• Hi,,

    Ik ben verliefd op een jongen, Y. Maar hij is verliefd op mijn bff, mijn bff niet op hem. Hij heeft haar zelfs al verkering gevraagt, heeft zij nee gezegt omdat ze op iemand anders is. Maar ik ben dus op Y, terwijl hij op mijn bff is. Wat moet ik nu doen?

    dat sucks.
    beter vergeet je hem gewoon ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    SinCity schreef:
    dat sucks.
    beter vergeet je hem gewoon ;D


    Ookal is dat makkelijker gezegd dan gedaan


    "Ignite, my love. Ignite."

    Proberen hem te vergeten. Moeilijk, maar ik zou het toch doen. Hij is op je bff en niet op jou, en dat is jammer, maar daar kun je helaas niks aan doen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Niets.


    Als het leven geen zin heeft, kun je er ook geen punt achter zetten.

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Ookal is dat makkelijker gezegd dan gedaan

    klopt, maar veel meer kun je ook niet doen


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    oo ja dat sucks :S srry geen idee


    Shoganai i ne~

    Nou, als hij niet verliefd op je is dan kun je niets doen. Je zult hem moeten proberen te vergeten. :x


    wth.

    Die driehoeksverhoudingen sucken ook altijd! Ik zat ook eens in zo'n situatie jaren geleden.
    Ik was verliefd op iemand, die niet op mij, maar een ander was wel op mij en ik niet op hem...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Quixotic schreef:
    Nou, als hij niet verliefd op je is dan kun je niets doen. Je zult hem moeten proberen te vergeten. :x


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Respecteren & afwachten.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik zou hem proberen te vergeten.. echt veel zin heeft het niet om achter hem achter te blijven gaan, lijkt mij. Het is wel lastig maar je vind heus nog wel iemand adners (;


    Follow Your Dreams!

    Lekker voor je. :Y)


    ~Music makes me high~

    Eh, via je vriendin iets proberen te regelen :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hem vergeten?

    Wat niet is, kan nog komen, right?
    Flirt gewoon met hem.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.