• Ik kan echt niet tegen mijn karakter, om het zo maar even te zeggen. Ik kan me om ieder klein dingetje echt kwaad maken en dan blijf ik vervolgens de rest van de tijd redelijk pissig, waardoor ik mensen ga afkraken terwijl ze dat niet verdienen. Of als iemand me pissig heeft gemaakt kan ik ook een tijdje pissig blijven waardoor er ruzie ontstaat. (Dit is voornamelijk zo met mijn moeder.)
    Maar ik vind dit dus echt super irritant. Hebben jullie tips? Of kunnen jullie me even opfleuren, want ik zit nu in zo'n pissige bui en ik moet even aardig zijn tegen een vriendin die er een zooitje van gemaakt heeft met een project dat we samen doen.

    -Als jullie het snappen uiteraard, want het ziet er erg onduidelijk uit..

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 14:05 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ugh, know the feeling. It sucks(baby)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Aye, heel erg herkenbaar, ja. :3
    Heb ik ook - te - vaak last van.
    En wat je er tegen moet doen, ik heb werkelijk geen idee..


    Intersectional feminist

    Been there, done that. (cat)

    Het kan gewoon zijn dat je niet lekker in je vel zit. Als puber is dit normaal, hoor. Ik heb dit de laatste twee jaar gehad, maar het is nu aan het wegebben. Ik heb een nieuwe vrienenkring en ik voel me veel meer op mijn gemak. Misschien zit je gewoon in de knoop met jezelf. Het beste is om hierover te praten.

    Tip: moeders zijn over het algemeen héle goede luisteraars. ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ken het.
    Ik heb mijn papa's karakter waardoor ik een monster ben. =(
    Ik wou dat ik mama's karakter had!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.