• Oke, rare vraag, lol. Maar ik heb van die plekjes op m'n hoofdhuid en dus blijkbaar ook aan de achterkant van m'n oor en jeuk. Ik weet niet of het moedervlekjes zijn of luizenbeten. Oke, sorry.voor dit niet hele lekkere topic haha maar ik heb nooit hoofdluis gehad en weet dus ook niet hoe die dingen eruit zien ;'D kan iemand me even gerust stellen en zeggen dat luizen niet in oren bijten? ;'D


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ze bijten niet in je oren maar wel in de huid erachter, net als in je nek, daar heb je het meest last ervan.


    Your make-up is terrible

    Ik heb werkelijk waar geen idee. Misschien zijn het ontstoken haarzakjes?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ik heb voor je gegoogled.
    luizen bijten wel, maar in je hoor? geen idee


    Miep

    Het kan ook roos zijn die een beetje uitgelopen is...
    Als je meer moet weten over roos; hier zit iemand die er redelijk veel van af weet, maar dat ga ik niet allemaal op het forum gooien ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Nee, die bijten niet in je oren. Als je bang bent dat je luizen hebt, moet je eens naar je hoofdhuid kijken. Als je haar ook verdacht veel met witte bolletjes zit (bolletjes gaan, plaatjes, want dat is roos), raad ik je aan om Radical te kopen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Trouwens bedankt, nu krijg ik jeuk aan mijn hoofd door je topic. (no_chears)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb geen idee.
    Maar gadverdamme, ik heb even gegoogeld en heb nu het kippenvel op mijn armen staan.
    Wat zien die beestjes er vies uit van dichtbij!


    Tell me about it, stud.

    WATIC schreef:
    Trouwens bedankt, nu krijg ik jeuk aan mijn hoofd door je topic. (no_chears)


    Same here!


    Tell me about it, stud.

    WATIC schreef:
    Trouwens bedankt, nu krijg ik jeuk aan mijn hoofd door je topic. (no_chears)


    HAHA! Heb ik nu ook xd

    OT:
    Tsja misschien moet je je moeder ofzo ff vragen of ze je haar kan na checken?


    “All those fairytales are full of shit.”

    Haha, wat een geniale vraag. (:
    Ik krijg jeuk op mn arm door dit topic? (cat)


    Pretty is just a pretty word.

    Dtrix schreef:
    (...)

    HAHA! Heb ik nu ook xd

    OT:
    Tsja misschien moet je je moeder ofzo ff vragen of ze je haar kan na checken?


    Met zo'n fijnkam.


    Food.

    Je kan ze zelf in je wenkbrauwen en wimpers hebben dus de kans is groot dat ze ook op die huid, mits het dicht bij je haar is, bijten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    hahahaha okay ik lachte me echt dood om die titel ;D
    Maar volgens mij bijten ze niet op je oor. Ik heb eigenlijk geen idee.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Ik weet alleen dat luizen wel achter je oren kunnen zitten, maar op de oor...


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Het kan wel gebeuren dat ze in je oor bijten, maar weet je zeker dat je luizen op je hoofd hebt dan? Dat blijkt uit dit topic niet zo duidelijk. Misschien moet je dat eerst eens (laten) checken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the