• Rider schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    (...)

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133073&page=last#3561803
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133125&page=last#3563084
    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133153
    Topic 4: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?a=quote&tid=133194&page=19&pid=3564802#reply
    Topic 5: http://www.quizlet.nl/forum/modify.php?id=3567496
    Topic 6: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133275&page=last&message=66#3574340


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn

    Ik trek mijn wenkbrauwen op en vraag mij af of Rich het begrijpt. Ik schrijf boven de twee poppetjes 'Father and Brother'. Dan wijs ik weer vragend naar de 3 en het vraagteken en zet er voor de zekerheid 'district' en 'familie' bij.


    Happy Birthday my Potter!

    Julie
    'is goed' mompelde ik terwijl ik een sarcastische lach op mijn gezicht toverde. Ik trok zijn shirt weer uit, het lukte me om deze keer niet naar zijn lichaam te kijken. De zalf pakte ik uit zijn rugzak, er zat nog maar genoeg in voor twee keer. 'Je moet je sponsors om wat meer zalf vragen' zei ik toen ik aan zijn rug begon. Het zag er minder schrikwekkend uit als de eerste keer maar nog steeds pijnlijk. 'noem eens iets gezelligs' vraag ik om een gesprek te beginnen. Ik wil wel gewoon vrienden met hem blijven als hij niets voor me voelt, dan moet ik me wel gedragen als een vriend. 'klaar' zeg ik en draai de dop weer op de pot.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Mensen even over de aanval en de ontsnapping. Het lijkt mij logisch dat Damon, Alana en Rich schijndood spelen en dus de hovercrafts zullen besturen. De hovercrafts zullen eerst de mensen uit de districten ophalen die tegen ons gebruikt kunnen worden. Denk bijvoorbeeld aan Annie en Peeta bij Katniss en Finnick. Julie en Vincent moeten dus het laatste gedeelte van Rich zijn plan uit kunnen voeren. Mijn vraag is, waar is Angel en hoe gaan we het haar vertellen en vinden jullie dit goed?)

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 19:43 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Vincent:

    "Ik il jouw mening." Begin ik aarzelend, dit was erg riskant. "Ik ben verliefd op en meisje, maar ik denk niet dat zij mij leuk vindt. Wat moet doen?" Als het er eenmaal uit is ben ik bang dat ze begrijpt dat zij het is. Maar ik moest het vragen. Ik kon mezelf nu wel slaan, maar toch.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [rahjesh reageert heel weinig dus ik weet het niet, maar anders komen jullie zo weer naar Julie en Vincent of andersom en dan leggen jullie het hele plan uit en vragen jullie welke mensen ze moeten ophalen. :3]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (ja dat was ik al van plan en er moet een fake ruzie komen waarbij Dawn naar de beroeps wegloopt om ze vervolgens neer te schieten met het hardslag verlagend kruid. Het lijkt mij het best dat Julie dat bij Rich doet aangezien zij ook heel handig is met kruiden)


    Happy Birthday my Potter!

    Julie
    Mijn ogen vulden zich met tranen toen hij het zei, maar ik kon ze nog net tegenhouden. 'ze vind je wel leuk, anders is ze gek' lach ik om de verdrietige toon in mijn stem niet te laten horen. 'ga gewoon recht op je doel af' Ik kon hem niet slecht advies geven omdat ik egoistisch was.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [dubbelpost]

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 19:49 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [dat leg je zo maar aan Julie uit, ik begrijp je niet helemaal. hihi]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Welk deel snap je niet en snapt de rest het wel?)


    Happy Birthday my Potter!

    Vincent:

    "Oke, dat doe ik dan maar, he." Een beetje zenuwachtig sta ik stil. "Julie, ik ben..." Nog even denk ik er over na om een andere naam te zeggen. "Verliefd op...." Ik kan het niet uit mijn keel krijgen. Vincent zeg nou dat je verliefd op haar bent. Zegt een stem in mijn hoofd. Ja, ik was veliefd op Julie, maar mijn onzekere kant overwon toch. "Op Dawn." Oke, nu kon ik mezelf slaan. Vincent wat heb je nu weer gedaan


    We've lived in the shadows for far too long.

    [oh nee wacht, ik snap het al, ik vroeg me even af waarom er een ruzie moest komen maar ik begrijp het al. ^^]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Whaha, lekker slim die Vince :') En ik ben trouwens blij dat je het begrijpt Anne. en ja vanaf nu ga ik gewoon jullie voornamen gebruiken, want usernames zijn zo onpersoonlijk en dat vind ik ongezellig ):Y)

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 19:58 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Julie
    Nu mag je niet als een kleuter zitten janken zeg ik tegen mezelf. Ik adem een paar keer diep in en zet een glimlach op mijn gezicht, alhoewel ik niet zeker weet of het er wel echt uitziet. Nu moet ik dus vrolijk blijven doen en laten zien dat het me niets uitmaakt, dat ik het juist leuk voor hem vind. 'Dan zou ik toch een andere manier gebruiken, tenzij de gifpijltjes op een kilometer afstand liggen' plaag ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Vincent:

    In de verte zag ik Dawn staan. "Kijk daar is ze." Ik liet snel naar haar toe en nam haar mee aan der arm. "Ik wou julie vertellen dat ik verliefd op haar was. Ik durfde niet meer en zei dat ik verliefd op jou was. Wat ik trouwens nu aan jou vertel." Ratel ik aan 1 stuk door.

    Ja, dat zou ik doen als ik Dawn zag, ik had mezelf goed in de problemen gewerkt, maar dat was ik gewend van mezelf.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 20:06 ]


    We've lived in the shadows for far too long.