• Rider schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    (...)

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133073&page=last#3561803
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133125&page=last#3563084
    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133153
    Topic 4: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?a=quote&tid=133194&page=19&pid=3564802#reply
    Topic 5: http://www.quizlet.nl/forum/modify.php?id=3567496
    Topic 6: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133275&page=last&message=66#3574340


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn

    'Uhu,' mompel ik en bedek mijn oren met mijn handen. Dan hoor ik de donder minder erg. Ik haat die stomme spelmaker. Waarom onweer?


    Happy Birthday my Potter!

    Rich

    Ik sla mijn arm om haar heen
    "Je hoeft egt niet bang te zijn"
    Fluister ik haar terug
    "Onweer duurt nooit zo lang, het is alleen de regen die dagen door kan gaan"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn

    Ik voel hoe Rich zijn arm om mij heen slaat. Verbaasd kijk ik hem aan. Dit is de eerste keer dat hij echt lief doet.
    'Als jij het zegt.' Ik kruip dicht tegen hem aan en kijk hoopvol naar buiten. Laat het alsjeblieft snel over zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Rich

    Na paar minuten trekt de onweer al weg,,
    "Het is over"
    Zeg ik en ik lach naar haar,
    "We kunnen nu verder gaan met Julie en Vincent zoeken als je wilt, de twee tortelduifjes"
    Grinnik ik, die zouden vast helemaal tegen elkaar aanliggen aangezien ze allebei bang zijn voor onweer


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn

    Ik spring op. 'Stukken beter!' Ik strek mij uit en kijk om een hoekje van de grot. Het regent nog steeds heel hard. 'Ik kan ook nog wat tekenen als je wilt?' zeg ik vrolijk en ik knipoog naar hem. Nu het onweer weg is, ben ik weer helemaal de oude.


    Happy Birthday my Potter!

    Rich

    "Ja, mag ik je helpen?"
    Ik ben blij als de oude Dawn weer terug is en dat ze wilt tekenen
    Ik ben gek op tekenen alleen heb ik dat nog nooit aan iemand verteld,
    Ook al is het met een stokje in het zand.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn

    'Te-ke-nen' zeg ik nog een keer heel duidelijk in de hoop dat hij begrijpt dat ik het plan ga uitbereiden. Ik zak neer op de grond en begin mijn district in het zand te tekenen. Voor de graanvelden teken ik twee poppetjes en zet er een hart bij. Dan teken ik boven hen de hovercraft met het Capitool embleem. Ik zet een kruis door het embleem om duidelijk te maken dat de hovercraft al is overgenomen. Dan laat ik de hovercraft de twee poppetjes oppakken. Ik laat de tekening voor wat het is en schrijf een grote 3 in het zand met een vraagteken erachter.

    (Ik moet even eten. Doeidoei)


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik ben er weer.)

    Vincent:

    Ik kijk opgelucht naar buiten. "Het is over." Zeg ik blij en sprint naar buiten. "Kijk Julie, het is de zon." Zeg ik wijzend naar de zon. Ik draai een paar rondjes en pak een aardbei. "Wil je ook." Ik ben weer helemaal opgevrolijkt.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Julie
    'jij bent vrolijk' zeg ik. Ik klim de grot uit. 'kom, we moeten terug naar Dawn en Rich.'
    Ik slenter voor hem uit. 'waar denk je dat ze zijn? Ze zullen daar vast niet zijn gebleven'
    ik probeer zoveel mogelijk in d zon te gaan lopen, zodat mijn kleren een beetje opdrogen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    vincent:

    Ik kijk bedenkelijk voor me uit. "Ik heb geen idee. Weet je ik hoop dat die twee bij elkaar komen, dan is er ten minste nog 1 stelletje uit dit alles gekomen." Denk ik hard op. Tussen mij en Julie ging het toch niks worden, aangezien zij mij niet leuk vond op die manier.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alana

    Ik opende mijn ogen en pakte mijn pijlen en mijn boog. Ik liep de grot uit en keek rond. Ik haalde een hand door mijn haar en zuchtte. Ik wilde zo graag weg.

    [ wanneer doen we de overname?]


    Nobody is perfect

    Rich

    "Ik weet dat je dat bedoelt en ik wil je helpen, er moet toch nog iets met het krachtveld gebeuren dan help ik je daar bij"
    Lach ik, maar Dawn begint al te tekenen
    Als ze klaar is kijk ik haar aan,
    "Dus ik en..." Dan wordt ik stil, ik kijk haar heel lang aan


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Ik weet al een krachtveld ding dus als we dat hebben, dan kunnen we dat doen ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Julie
    Hij vond me dus niet leuk, ik had het moeten weten, nu heb ik me vast stom gedragen bij de beek.
    'je vergeet Damon en Alana' mompel ik. Ik had geen zin om vrolijk te zitten doen als ik het niet ben.
    'wat zal er gebeuren na dit alles?' vroeg ik om nog een beetje gezellig over te komen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Vincent:

    inene deed ze ongezellig. "Kom op wees vrolijk. Maar Damon en Alana zijn mij te klef." Lachte ik. "En ik heb geen idee, als we dit overleven moeten we iets gezellig met ze allen gaan doen." Fluisterde ik in haar oor. Daarna wou ik doorlopen, maar maakte een verkeerde beweging. "En ik denk dat je me rug nog een keer in moet smeren." Ik keek haar heel lief aan.


    We've lived in the shadows for far too long.