• Rider schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    (...)

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133073&page=last#3561803
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133125&page=last#3563084
    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133153
    Topic 4: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?a=quote&tid=133194&page=19&pid=3564802#reply
    Topic 5: http://www.quizlet.nl/forum/modify.php?id=3567496
    Topic 6: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133275&page=last&message=66#3574340


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn

    'District 9. De graanvelden bezetten bijna het hele district. Het is er zo mooi wanneer de zon opkomt.' Ik denk na over wat Vincent en Julie zouden doen.
    'Als ik hen was had ik gelijk die beek ingesprongen. Misschien zijn ze daar nog ergens in de buurt.'


    Happy Birthday my Potter!

    Rich

    "Okeej lijkt me gezellig daar"
    Opeens denk ik weer aan de boom en zeg tegen haar
    'Weetje wat ik eigenlijk had moeten doen met die boom,,
    Ik had de granaten uit de grond moeten halen bij het platform,,
    Maar dat ga ik dus egt niet doen"
    Dan kijk ik weer omhoog, zwemmen denk ik, nog nooit gedaan, dan denk ik weer aan het krachtveld
    "Hoe groot moet het eigenlijk zijn?"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    ( ik moet gaan doeeiii)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn

    'Zo groot mogelijk. We moeten er zo snel mogelijk weg en ik denk zelfs dat we meer dan één dode nodig hebben,' antwoord ik nonchalant. Zou het Capitool al iets vermoeden?


    Happy Birthday my Potter!

    (Awh, doeidoei!)


    Happy Birthday my Potter!

    Vincent:

    Ik hoor de stemmen van Dawn en Rich. "Nee, waarom." Mompel ik meer voor mezelf dan voor Julie. "We zijn hier." Zing ik meer dasn dat ik schreeuw. Ik laat de vogels hun werk doen. Blijft apart. Snel klim ik het water uit en help Julie op de kant. Mijn rug is nog niet helemaal goed, maar het gaat nog net. Dan droog ik me snel of met een dekentje dat ik toch niet gebruik en kleed me aan.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dawn

    Een aantal vogels rondom mij nemen andere tonen aan. 'Vincent,' mompel ik en ik volg rennend het spoor van zijn klanken. Als Rich en ik bij de beek aankomen, zijn ze daar inderdaad.
    'Vincent, Julie, fijn jullie weer te zien. Ik heb onze mopperkont meegekregen,' zeg ik grinnikend.


    Happy Birthday my Potter!

    Vincent:

    Ik lach/grijns naar Dawn en schud mijn hoofd. "Was het erg moeilijk?" Daarna als Julie zich omdraaid kijk ik Dawn boos aan. "Je heb zo het moment verpest." Zeg ik heel zacht, hopend dat ze kan liplezen. Waarnaar ik nog snel mijn shirt over mijn hoofd trek.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ben er! c:]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dawn

    Ik rol met mijn ogen en ga met mijn nog gezonde been in het beekje zitten. Dan wikkel ik mijn verband los en smeer de bloederige wond nog een keer in. Die pijl heeft mij wel goed geraakt.
    'Je weet toch hoe lastig hij is?' Rich bromt iets onverstaanbaars en komt naast mij zitten. Ik werp hem de pot met pillen toe.


    Happy Birthday my Potter!

    Julie
    Ik trek mijn kleren weer aan.
    'Ik weet van het plan.' zeg ik als ik even Dawn haar kant op kijk. Daarna ruim ik even alles op van mijn haar en wond mengsels en ga ik tegen een rotswand zitten. Ik stop weer een muntblaadje in mijn mond, die kan ik echt de hele dag door eten.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 15:57 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Vincent:

    "Ik verveel me." Besloot ik. Iedereen keek meteen mijn kant op. "Ik ben nou eenmaal snel verveeld oke." Ik stak schuldig mijn handen in de lucht en nam een slok water.
    Dat was ik ook zat, al dat water. I stak mijn handen in de lucht. "Toen was er limonade." Schreeuwde ik wanhopig.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Julie
    Ik kijk lachend Vincent zijn kant op.
    'ik kan het ook voor je maken als je wilt? Je hebt suiker, dan hebben we alleen nog maar vruchten nodig' Waarschijnlijk was dit gedoe toch niet nodig, over een paar tellen zou er een parachuutje met limonade naar beneden komen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Vincent:

    Ik begon te lachen en springen toen er daadwerklijk limonade uit de luch kwam vallen. "Thank you." Riep ik blij. "Willen jullie wat." Vroeg ik terwijl ik al gulzig dronk. Ik had het alleen een beetje te zoet gemaakt. Boeje. Niks kon mijn hemeur meer verpesten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dawn

    'Nee dankje,' zeg ik Vincent. Bezorgt kijk ik naar Julie, ze vind het echt vervelend dat ze bijna geen sponsors heeft. Verlangend kijk ik naar het schone water. Dan besluit ik mijn jas en broek uit te doen, zodat ik in een topje en een onderbroek het water in kan springend. Vrolijk spoel ik mijn vieze lichaam schoon.


    Happy Birthday my Potter!