• Kortste titel ooit

    Iedereen moet een reactie achter laten anders wordt je vermoord door The Awesome Defender,The Sophisticated Ninja,The Amphibious Liberator,The Invincible Defender,The Fearless Surfer oftewel The One-Vengers en Hawkeye dus denk goed na en verpest het niet.You will die.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 14:32 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    LEVEN.
    OMG Lieke ik heb vandaag straf gekregen :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Moet je een warme douche nemen. Volgens mij schijnt dat te helpen.

    Dat was naar Lieke (:

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 16:44 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Seeder schreef:
    LEVEN.
    OMG Lieke ik heb vandaag straf gekregen :3


    Hahaha, wat heb je gedaan? Lol.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    MalikShake schreef:
    Moet je een warme douche nemen. Volgens mij schijnt dat te helpen.

    Dat was naar Lieke (:


    Ga ik vanavond na achten ook doen, ik ben straks eerst verplicht om naar me broertjes voetbal te gaan. D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aero schreef:
    (...)

    Hahaha, wat heb je gedaan? Lol.

    Ghehe 8D
    Nou goed, hier komt dus le verhaal.
    Het was heet, en ik kwam net van twee uur buiten gymmen naar binnen. Daar zat ik dus bij mijn kluisjes, en Marlies kwam bij me staan, en gooide haar flesje water leeg over mij. Het was op zich best verfrissend, maar toen ging ik naar boven en deden de jongens irritant, dus ging ik hen 'opfrissen' met mijn flesje dat ik steeds vulde. Het was een heel zwembad, en toen ik water naar Fenris gooide zag Cornelisse -een kutleraar- het en werd boos, en iedereen ging mij de schuld geven alhoewel iedereen meedeed aan het watergevecht, dus dat was niet lief(cat)
    En toen moest ik dweilen 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Seeder schreef:
    (...)
    Ghehe 8D
    Nou goed, hier komt dus le verhaal.
    Het was heet, en ik kwam net van twee uur buiten gymmen naar binnen. Daar zat ik dus bij mijn kluisjes, en Marlies kwam bij me staan, en gooide haar flesje water leeg over mij. Het was op zich best verfrissend, maar toen ging ik naar boven en deden de jongens irritant, dus ging ik hen 'opfrissen' met mijn flesje dat ik steeds vulde. Het was een heel zwembad, en toen ik water naar Fenris gooide zag Cornelisse -een kutleraar- het en werd boos, en iedereen ging mij de schuld geven alhoewel iedereen meedeed aan het watergevecht, dus dat was niet lief(cat)
    En toen moest ik dweilen 8D


    Phahaha, geniaal (:
    Bij ons zou een deel van de leraren meedoen, een ander deel zou lachend toekijken en een heel klein deel zou boos worden. Maar waarschijnlijk vooral de kantinebarbie en de receptioniste zouden boos worden. Terwijl die er niks over te zeggen hebben (:


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    MalikShake schreef:
    (...)

    Phahaha, geniaal (:
    Bij ons zou een deel van de leraren meedoen, een ander deel zou lachend toekijken en een heel klein deel zou boos worden. Maar waarschijnlijk vooral de kantinebarbie en de receptioniste zouden boos worden. Terwijl die er niks over te zeggen hebben (:

    Dan heb jij een übere school (cat)
    Bij ons mag je niets, zelfs niet op de tafels zitten ._.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    IK HEB MIJN 7000 POSTS GEMIST GODDAMNSHIT


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Seeder schreef:
    (...)
    Ghehe 8D
    Nou goed, hier komt dus le verhaal.
    Het was heet, en ik kwam net van twee uur buiten gymmen naar binnen. Daar zat ik dus bij mijn kluisjes, en Marlies kwam bij me staan, en gooide haar flesje water leeg over mij. Het was op zich best verfrissend, maar toen ging ik naar boven en deden de jongens irritant, dus ging ik hen 'opfrissen' met mijn flesje dat ik steeds vulde. Het was een heel zwembad, en toen ik water naar Fenris gooide zag Cornelisse -een kutleraar- het en werd boos, en iedereen ging mij de schuld geven alhoewel iedereen meedeed aan het watergevecht, dus dat was niet lief(cat)
    En toen moest ik dweilen 8D


    Wat een eikels zeg, ik zou heel demonstratief op de grond gaan zitten en niet gaan dweilen lol. Ik zou vinden dat iedereen mij moest helpen. (':


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    De Q-ers vinden trouwens Tools of destruction de beste titel voor mijn verhaal, denk dat ik die dan maar neem 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Aero schreef:
    (...)

    Wat een eikels zeg, ik zou heel demonstratief op de grond gaan zitten en niet gaan dweilen lol. Ik zou vinden dat iedereen mij moest helpen. (':

    Dat deden ze ook wel, maar dat kwam doordat ik ze anders ging slaan met die megadweilstok 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Het is benauwd..


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    I know ;c


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    En het ruikt hier alsof er een BBQ is ontploft.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Seeder schreef:
    (...)
    Dat deden ze ook wel, maar dat kwam doordat ik ze anders ging slaan met die megadweilstok 8D


    Hahaha, dat had ik dan anders sowieso wel gedaan! Lol.


    stay safe because I like being alive at the same time as you