• (ik weet niet of hier al een topic over is)

    ... de stories die in de top staan het ook verdienen? Ik wil niet beledigend overkomen voor de mensen die er nu op dit moment of heel vaak in staan, maar sommige verhalen vind ik gewoon raar dat ze uberhaupt in de top staan. Er zijn zoveel verhalen die de top gewoon niet halen maar heel goed zijn...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ja en nee. Nee, omdat ze soms behoorlijk slecht geschreven zijn. Ja, want ze hebben blijkbaar veel lezers en besteden veel tijd aan hun verhaal om hun lezers tevreden te stellen, dus dan mag je ook weleens in de top.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Je haalt me de woorden uit mijn mond (:

    Topic nummer 10.001:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    niet als het constant dezelfde stories zijn


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Geloof me, ik steek al lang mijn energie niet meer in die top 5.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Er zijn hier al zoveel discussies over geweest. Maar de top zal altijd blijven en nooit veranderen. Mensen die het er niet mee eens zijn moeten er niet naar kijken (zoals ik).
    En die stories staan in de top omdat ze het om de één of andere reden toch goed doen. En de meesten zijn zeer goed geschreven.

    Soundeffect schreef:
    Ja en nee. Nee, omdat ze soms behoorlijk slecht geschreven zijn. Ja, want ze hebben blijkbaar veel lezers en besteden veel tijd aan hun verhaal om hun lezers tevreden te stellen, dus dan mag je ook weleens in de top.


    Tinka & Ghunter.

    Sommigen vind ik van wel en sommigen weer van niet. Er zijn wel meer stories die verdienen om in de top te staan dan anderen stories. Maar die zijn ook niet altijd bekend, wat wel jammer is.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Aguamenti schreef:
    Topic nummer 10.001:Y)


    lees aub voordat je een reactie gaat plaatsen. -.-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Reducto schreef:
    Geloof me, ik steek al lang mijn energie niet meer in die top 5.


    Smart girl, haha.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Soms.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Uneventful schreef:
    (...)

    lees aub voordat je een reactie gaat plaatsen. -.-

    Er zijn al te veel topic over de top 5 :'3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja en nee. Er staat bijna nooit echt een verhaal in van iemand die geweldig schrijft, behalve dan van Nancy af en toe. Maar voor de rest alleen maar van die cliche verhalen, sommige mensen schrijven niet eens echt heel goed.

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Er zijn al te veel topic over de top 5 :'3


    En dat betekent niet dat ik er een over mag maken... waar doel je precies op?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hooligan schreef:
    Ja en nee. Er staat bijna nooit echt een verhaal in van iemand die geweldig schrijft, behalve dan van Nancy af en toe. Maar voor de rest alleen maar van die cliche verhalen, sommige mensen schrijven niet eens echt heel goed.


    Ik vind dat je me helemaal snapt bij deze reactie, maar dat alleen die van Sevenfold goed zijn dat moet je niet zeggen. Op dit moment staat er een mooi verhaal van Archibald in. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.