• Kortste titel ooit

    Iedereen moet een reactie achter laten anders wordt je vermoord door The Awesome Defender,The Sophisticated Ninja,The Amphibious Liberator,The Invincible Defender,The Fearless Surfer oftewel The One-Vengers en Hawkeye dus denk goed na en verpest het niet.You will die.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 14:32 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Aero schreef:
    (...)

    Yu'up, ik heb bedrijfsrekenen, ckv en nog een half uur van ckv gemist. Heb alleen derde uur les gehad eigenlijk, had vierde uur vrij lol. Hahaha, als ik dus naar die afspraak moet -Melissa en Sarah weten wie lol, ik zeg nog wel een keer ^^- plan ik het dus ook altijd onder school. En dan op de woensdag of donderdag inderdaad onder gym. c;


    Beter (: Bedrijfsrekenen lijkt me echt een stom vak btw O.o Wow das best chill ;D Haha is goed (; Een afspraak onder school plannen is gewoon chiller. Dan gaat het niet van je vrije tijd af ;D En vooral gym vind ik helemaal niet erg om te missen ;P


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Omdat ik voor scool een foto moet hebben en ik doe er heel lang over (niet vinden)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Aero schreef:
    (...)

    Als ik dat nu zou doen zou ik hartstikke nat worden en komen de onweersflitsen straks naar binnen. c;


    Awh poor you ;O


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    CarrotKing schreef:
    Omdat ik voor scool een foto moet hebben en ik doe er heel lang over (niet vinden)

    wat zoek je dan?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    CarrotKing schreef:
    Omdat ik voor scool een foto moet hebben en ik doe er heel lang over (niet vinden)


    N'aahw, poor you D: .


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Furler schreef:
    (...)

    Awh poor you ;O


    I know D: , en ik kan dus nu ook niet douchen want dan kan ik door zo'n flits geelectrocuteerd worden.. En dat moeten we niet hebben c; .


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Furler schreef:
    (...)

    Beter (: Bedrijfsrekenen lijkt me echt een stom vak btw O.o Wow das best chill ;D Haha is goed (; Een afspraak onder school plannen is gewoon chiller. Dan gaat het niet van je vrije tijd af ;D En vooral gym vind ik helemaal niet erg om te missen ;P


    Is het ook, je leert allemaal dingen die je op de basisschool gehad hebt 8D. I know, maar voor een uurtje was het toch wel een beetje onzin, mja ik had so ^^. Indeed, dan heb je meer vrije tijd. Sowieso heb je die met school al minder maar toch. c; Indeed. Gym is een rot vak en nergens goed voor..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Seeder schreef:
    (...)
    wat zoek je dan?

    Ik heb er al een gevonden maar hij moet 7 op 7 en op de een of andere manier lukt dat niet


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Blup.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zandzeepsodemineraalwatersteenstralen


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Aero schreef:
    (...)

    I know D: , en ik kan dus nu ook niet douchen want dan kan ik door zo'n flits geelectrocuteerd worden.. En dat moeten we niet hebben c; .


    Wow toen ik je reactie las had ik even een dêja vu ;O Maar goed. Idd, maar dat is wel vervelend lijkt me. Niet kunnen douchen D:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    kluk


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Aero schreef:
    (...)

    Is het ook, je leert allemaal dingen die je op de basisschool gehad hebt 8D. I know, maar voor een uurtje was het toch wel een beetje onzin, mja ik had so ^^. Indeed, dan heb je meer vrije tijd. Sowieso heb je die met school al minder maar toch. c; Indeed. Gym is een rot vak en nergens goed voor..


    Haha, gewoon het woord bedrijfsrekenen klinkt saai. Ik heb wel Economie op school en dan leer ik hoe alles werkt bij bedrijven enzo xd
    Ja eigenlijk wel, maar ja nu hoef je je s.o niet meer in te halen ;D Haha idd en I so agree with you! ;O Gym is echt een rot vak. Je déteste ;P


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Furler schreef:
    (...)

    Wow toen ik je reactie las had ik even een dêja vu ;O Maar goed. Idd, maar dat is wel vervelend lijkt me. Niet kunnen douchen D:


    Wat voor een dêja vu? ihihi. Indeed, dat is heel vervelend want ik wil nu zo graag douchen. D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn teen doet pijn ;S Ik ga trouwens thee drinken ;D


    You always have a choice in life, it's sometimes just