• Rider schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    (...)

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133073&page=last#3561803
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133125&page=last#3563084
    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133153
    Topic 4: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?a=quote&tid=133194&page=19&pid=3564802#reply
    Topic 5: http://www.quizlet.nl/forum/modify.php?id=3567496
    Topic 6: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133275&page=last&message=66#3574340


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Vincent:

    Ik zit tegen de muur aan geplakt te schreeuwen. "Help help, Het f*cking onweert, help dan." Schreeuw ik mijn longen uit mijn lijf. Ik moet toegeven, onweer was ik vreselijk bang voor.


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Dan laat ik Rich Dawn wel meesleuren =) )


    Happy Birthday my Potter!

    Julie
    Ik kijk om me heen, ik hoor Vince gedemd schreeuwen. Hij zit dus in een grot, nu nog weten welke. Ik loop een paar grotten af, zonder resultaat. Dan hoor ik het geschreeuw weer, dit keer duidelijker, het komt uit de grot die hierna aan de buurt was. Doorweekt loop ik de grot binnen en zie Vincent als een gek lopen schreeuwen, hij zit helemaal tegen de muur geplakt. Ik klim naar beneden en sla mijn armen om hem heen. 'Rustig, het is maar onweer' zeg ik sussend. 'sorry, ik ben een beetje nat' mompel ik als ik voel dat zijn kleren door mij nat raken.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Vincent:

    Bang trok ik Julie tegen me aan. Ik was altijd dapper enzo, maar als het op onweer aankomt, nee dankje. "Ik ben zo bang." Piep ik. Ergens had ik zin om nog banger te gaan doen, meer Julie weetje^^. Maar ik denk niet dat het mogelijk was om nog banger te zijn. Ik kon hier zo niet tegen. "Wat als de onweer 11 van ons vermoord."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dawn

    'Bang?' vraagt Rich grappend. Ik staar hem alleen maar angstig aan. Hij schud zijn hoofd en trekt mij overeind. 'We gaan naar de rotsen bij het meer. Daar is het veilig.' Ik wil mij eigenlijk niet verroeren, maar Rich is zo zeker van zijn zaak, dat ik van mijzelf wel moet doorlopen. Naast elkaar rennen we richting de rotsen. Als er vlak achter ons een boom geraakt wordt, ga ik nog harder rennen. Dan eindelijk komen de rotsen bij het meer in zicht. We glippen snel een grot binnen en daar zak ik hijgend in elkaar. Ik kruip helemaal tegen de achterwand.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 17:30 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Julie
    Ik had medelijden met hem, hij was zo bang. 'er gebeurt niets, we zitten in een grot, het zal zo over zijn, je bent veilig hier' bleef ik hem troosten. 'en ik nog wel denken dat er niets van dat lied klopte, blijkbaar wel, ik red je nu wel' grinnik ik. 'zo zoek ik wel wat planten die je zullen kalmeren'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Rich

    Ze is dus duidelijk bang want zodra we in de grot zijn kruipt ze helemaal tegen de rand aan.
    Ik baal; als de rest niet zo bang was geweest was ik gewoon blijven liggen en kon ik turen naar de lucht.
    Maar hier gaat dat niet natuurlijk.
    "Waarom is iedereen bang voor onweer"
    Vraag ik, het was meer bedoelt om duidelijk te maken dat het gewoon totaal onnodig is om bang voor te zijn.
    "Anders ga je toch zingen?"
    Vraag ik
    "Dan vrolijk je vast op"

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 17:36 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Vincent:

    Ik lach een beetje al ze over het lied begint. "Zou jij een keer iets willen zingen." Vraag ik voorzichtig. "Ik weet zeker dat je beter zingt dan ik." Grinnik ik er achter aan. Volgens mij waren de vogels echt de enige die van mijn stem hielden.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dawn

    Ik kijk op naar Rich. Hij lijkt helemaal niet met het weer te zitten. 'Iedereen in mijn district haat onweer. We hebben in de zomer brand door droogte en in andere getijden brand door onweer. Er zijn al een heel aantal mensen overleden hierdoor.' Ik zeg maar niks over het zing gedeelte. Ik kan niet zingen als ik bang ben.


    Happy Birthday my Potter!

    Julie
    'daar vergis je je in' zeg ik een beetje verlegen. 'eh nou oke dan'
    Ik begon aan het lied dat mijn moeder vroeger altijd voor me zong wanneer ik bang was.

    I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go
    When all those shadows almost killed your light
    I remember you said, don't leave me here alone
    But all that's dead and gone and passed tonight

    Just close your eyes, the sun is going down
    You'll be alright, no one can hurt you now
    Come morning light, you and I'll be safe and sound


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Ik moet eten, sorry. Laat hem vincent-achtig zijn, he. En ik vind dat een toepasselijk liedje)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [eet smakelijk! Ik wacht wel even tot je terug bent. c:]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Rich

    Ik wist niet dat ze in haar district zo'n last hadden van het onweer, wij hebben ook nooit stroomstoring of zo in ons district alles is er goed tegen bestendig gemaakt en ik zat ook meestal in mijn kamer of in de kelder met Marck, we oefenden dan samen met de wapens die mijn ouders net hadden gemaakt.
    Ik mis Mark wel een beetje, hij begreep me en we waren al heel lang beste vrienden, maar ach ik zit nu toch hier en ik ga dit winnen!

    "Ow, dat wist ik niet"
    Zeg ik voor de 1000x ze moet langzamerhand wel gek geworden zijn van mijn ge ow.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn

    Ik maak een handgebaar om aan te geven dat het niet erg is en rol mij op tot een bolletje. Was mijn vader hier nu maar, of mijn broer. Zij beschermden mij altijd tegen het onweer.


    Happy Birthday my Potter!

    Rich

    Ik zie dat Dawn egt bang is ze rolt zich helemaal op
    "Je bent egt bang he?"
    Zeg ik en ik ga naast haar zitten


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.