• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xMarvelous
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    - Aiden Lloyd ~ weerwolf ~ weer beheersen ~ Morticia
    2 jongens en 4 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xMarvelous
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xMarvelous
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Password
    1 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is de eerste les dag.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 19:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lucas Justin Porter
    'Overal gekeken? Buiten misschien? Ik heb geen van beide gezien voor vandaag dus dat is ook vaag,'
    Ik haal mijn schouders op. 'Ach, ze komen vast vanzelf wel weer te voorschijn,' zeg ik. 'En als er iets is gebeurd horen we het vanzelf wel,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ik reageer zo, ik heb koppijn als de hel..]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aiden Lloyd.
    “Waarom wil je eigenlijk niet dat mensen het weten van je moeder?” Vroeg ze zacht en voorzichtig. Ik keek haar alleen aan.
    “Ik bedoel, als Jace en Nathan echt je vrienden zijn dan kan je het ze toch wel vertellen lijkt me?”
    Ik schudde mijn hoofd. “Nee, het is iets dat ik graag voor mezelf wil houden. Ook omdat ze hun eigen problemen hebben, en dan kom ik ook nog eens aan hun hoofd zeuren.”
    Ik schudde mijn hoofd weer als teken dat ik het ook echt niet kon.
    Toen keek ik haar weer aan met een nieuwsgierige blik. “Heb jij wel eens iets niet aan Celeste kunnen vertellen omdat je dat echt niet kon?”

    [Oke, ik ga even offline. Het gaat echt niet D: Misschien kom ik zo weer.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase


    Hij schudt zijn hoofd. 'Nee, het is iets dat ik graag voor mezelf wil houden. Ook omdat ze hun eigen problemen hebben, en dan kom ik ook nog eens aan hun hoofd zeuren,' hij schidt weer zijn hoofd en kijkt me nieuwsgierig aan.
    'Heb jij wel eens iets niet aan Celeste kunnen vertellen omdat je dat echt niet kon?'
    Ik bijt op mijn lip en knik langzaam. 'Je moet nooit al je geheimen weggeven,' zeg ik. 'Er zijn een paar dingen die ik haar niet verteld heb ja, maar ik denk dat dat andersom ook zo is,'

    [Beterschap!]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Lloyd.
    Ze beet op haar lip en knikte langzaam, maar dit keer probeerde ik er niet zoveel op te letten en bleef naar haar ogen kijken.
    “Je moet nooit al je geheimen weggeven,” Zei ze toen, waarna ze gelijk vervolgde, “Er zijn een paar dingen die ik haar niet verteld heb ja, maar ik denk dat dat andersom ook zo is,”
    Ik knikte bevestigend en als teken dat ik het snapte. “Ja, ik denk dat iedereen zo zijn eigen problemen heeft en een paar geheimen heeft die hij of zij niet zal doorvertellen,” Om welke reden dan ook, dacht ik er achteraan.
    “Maar goed, het is weer wat tijd voor iets leuk,” Grinnikte ik, want ik wilde de sfeer rondom ons verlichten. “Gaat de dame weer mee terug of wil je hier nog even rond blijven hangen? Aan jou de keuze,” Glimlachte ik charmant, terwijl ik haar nieuwsgierig aankeek.

    [Dankje! Weet je wat het was? Ik kreeg hele erge koppijn doordat ik de hele dag al geen koffie had gedronken, trololol. Ik kan daar echt niets aan doen, ik krijg gewoon koppijn dan, echt irritant. :'D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    'Ja, ik denk dat iedereen zo zijn eigen problemen heeft en een paar geheimen heeft die hij of zij niet zal doorvertellen,' zegt Aiden nadat hij heeft geknikt.
    'Maar goed, het is weer wat tijd voor iets leuks,' grinnikt hij dan. 'Gaat de dame weer mee terug of wil je hier nog even rond blijven hangen? Aan jou de keuze,' glimlacht hij charmant en hij kijkt me nieuwsgierig aan.
    Ik haal mijn schouders op. 'Als jij graag weer terug wilt ga ik wel mee,' antwoord ik. 'En als je hier blijf, blijf ik ook wel hier.'
    Ik denk na en mijn blik glijdt even naar zijn buik. 'Kan je eigenlijk wel motorrijden met dat verband?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Sorry dat ik nog steeds niet gepost heb, want ik kan echt slecht plannen.. Morgenochtend post, nu huiswerk.]

    Aiden Lloyd.
    Ze haalt haar schouders op. “Als jij graag weer terug wilt ga ik wel mee,” Waarna ze vervolgde, “En als je hier blijf, blijf ik ook wel hier.”
    Ik merk dat ze haar blik even over mijn buik laat glijden, waar het verband nog steeds zit, gelukkig dat ik nu een zwart shirt aanheb en het niet meer zo goed te zien is. “Kan je eigenlijk wel motorrijden met dat verband?”
    Bedenkelijk wrijf ik even met mijn vingers over mijn lippen en vernauw mijn ogen half, maar daarna kijk ik haar weer normaal aan en leg mijn hand op de tafel.
    “Ja, dat gaat wel lukken, ik heb wel ergere dingen gehad en nog steeds motor gereden, so, no problem, miss.” Ik grinnikte even. “En geen zorgen, we krijgen geen ongeluk,”

    [sorry voor de lame post. ik ben een soort van dood.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    Aiden trekt een 'nadenk' gezicht en kijkt me dan weer normaal aan.
    'Ja, dat gaat wel lukken, ik heb wel ergere dingen gehad en nog steeds motor gereden, so, no problem, miss.' grinnikt hij. Ik wil er niet eens aan denken wat voor een ergere dingen hij dan heeft gedaan.
    'En geen zorgen, we krijgen geen ongeluk,'
    'Dat hoop ik dan maar want ik heb geen magische helende krachten,' mompel ik en ik kom alvast overeind. 'Zullen we dan gelijk gaan of wil je nog even wachten?' vraag ik.

    [Same here]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Louise Erika Sweet
    Hij grinnikte en keek me aan.'Tuurlijk ben ik blij!'
    Hij wees naar het beeldscherm.'Nu sta ik gemiddeld voor maatschappijleer een vijf, geen drie' Zei hij met een grijns. Ik drukte op het uit knopje. Als erachter kwamen dat er een pc aanstond in een kamer zonder dat iemand daar aanwezig kan zijn. 'Wat gaan we nu doen?'Vroeg ik.


    Jerry 'Jer' Ralph Moore.
    Ze drukt de computer uit. "Wat gaan we nu doen?" Vraagt ze daarna.
    "En dat vraag je aan mij," Mompel ik. "Ik heb nou niet bepaald fantastische ideeën.." Vervolg ik dan.
    Ik leun op de stoel, waarop Louise zit. "Hmm..." Mompel ik dan. "Zullen we dit lokaal verlaten en weggaan?" Zeg ik dan tegen haar.


    Celeste Jade Fox.
    Hij slaat zijn armen om mijn middel en trekt me een stukje naar zich toe, waardoor ik het niet kan laten een zacht gegrinnik over mijn zalmroze lippen te laten.
    “Gelukkig maar,” Zei hij met een grijns die ik niet echt kon ontcijferen, maar het leek erg liefdevol, wat me weer deed glimlachen.
    “Zal ik je het appartement laten zien?”
    Ik knikte kort op zijn vraag en liet hem langzaam maar zeker los, ook al wilde ik dat eigenlijk helemaal niet. Want zijn warmte was veel te belangrijk en aangenaam voor mij.
    “Ik ben benieuwd,” Plagerig stak ik mijn tong naar hem uit, maar volgde hem toen.


    Geovanni Naldo Nelson.
    Celeste knikt kort en laat me dan los. "Ik ben benieuwd," Ze steekt haar tong uit en dat maakt me aan het lachen.
    Ik loop haar voor naar de woonkamer, want we stonden namelijk nog in de hal. "Dit is de woonkamer," Zeg ik en loop daarna door naar de keuken. "De keuken," De keuken is redelijk netjes. Voornamelijk omdat ik 'm niet gebruik. Het enigste wat ik gebruik is het koffiezetapparaat en de oven, om pizza's op te warmen. Nadat ik Celeste even de tijd gaf om rond te kijken, vervolg ik mijn rondleiding. Ik loop door en ga een deur door. We komen in een krap halletje, met drie deuren. Ik open ze alle drie. "Mijn slaapkamer en daarnaast een rommel kamer," In de rommelkamer staat overigens ook een bed. "En de badkamer," Mijn eigen slaapkamer is voorzien van een tweepersoons bed, kast en een bureau met laptop. In de kamer liggen verschillende kledingstukken verspreidt, maar het bed is wel enigszins netjes opgemaakt. De douche heeft een ligbad, met daarin ook een douche, een wc en een wasbak, met daaronder een kastje met handdoeken.
    "Let niet op de troep," Mompel ik opnieuw.


    Aurora 'Aury' Ember Montgomery
    'Ik vind het goed,' glimlacht Philip waarna hij me mee trekt naar het cafeetje dat Le Times heet.
    Gelijk als we naar binnenstappen loopt er al een ober op ons af. 'Hee, Philip. Tijdje niet gezien,' zegt hij.
    Ik kijk Philip vragend aan. 'Kom je hier vaker?'


    Philip Wayne Parker.
    Ik loop voor Aurora het café binnen. "Hee, Philip. Tijdje niet gezien, man," Zegt hij met een grijns.
    "Hey Mike," Begroet ik hem. "Klopt," Mompel ik dan. "School enzo, helaas," Zeg ik dan.
    "Kom je hier vaker?" Vraagt Aurora.
    "Hmm.. Ik kom hier wel eens," Zeg ik met een scheve grijns. "Schenk voor mij maar een koud biertje in," Zeg ik tegen Mike. "En voor jou?" Vraag ik aan Aurora.

    Louise Erika Sweet
    'En dat vraag je aan mij," Mompel ik. "Ik heb nou niet bepaald fantastische ideeën.'Mompelde hij. 'Nee ik wel dan, daarom vraag ik het aan jou.' Antwoordde ik snel. Hij leunde op de stoel.'Hmm...'Mompelde hij.'Zullen we dit lokaal verlaten en weggaan?'Vroeg hij mij. Ik dacht even na. Ik merkte dat ik "dorst"kreeg. En niet dorst als in de zin van ik-wil-water.'Ik weet wel een plek...'Ik stopte even. 'Mijn kamer, want dan kan ik gelijk even wat drinken.' Stelde ik voor en stond op.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Password -> Blanche

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.
    "Nee ik wel dan, daarom vraag ik het aan jou," Antwoord ze nog kort.
    Ik grinnik zachtjes en kijk naar Louise. Aan haar gezicht kan ik zien dat ze nadenkt.
    "Ik weet wel een plek ..." Het klinkt echt heel mysterieus. "Mijn kamer, want dan kan ik gelijk even wat drinken,"
    Ik knik kort. "Doe maar," Mompel ik. Nee, ik wil niet nog een keer gebeten worden. Het voelt nou niet bepaald fijn..
    Ik gris de sleutel van de tafel en loop naar de deur. "Kom je?" Vraag ik dan aan haar.

    Louise Erika Sweet
    Hij knikte kort.'Doe maar.'Zei hij. Hij pakte de sleutel van tafel en liep naar de deur 'Kom je?' Vroeg hij aan me. Ik knikte en liep ook naar deur. Hij deed ondertussen de deur weer dicht. 'Volg mij maar.' Zei ik even snel. Ik liep richting mijn kamer die op de bovenste verdieping zat. Eerst moesten we een trap op en dan nog door een paar kamer. Bij mijn kamer opende ik de deur.
    'En dit is mijn kamer.' Zei ik en liep naar de koelkast. Daar haalde ik een "wijn"fles uit en schonk het in een glas. Ik nam er slokje van.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.
    Ik open de deur, kijk om de hoek en loop er dan samen met Louise doorheen. Ik sluit de deur weer en verberg de sleutel in mijn zak.
    "Volg mij maar," Zegt Louise en loopt de trap op, door een kamer en dan opent ze een deur.
    Ik loop naar binnen en kijk even kort rond.
    "En dit is mijn kamer," Zegt ze en neemt een glas wijn.
    Ik kijk er afkeurend naar. "Drink jij wijn?" Vraag ik dan aan haar en leun tegen haar klerenkast.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt