• Jup. Papslief over een paar van mijn schoenen net. Hij beweerde zijn nek bijna erover te breken (had ze op de trap gezet) toen hij naar boven kwam. Maar toen ik naar beneden ging, stonden ze nog keurig in de hoek en onbewogen, maar brak ik wel bijna m'n nek over zijnen. Nu voelde ik het al aankomen, maar ik heb niks gezegd tot m'n pa weer van het dak afkwam en weer bijna viel. 'Godverdomme Nanc ik pleur die ter- Oh ... Het zijn de mijne.' - Hehehehe. Toen riep ik dus ook heel vrolijk terug 'Ja, inderdaad, tief maar weg die kolere dingen.' En toen stond 'ie te brommen. Hehe. Mijn vader is ook zo'n lekker briljant brein af en toe ... :Y)


    Til hug og blod.

    Geweldig. :"D

    Ik heb er echt een HEKEL aan als mensen schoenen op de trap zetten... Maar mijn vader zit ook altijd te zeuren over mijn schoenen die gewoon netjes naast de tafel staan, terwijl zijn klompen midden in de kamer liggen. Waar ik dus werkelijk waar een keer over heen ben gevallen. Meerdere keren zelfs. --'


    Believe in yourself.

    Maar die trap van jullie, daar breek je al bijna je nek door hihihi. [/ik ben lekker nog nooit gevallen]


    Life is hard and then we die

    11th schreef:
    Ik heb er echt een HEKEL aan als mensen schoenen op de trap zetten... Maar mijn vader zit ook altijd te zeuren over mijn schoenen die gewoon netjes naast de tafel staan, terwijl zijn klompen midden in de kamer liggen. Waar ik dus werkelijk waar een keer over heen ben gevallen. Meerdere keren zelfs. --'


    Naast de tafel? That's just weird...


    Til hug og blod.

    Dat is echt zó herkenbaar,, m'n pa is altijd boos als ik mijn schoenen ergens heb neergezet maar meestal zijn het zijn schoenen -en die van hem meuren ook nog xP-


    "So I use my voice, I'll be so fuckin' rude. Words, they always win, but I know I'll lose..."

    DIT KLINKT ZO BEKEND. Volgens mij is het gewoon een syndroom dat vaders hebben.


    Food.

    Mijn vader zegt ook steeds dat ik mijn schoenen niet in de weg moet zetten terwijl ik altijd mijn nek bijna breek over de zijne.
    * sigh *