• Untitled
    Onbekende personen - Romantiek - Spanning - Machtsmisbruik - Rijkdom - Ontvoering - (Verborgen) Liefde - Verraad - Intriges - ...

    Many years later with; new places, new habits, new people, but also new enemies…

    - Volgens sommige zijn de eerste zinnen het belangrijkste. Alleen zo weet je of een verhaal goed is en of je verder wilt lezen, dus hier een voorstukje:

    De kar botste gevaarlijk op en neer. Ik voelde hoe de bezwete lichamen van enkele personen, waarvan ik er sommige goed kende, tegen me aan vielen. Kettingen, die om onze polsen vast hingen, klingelde mee met het ritme van de kar. Jammerkreten vulde de lucht en bereikte mijn oren. Voor mij hoorde ik iemand zachtjes huilen, ze prevelde gehaaste gebeden, waarvan zij zelf wist, dat het toch niets zou uitmaken. Haar gezicht was rood aangelopen en haar blonde, natte haren plakte aan haar slapen. Een man, een van de weinige in dit vaartuig, drukte zich dichter tegen me aan, waardoor ik een benauwd gevoel kreeg. Hierdoor kreeg de wenende vrouw meer plaats, maar ontnam hij mijn ademruimte. Ik wilde vriendelijk zijn en haar die plaats gunnen, maar we waren allemaal in dezelfde situatie terecht gekomen, dus duwde ik de man weer terug, zijn kwade blik negerend. We kende elkaar, maar in deze omstandigheden was het ieder voor zich.
    De zon kon zonder moeite aan onze blote huiden. Het was verstikkend heet en er was geen water of schaduw voorzien. Het zandpad dat we al lange tijd volgde, was in erbarmelijke staat terecht gekomen. Het was stoffig en zat vol putten en bobbels. Het maakte de tocht des te ondraaglijker.
    In de hele weide omtrek was er niks te zien, op enkele kleine stukken bos na. Af en toe zag je de oren van een konijn, die boven het hoge gras uitstaken en aan de helderblauwe lucht cirkelde er vogels, maar nadat ze doorhadden dat er niets te eten viel, vlogen ze weg.
    Ik wenste dat ik net als die vogels kon zijn; terug vrij
    .


    - Geef me gerust tips en kritiek, zolang deze opbouwend is en ik er aan kan werken ;P
    Ik zou graag jullie mening willen horen, ook al boeit het verhaal jullie niets. Is dit een goed begin? Wekt het een beetje je nieuwsgierigheid? (Ik zou dit heel graag willen weten ;))

    Voor de nieuwsgierige, die graag wat meer krijgen te lezen:
    Klikkie

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 18:31 ]

    Hoofdstuk 2 - Deel 1 toegevoegd! ;D

    Klik!

    Deel 2 zal snel volgend! ;P

    Vorige hoofdstukken:
    Hoofdstuk 1 - Deel 1
    Hoofdstuk 1 - Deel 2

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 20:42 ]

    Hoofdstuk 2 - Deel 2 toegevoegd! ;D

    Klik!

    Vorige hoofdstukken:
    Hoofdstuk 1 - Deel 1
    Hoofdstuk 1 - Deel 2
    Hoofdstuk 2 - Deel 1

    xx, Plushie

    k ga even kijken ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Thnx!

    Hoofdstuk 2 - Deel 3 & Deel 4 toegevoegd! ;D
    Deel 3!
    Deel 4!

    Vorige hoofdstukken:
    Hoofdstuk 1 - Deel 1
    Hoofdstuk 1 - Deel 2
    Hoofdstuk 2 - Deel 1
    Hoofdstuk 2 - Deel 2

    xx, Plushie
    Met veel dank aan Papa Roach, die me met zijn muziek veel inspiratie geeft <3