• Naam: Marinka,
    Leeftijd: ik ben 16 , maar binnenkort al 17 Woehoe.
    Woonplaats:
    Ik kom uit Groningen maar heb geen accent volgens mij x’)
    Kort iets over mezelf:
    Nou over mezelf dan. Mmm... Mijn grootste passie is schrijven, later als ik groot ben *ahum* wil ik schrijfster worden. Ik heb niet gelijk in me hoofd om mijn brood er van te verdienen maar ik zou wel graag een boek willen uitgeven.

    “When other girls wanted to be a princess, or a vampire. I kind of wanted to be a writer.” (A vampire writer would also be nice)


    Oh en veder kan ik echt harstikke druk zijn, en hypper als dat niet het zelfde is. Ben altijd heel blij als iemand mijn verhaal leest.
    ( x’D ik reageer er ook op als er wat door iemand bijeen hoofdstuk is geschreven)


    Likes: Lezen, tekenen, lezen, schilderen, dichten, winter, photoshop, fotos, tomaat, fantasie!
    Dislikes: Smurrie, aardappelen, gymleraaren, slapen en dan weer wakker worden.

    Nou nu nog het meest interessante om mijn niveau een beetje in te schatten: ik doe havo, zit momenteel in mijn 5de jaar dus het examen jaar. En ja ik zie er al erg naar op.

    Over mijn verhalen:
    Het liefste val ik op, ben ik apart. Vooral in mijn verhalen, ik wil het anders doen als de rest of wil hele rare (wel kloppende) kronkels maken waardoor het net weer anders loopt dan je verwacht. Ik hou van “Duistere” personen in mijn verhalen en meestal vind je er dan ook wel eentje in.
    Ik ben veder best kritisch qua hoe de zinnen lopen. Ik probeer er op sommige stuken een kunstwerk van te maken werd me wel eens gezegd. Toch ben ik niet zo goed in de spellingfouten dit komt omdat ik dyslexie heb en deze mij niet opvallen. Ik doe echter mijn best en ik wil altijd leren dus zeg het wanneer je iets tegen komt en wees ook vooral kritisch over hoe je mijn verhaal vind. ik ben iemand die kritiek waardeerd . en daardoor graag veder wil komen in het schrijven.

    Stand alones:
    Mes histoires ses faforis. Dit zijn voornamelijk stukjes verhaal.

    Fanfictions:
    Nothing yet,
    Misschien ga ik een keer beginnen aan een fan ficton over “The host”.

    Lopend verhaal:
    .The black ring of dispair. dit is momenteel ook mijn hoofd verhaal.

    Lynn is een jong boeren meisje in de tijd van de middel eeuwen.
    Haar ouders zijn ook horige bij een heer en hebben een schamel maar goed bestaan. Hun dochter is tevreden met haar leven tot dat er op een dag een ware heer voor hun deur staat. Een jonge graaf genaamd Mateo.

    Vol van verbazing is ze wanneer hij haar een huwelijks aanzoek doet.
    Zonder te kunnen weigeren word ze half over kop me genomen naar zijn kasteel. Nog net weet ze van iedereen afscheid te nemen. Ook van Macain.....

    Zou Mateo ook maar iets vergeleken zijn met Macain? en wat schuilt er onder de glimlach met de donkere groene ogen.


    Levens robijn
    Een verhaal over een wereld die haar pracht heeft verloren door het stelen van haar levensbron. De 2 prinsen in het rijk moeten deze robijn zien te vinden, wat hun is verteld is dat het huist in het lichaam van een jong meisje.

    Ontboden
    Een verhaal over een jonge leerling die opgeleid word tot de elite van vrijheidstrijders. Kille moordenaars. Dit speelt zich af tijdens de tijd dat de leerling slaagt voor zijn opdracht of zou falen en daarbij ter dood veroordeeld zou worden. Een verhaal met een historische achtergrond.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 17:17 ]


    “When other girls wanted to be a prinses, or a vampire. I kind of wanted to be a writer.” ( or a vampire-wirter)