• Jup. Papslief over een paar van mijn schoenen net. Hij beweerde zijn nek bijna erover te breken (had ze op de trap gezet) toen hij naar boven kwam. Maar toen ik naar beneden ging, stonden ze nog keurig in de hoek en onbewogen, maar brak ik wel bijna m'n nek over zijnen. Nu voelde ik het al aankomen, maar ik heb niks gezegd tot m'n pa weer van het dak afkwam en weer bijna viel. 'Godverdomme Nanc ik pleur die ter- Oh ... Het zijn de mijne.' - Hehehehe. Toen riep ik dus ook heel vrolijk terug 'Ja, inderdaad, tief maar weg die kolere dingen.' En toen stond 'ie te brommen. Hehe. Mijn vader is ook zo'n lekker briljant brein af en toe ... :Y)


    Til hug og blod.

    Lol xD Ik breek altijd bijna mijn nek over mijn eigen schoenen in mijn eigen kamer -.-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Haha, fantastisch :'D. Mijn schoenen zijn ook niet veilig in dit huis, zolang ik ze blijf vergeten op te ruimen.


    i put the fun in funeral

    En daarom hou ik al mijn tassen, schoenen en jassen lekker in mijn eigen kamer c:

    Eleos schreef:
    En daarom hou ik al mijn tassen, schoenen en jassen lekker in mijn eigen kamer c:


    Maar het was dus helemaal mijn schuld niet. Daar ging hij alleen automatisch maar van uit. :3


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Maar het was dus helemaal mijn schuld niet. Daar ging hij alleen automatisch maar van uit. :3


    Dat weet ik c: Maar ik krijg toch altijd de schuld, en als ze er niet staan.. Dan hebben ze ook geen reden om mij te beschuldigen c:

    AHAHAH lol.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Haha, die vind ik echt goed.

    Haha!! XD genius!!


    Tonight is the night.. (Dexter)

    Sounds like something my father would do too...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Bij mij thuis staan de mijne veilig op de mat bij de deur! ;)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    BIj ons leggen ze tegenwoordig losse euro's op de trap, en het maar gek vinden als het weg is. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    StarWarsGirl schreef:
    Bij mij thuis staan de mijne veilig op de mat bij de deur! ;)


    Als ik dat doe worden m'n schoenen gejat, gek. Hahahaha. Ik zie het al gebeuren. :'D


    Til hug og blod.

    Marling schreef:
    Haha, die vind ik echt goed.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik breek bijna mijn poten steeds over de schoenen van mijn vader, want die staan letterlijk elke keer in de weg.

    MEGADUDE schreef:
    BIj ons leggen ze tegenwoordig losse euro's op de trap, en het maar gek vinden als het weg is. (cat)

    Ja en zo verbaas ik me hoeveel klutters er in mijn spaarpot zitten. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please