• Onlangs waren er een aantal films op tv over het einde van de wereld. Dat samen met de vorige stelling van de week, heeft ervoor gezorgd dat ik mijn mening eens heb neerschreven in een blog.
    Dit is de blog.
    Ik zou zeggen, lees het eens en reageer erop.
    Het gaat over mijn mening over het einde van de wereld en jullie kunnen ook eens zeggen wat je denkt.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Opzich ben ik het wel met je eens, maar er zit ook een keer zijde aan natuurlijk.. We proberen met z'n allen wel wat te doen, en als de nieuwe generatie er beter mee omgaat dan zit er een kans in dat het nog goed komt ook. Ik ben het helemaal met je eens dat de hongersnood enzo een menselijke fout is.. en ik leef nu gewoon m'n leven, misschien hebben m'n kleinkinderen het dan niet zo goed, maar die passen zich wel aan, vergeleken met het verleden hebben wij ons ook al aangepast. zo, dat ben ik kwijt, het is trouwens wel een goed dinge dat we al over de verre toekomst nadenken, toch kun je er vrij weinig over zeggen...


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore



    zo zit ik erbij als de wereld vergaat :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:



    zo zit ik erbij als de wereld vergaat :Y)


    :)

    @Alwin: volledig gelijk.
    Dat is het enige wat we kunnen doen.

    @Dreuzel: ik denk het niet. Onze (klein)kinderen blijven ook maar mensen en ik denk niet dat mensen zin hebben om hun levenstijlen te veranderen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    We gaan allemaal dood, of we dat nou allemaal tegelijk doen of één voor één boeit me vrij weinig.
    Mensen zijn asociaal als de pest en gaan het verpesten voor iedereen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    @Morgoth: dat laatste is waar.
    En dat eerste beaamt dan weer 'verpesten voor iedereen'.
    Ik vind het gewoon zo kut dat wij ook andere soorten meenemen in onze ondergang.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mee eens. Ik ben het dan ook eens met alle 'slechteriken' die de mensheid willen vernietigen. De mens vernietigt alles aan deze aarde wat mooi is, en laat diepe littekens achter op deze aarde. Weet je, eigenlijk is het vernietigen van de mens helemaal geen slecht idee.


    Humanity stops where our love goes further, 'till the end of time we will be together. There lie my hopes and dreams.

    Ik denk juist niet dat de mens eraan zal gaan, we zullen altijd een manier blijven vinden om in leven te blijven, omdat we ons door technologie goed aan kunnen passen. Belangrijker is hoe we blijven leven, dat er iets moet veranderen is wel duidelijk ja. Maar om te zeggen dat het einde van de wereld eraan komt gaat me veel te ver.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the