je glazen inschenken?


    Your make-up is terrible

    Water drinken helpt niet :') Maar eh ja. Goed eten, niet ineens super veel drinken & je grenzen kennen. Vooral 't laatste is belangrijk.


    To infinity and beyond •

    Gewoon zeggen dat je je er niet comfortabel bij voelt?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dat is het probleem niet, ik wil gewoon zo lang mogelijk volhouden :)

    Niet meedoen. (cat)
    Zijn er geen andere spelletjes?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Een goede tip zou zijn de tegenpartij vergiftigen, maar dat is al deel van het spel vergif :P
    hmmm... omdat ik niet weet hoelang het drinkspel duurt zal ik zeggen, probeer je lever niet te erg beschadigen ook al kan die zichzlef gedeeltelijk repareren.
    Dit vond ik zelf een wel erg goede tip :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Vast wel maar het was gewoon een spontaan gek idee

    en ja dat was een goeie tip :p ik zal t proberen

    Hahaha drinkspellen zijn hilarisch, zorg dat je niet van alles door elkaar gaat drinken en zorg dat iemand in je vrienden groep die beter tegen alcohol kan je vertel wanneer je genoeg hebt, als je moeite hebt met grenzen stellen als je dronken bent.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Heb zelf ooit stef stuntpiloot gespeeld. Alles ging goed qua drank, totdat je opstaat. Dan pas merk en voel je hoeveel je eigenlijk op hebt.


    To infinity and beyond •